Melkoisesti on ongelmia tämän uudistuksen myötä. Tänään nyt esim sellainen että sähköpostilinkistä ei pääse lukemaan sähköposteja.
Haluan lukea sähköpostini
5
141
Vastaukset
Moi
Millä käyttöjärjestelmällä ja selaimella & versiolla tämä ongelma esiintyy? Itsellä ainakin näytti toimivan.On kyllä tullut paljon ongelmia, uudistumisen jälkeen, olen jopa harkinnut vaihtaa jollekin muulle operaattorille. en esimerkiksi halua kaiken maailman treffikaveri sivuja ne aukeavat ensimmäisenä ja mainokset jotka haluan sähköpostiini haluan itse valita. Nyt on muutenkin muuttunut paljon hitaammaksi ja hankalammaksi. ennen tarvitsi laittaa vain ruksi viereen kun halusi poistaa jonkun, nyt pitää tehdä kaiken maailman temput ,että pääsee poistamaan jotain ja yksitellen. Kaiken kaikkiaan muuttui paljon hitaammaksi ja huononmaksi.
- hohhoijaata
Vieläkö te käytätte (siis yritätte käyttää) maailman surkeinta sähköpostia?
Vaihtoehtoja on vaikka kuinka. Parempia ja paljon parempia vaihtoehtoja. - Suzaliina 1
LAITA HETI TÄMÄN PÄIVÄN SÄHKÖPOSTI SKRIINIINI !!!!!!!!!!
- Suzaliina 1
ISSÄ ON VIESTINI TÄNÄÄN ?????????M ISSÄ ON VIESTIN I MAILIT??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683