Joko tämä on alkanut"pyöriä?"
Graniitin aukion torstai kirppis
11
335
Vastaukset
- sdfrg
Kyssäri ja kyssäri.
Jos pyörisit keskenäsi.- Ikää on.
Aikuinen vastasi.
- Leivän jakaja
Köyhät käy kirppareilla joten sama aika ja paikka sopisi leipäjonolle.
- joo3
joo
- kyssäri
kiitos teille ajastanne kun vaivaiduitte vastaamaan...jotain tuontyyppistä kuvittelinkin!
- torimuija
Viime viikolla oli ekan kerran. Jatkossa aina torstaisin klo 16-20. Paikka ilmainen, pöytä 5 €, jos sellaisen haluaa.
- kyssäri
Kiitti!
- kirppis
Kiitos, itsekin etsin tietoa tästä.
Täällä vasta vähän aikaa näitä keskusteluketjuja seuranneena ihmettelen sitä, että vaikka aloittaja kysyisi ihan asiallisesti jotain, niin vastaukset on kyllä välillä todella törkeitä eikä ollenkaan asiallisia. Miksi? Kertoo kyllä vastaajista paljon :( - Leivän jakaja
kirppis kirjoitti:
Kiitos, itsekin etsin tietoa tästä.
Täällä vasta vähän aikaa näitä keskusteluketjuja seuranneena ihmettelen sitä, että vaikka aloittaja kysyisi ihan asiallisesti jotain, niin vastaukset on kyllä välillä todella törkeitä eikä ollenkaan asiallisia. Miksi? Kertoo kyllä vastaajista paljon :(Olisiko sinusta väärin jos siellä jaettaisiin ilmaista leipää?
- kirppis
Leivän jakaja kirjoitti:
Olisiko sinusta väärin jos siellä jaettaisiin ilmaista leipää?
Ei olisi väärin. Ehdota iltakirppiksen järjestäjille asiasta. Hyvä idea.
- Anonyymi
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1452327Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281312Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91212- 87928
- 47924
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i293893Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140853- 37743
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70658Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30655