Sähkötupakka räjähti, koneeseen mukaan?

al-Tobacco

2

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makke2

      ei kannata tilata kiinasta sillä niistä ei mene takuuseen, verkkokaupat jotka sijaitsee euroopan alueella niin niissä kyllä myydään laatua.

      jos sähkötupakassa on ilmaventtiilireijät joista pääsee kaasut ulos niin akku ei räjähdä, kuumeta se voi joten itse käytän mekaanista modia jossa on akun kaasuja varten kaasujen poisto reijät sekä setupoinnissa pitää järkeä käyttää ettei tee liian alhaisia setuppiohmeja varsinkaan akulle jossa merkintöjä ei ole esim. purkuvirta 15a, purkuvirta 60a, purkuvirta 35a, purkuvirta 30a...nuo akut joissa on noita merkintöjä ovat todettu turvallisiksi eli ohmilukemien kanssa ei ole leikkimistä kun setuppeja joten jos käyttää akkua jossa ei ole edellämainittuja merkintöjä ja tekee liian alhaisia ohmi setuppeja niin voi käydä se, että akku kuumenee ja rähähtää eteenkin jos kaasuille ei ole mitään poistoreikää sahkötupakassa.
      Eikö lentokoneessa ole kielto ettei siellä saa tupakoida joka varmasti tarkoittaa myös sähkötupakkaa.
      ELIKKÄ älkää ostako Kiinasta ekotupakoita kun ne ovat klooneja ja niissä tuskin on kunnollista suojausta vaan jos on niin sekin on klooni joten miettikää kaksi kertaa ennen kuin kiinasta tilaa esim. sellaisia jotka muistuttaa tupakkaa tai on ekoakun näköisiä.
      Mekaaniset modit ovat sellaisia joissa on kaasuille poistoreijät ettei akku räjähtäisi.

    • wat

      En tiedä mikä malli tai modi tuo räjähtänyt akku nyt oli mutta on aivan yhtä todennäköistä että tavallinen litium-akku räjähtää latauksessa. Kuten makke2 sanoi, jos akussa ei ole ilmaventtiilireikiä, akku voi räjähtää. Ihmiset nyt vain ovat niin helvetin peloissaan noista vaikka kännykkäkin voi räjähtää. Painosanalla voi.
      Minulla on vain vaikeuksia tajuta miksi nämä uutiset aina esitetään sähkötupakan vikana eikä tavallisena akkuvikana. Onhan näitä akkuja räjähdellyt ja sulanut ennenkin. Noh, lehdet takoo rahaa laittamalla otsikkoon sähkötupakka ja räjähti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe