nonnii. Ois kiva saada paljo neuvoi. :D
Eli:
Mä oon PAHASTI lätkäs mua 2 vuotta vanhempaan jätkään. Se on samas koulus mun kaa joten nään päivittäin.. Se on mun isoveljen vanha kaveri, ja tietää mut jo entuudestaan siis. Ainaki nimeltä. :D
Ja nyt se tietää et mä tykkäänki siitä. Miten voisin yrittää saada sen? Sen puh. nro. mulla on. :) Esim. joku hyvä viesti vaikka jonka vois lähettää? Tai sitte jotain ihan live- iskutapoja. :D
Kiitti jos vastailette..
Miten saan tän jätkän? xD
4
723
Vastaukset
- jani
jos teillä sattuu olemaan joskus joku yhteinen hetki nii...hmm...sitten tee aloite :) jos se kerta jo tietää et sä tykkäät siitä,nii se osaa varmasti odottaa aloitetta sulta ;)
- meitsi
osaisimpa auttaa sua, mutta mulla itellä on sama ongelma, mutta se jätkä on seittemän vuotta vanhempi, äärettömä kiva, hauska ja hyvännäkönen... oon lähettäny sille pari teksti viestii mutta ne nyt oli semmosii et pysty lähettään takas et sori väärä numero...
- pippuri
eli voit vaikka lähettää jotain "tyyliin"
oliks koulus kivaa tai tälläst,tai että mitäs teet??? iha mitä vaa päähän juolahtaa..jos haluut käyttää vähä "live" kontakteja nii siitä vaa tsemppiä...:) - David||
Puet jotain nättiä/seksikästä pääle .. ja moikaat sitä ... xD
Ja sit jos huomaat että se huomaa sut sillen ..
Niin lähetät sille sinä iltana jotain pientä ja mukavaa... =P
( ( (ESIM) ) )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366