Naapurin peräaukko kutiaa.

.Kyylä

Näin naapurin n. 130 kiloisen hikoilevan miehen kihnuttavan persettään kerrostalomme pihan puunrunkoon.

Lisäksi olin sitä mieltä, että asia on vielä varmistettava. Vilkaisin hänen kauppakassiinsa kun hän tuli ostoksilta. Oli käynyt apteekissa ja siellä oli peräsuolen hoitoon tarkoitettava valmiste sekä peräruiskeita.

4

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttua huttua

Muutama vuosi sitten naapurissani asui tukeva mies, jolla oli samanlaisia ongelmia. Pihan puut kärsivät hinkkaamisesta paljon joten kävin eräänä kauniina kesäpäivänä hänen asunnollaan keskustelemassa tilanteesta.

Kävi ilmi, että hänen peniksensä kuulema luiskahtelee öisin hänen peräaukkoonsa jonka vuoksi hänelle on vuosien saatossa tullut pieniä kutisevia haavaumia peräaukkonsa ympärille. Kerroin hänelle, että ongelmaan on olemassa parempia ja iholle hellävaraisempia ratkaisuja.

Hän ei ehkä kuitenkaan täysin ymmärtänyt mitä tarkoitin, sillä hän katkaisi seuraavana päivänä massiivisen peniksensä ja asetti sen rappukäytävämme nimitaulun yläpuolelle kuin hirven pään. Puut saivat kuitenkin olla sen jälkeen rauhassa.

• Puiden puolesta

No ilmankos meidänkin kerrostalon pihapuun runko on perseen kohdalta aivan kulunut piloille ja puu kärsii sillä osa sen lehdistä on muuttunut ruskeiksi tai pudonnut vaikka kesä on parhaimmillaan. Ties ketkä siinä käy ahteriaan hinkkaamassa.

Täytyy kysyä pihapartiolta (pihassa päivystävä mummu lauma) ovatko he havainneet puun juurella epäilyttävää toimintaa.

• Outoutta

Suomessa todellaki asuu outoja ihmisiä.

• säästöä niemessä

Meillä hallituksen puheenjohtaja luiskauttelee penistään mm. poninhäntäpojan peräaukkoon punkeron kannustaessa vieressä. Eipä siis ihme, että kaikenlainen lääkehoito on heille tarpeen. Hirvittää moinen luiskauttelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      15
      2081
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1425
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1409
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1245
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1212
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1027
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1016
    8. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      994
    9. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      991
    10. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      335
      973
    Aihe