Sähkötupakka räjähti, koneeseen mukaan?

al-Tobacco

2

1536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makke2

ei kannata tilata kiinasta sillä niistä ei mene takuuseen, verkkokaupat jotka sijaitsee euroopan alueella niin niissä kyllä myydään laatua.

jos sähkötupakassa on ilmaventtiilireijät joista pääsee kaasut ulos niin akku ei räjähdä, kuumeta se voi joten itse käytän mekaanista modia jossa on akun kaasuja varten kaasujen poisto reijät sekä setupoinnissa pitää järkeä käyttää ettei tee liian alhaisia setuppiohmeja varsinkaan akulle jossa merkintöjä ei ole esim. purkuvirta 15a, purkuvirta 60a, purkuvirta 35a, purkuvirta 30a...nuo akut joissa on noita merkintöjä ovat todettu turvallisiksi eli ohmilukemien kanssa ei ole leikkimistä kun setuppeja joten jos käyttää akkua jossa ei ole edellämainittuja merkintöjä ja tekee liian alhaisia ohmi setuppeja niin voi käydä se, että akku kuumenee ja rähähtää eteenkin jos kaasuille ei ole mitään poistoreikää sahkötupakassa.
      Eikö lentokoneessa ole kielto ettei siellä saa tupakoida joka varmasti tarkoittaa myös sähkötupakkaa.
      ELIKKÄ älkää ostako Kiinasta ekotupakoita kun ne ovat klooneja ja niissä tuskin on kunnollista suojausta vaan jos on niin sekin on klooni joten miettikää kaksi kertaa ennen kuin kiinasta tilaa esim. sellaisia jotka muistuttaa tupakkaa tai on ekoakun näköisiä.
      Mekaaniset modit ovat sellaisia joissa on kaasuille poistoreijät ettei akku räjähtäisi.

• wat

En tiedä mikä malli tai modi tuo räjähtänyt akku nyt oli mutta on aivan yhtä todennäköistä että tavallinen litium-akku räjähtää latauksessa. Kuten makke2 sanoi, jos akussa ei ole ilmaventtiilireikiä, akku voi räjähtää. Ihmiset nyt vain ovat niin helvetin peloissaan noista vaikka kännykkäkin voi räjähtää. Painosanalla voi.
      Minulla on vain vaikeuksia tajuta miksi nämä uutiset aina esitetään sähkötupakan vikana eikä tavallisena akkuvikana. Onhan näitä akkuja räjähdellyt ja sulanut ennenkin. Noh, lehdet takoo rahaa laittamalla otsikkoon sähkötupakka ja räjähti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe