Ihanaa..

melike

Juttelin äskön Harunin kanssa ja hän on tulossa suomeen!!
Ei elämä voisi olla ihanempaa.. Tästä meidän yhteinen taival sitten lähtee ja onnellisuus on taivaissa nyt..=)

49

9143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VOiVOi

      Sääliksi käy Harunia....

      • melike

        Miksi ihmeessä.. Älä sääli yhtään meitä tai Harunia.. Jos haluat sääliä niin sääli itseäsi.. On varmaan paljon aihettakin!? =D!

        Olemme onnellisia.. Ja onni sen kun vaan jatkuu..=)


      • Lapselle
        melike kirjoitti:

        Miksi ihmeessä.. Älä sääli yhtään meitä tai Harunia.. Jos haluat sääliä niin sääli itseäsi.. On varmaan paljon aihettakin!? =D!

        Olemme onnellisia.. Ja onni sen kun vaan jatkuu..=)

        Ei, suinkaan ei minun tarvitse sääliä itseäni.

        Sinun, tyttöseni pitää kasvaa vähän aikuisemmaksi koska kukaan aikuinen joka todella on vakavassa parisuhteessa sekä HUOM! luottaa mieheensä ei kirjoittele tänne koko ajan samaa jauhaen ja kerro kuinka ihanaa tulee olemaan.
        Etkö itse huomaa miten lapsellinen olet?
        Oletko kuullut? "se kellä onni on, se onnen kätketköön":)


      • melike
        Lapselle kirjoitti:

        Ei, suinkaan ei minun tarvitse sääliä itseäni.

        Sinun, tyttöseni pitää kasvaa vähän aikuisemmaksi koska kukaan aikuinen joka todella on vakavassa parisuhteessa sekä HUOM! luottaa mieheensä ei kirjoittele tänne koko ajan samaa jauhaen ja kerro kuinka ihanaa tulee olemaan.
        Etkö itse huomaa miten lapsellinen olet?
        Oletko kuullut? "se kellä onni on, se onnen kätketköön":)

        No, ei mua ainakaan haittaisi jos joku kirjoittaisi tänne tai hihkuisi onnestaan.. Se on ihanaa ainakin musta lukea muitten onnesta.. Mut jos se jotakin ärsyttää niin voi voi.. Niinku nimimerkkisi kertoo.. Hih..=D!
        Mä olen onnellinen ja haluan kirjoittaa siitä


    • voi ihmettä

      voi sinun kanssasi.. sinulla näyttää tarinat vaihtuvan eri palstoilla. Käsittääkseni sinulla ei ollut lasta Harunin kanssa vaan jonkun toisen Turkkilaisen? Täällä kuitenkin väität ihan toista... Miten olet tehnyt lapsen toisen kaverin kanssa, vaikka olet ollut Harunin kanssa kihloissa jo vuosia?

      Ettei sinulla olisi vaan iso ratas pyörähtänyt väärään suuntaan tai jotain muuta vastaavaa. Alkaa meinaan olemaan jutut jo aika paksuja. Minua alkaa oikeastai harmittamaan Harunin puolesta (mikäli hän on olemassa), sillä ei varmaan tiedä että mikä täällä odottaa...

      keep on going folks!

      • melike

        Kyllä hän tietää.. Ja sitä paitsi miten sä voit väittää että se ei ole Harunin???!
        Jos et asioista mitään tiedä, niin olisitko hiljaa sitten..???!


        -melike-


      • Voi ihmettä
        melike kirjoitti:

        Kyllä hän tietää.. Ja sitä paitsi miten sä voit väittää että se ei ole Harunin???!
        Jos et asioista mitään tiedä, niin olisitko hiljaa sitten..???!


        -melike-

        elän vain siinä tiedossa, että mitä sinä olet jakanut eri palstoille.. Kun täällä sinä kerrot toista ja muualla muuta, niin uskottavuutesi kärsii melko paljon!

        Jos haluat, niin minä voin laittaa tänne linkkejä siitä, että mitä olet muualla kertonut.. Miten on?


      • tytskä
        Voi ihmettä kirjoitti:

        elän vain siinä tiedossa, että mitä sinä olet jakanut eri palstoille.. Kun täällä sinä kerrot toista ja muualla muuta, niin uskottavuutesi kärsii melko paljon!

        Jos haluat, niin minä voin laittaa tänne linkkejä siitä, että mitä olet muualla kertonut.. Miten on?

        laita laita!!!!
        mä haluun nähdä


      • melike
        tytskä kirjoitti:

        laita laita!!!!
        mä haluun nähdä

        Onko sul oikeesti noin tylsä elämä, että olet kinnostunut muitten tekemisistä..????!


      • voi ihmettä
        melike kirjoitti:

        Onko sul oikeesti noin tylsä elämä, että olet kinnostunut muitten tekemisistä..????!

        vastaa sinä kysymykseeni, saako toisen palstan tekstisi julkaista täällä?


      • tytskä
        melike kirjoitti:

        Onko sul oikeesti noin tylsä elämä, että olet kinnostunut muitten tekemisistä..????!

        joo


      • melike
        voi ihmettä kirjoitti:

        vastaa sinä kysymykseeni, saako toisen palstan tekstisi julkaista täällä?

        Mitä sä oikeen luulet!????

        Et TODELLAKAAN, koska tuntemattomille ei kuulu mun kirjoitukset!!!!!


      • tytskä
        melike kirjoitti:

        Mitä sä oikeen luulet!????

        Et TODELLAKAAN, koska tuntemattomille ei kuulu mun kirjoitukset!!!!!

        häh... tännehän sä itse tuntemattomille kirjoittelet.. samoja palstoja nekin.
        miks ei sais julkasta?? voihan niitä mennä vähän vaikeemman kautta lukemaan.


      • melike
        tytskä kirjoitti:

        häh... tännehän sä itse tuntemattomille kirjoittelet.. samoja palstoja nekin.
        miks ei sais julkasta?? voihan niitä mennä vähän vaikeemman kautta lukemaan.

        Sen takia niitä ei saa julkaista, koska kyseinen palsta kieltää sen..
        Jos sulla on niin tylsä elämä niin teeppä se..
        Jos saisit "jotain" pientä iloa elämääs, kun ei muuten näytä sitä tulevan.. Voi sua..


      • tyttö
        melike kirjoitti:

        Sen takia niitä ei saa julkaista, koska kyseinen palsta kieltää sen..
        Jos sulla on niin tylsä elämä niin teeppä se..
        Jos saisit "jotain" pientä iloa elämääs, kun ei muuten näytä sitä tulevan.. Voi sua..

        säälikää nyt mua!!!
        mä olen nyt niin säälittävä kun olen kiinnostunut muiden asioista.. onko se jotain uutta!?

        mä luulen että enemmistö säälii tällä sinua.


      • vip
        melike kirjoitti:

        Sen takia niitä ei saa julkaista, koska kyseinen palsta kieltää sen..
        Jos sulla on niin tylsä elämä niin teeppä se..
        Jos saisit "jotain" pientä iloa elämääs, kun ei muuten näytä sitä tulevan.. Voi sua..

        eipä taida sunkaan elämä kauhean sisällökäs olla kun täällä päivät pitkät keskustelet ja ylpeilet "ihanalla suhteellasi"...
        että älä ala muiden elämää voivottelemaan.


      • toukokuu
        tytskä kirjoitti:

        joo

        hankkikaa tyttöparat oikea elämä,älkääkä eläkö haaveissanne


      • melike
        toukokuu kirjoitti:

        hankkikaa tyttöparat oikea elämä,älkääkä eläkö haaveissanne

        Älä turhaan meitä sääli.. meillä on jo elämä.. Don`t worry..=)!


        -Melike-


      • Jolanda
        melike kirjoitti:

        Älä turhaan meitä sääli.. meillä on jo elämä.. Don`t worry..=)!


        -Melike-

        Olen nähnyt hänet muutaman kerran. Vietimme yhden yön keskenämme. Ei hän silloin maininnut muista tytöistä? Luotan häneen. Hän haluaa olla uskollinen minulle. Ensi kuussa hän tulee luokseni suomeen. Menemme silloin kihloihin. Hän rakastaa minua..


      • melike
        Jolanda kirjoitti:

        Olen nähnyt hänet muutaman kerran. Vietimme yhden yön keskenämme. Ei hän silloin maininnut muista tytöistä? Luotan häneen. Hän haluaa olla uskollinen minulle. Ensi kuussa hän tulee luokseni suomeen. Menemme silloin kihloihin. Hän rakastaa minua..

        Heh.. Et sit keksinyt parempaa tekstiä.. Voi jessus mitä provoa.. heh.. *Nauraa*

        Ja ihan vain tiedoksi.. Hän on just parhaillaan suomessa mun luona.. Ensi viikonloppuna meillä on just kihlajaiset..

        Harun luki myös tämän tekstin ja nauroi sulle.. Jos vaik jättäisit leikkimisen sikseen..???

        -Melike-


      • suomalainen
        melike kirjoitti:

        Heh.. Et sit keksinyt parempaa tekstiä.. Voi jessus mitä provoa.. heh.. *Nauraa*

        Ja ihan vain tiedoksi.. Hän on just parhaillaan suomessa mun luona.. Ensi viikonloppuna meillä on just kihlajaiset..

        Harun luki myös tämän tekstin ja nauroi sulle.. Jos vaik jättäisit leikkimisen sikseen..???

        -Melike-

        ei helevata te ootte kyllä ihan vajuja...siis ketä vois vähempää kiinnostaa onko sulla joku saatanan mehmed sielä vai ei.mut huonosti sullakin menee jos on.piti väri vikaseen tyytyä ku ei suomalaista saanu...


      • melike
        suomalainen kirjoitti:

        ei helevata te ootte kyllä ihan vajuja...siis ketä vois vähempää kiinnostaa onko sulla joku saatanan mehmed sielä vai ei.mut huonosti sullakin menee jos on.piti väri vikaseen tyytyä ku ei suomalaista saanu...

        Kyllä mä saan suomalaisia miehiäkin jos haluan.. Mutta ei niitä kukaan huoli (paitsi, kun venäläisset naiset.. Heh.. YÖK!!!), kun ovat saamerinmoisia juoppoja ja idiootteja..


        -melike-


      • Antakaa ihmisten olla onnel...
        melike kirjoitti:

        Kyllä mä saan suomalaisia miehiäkin jos haluan.. Mutta ei niitä kukaan huoli (paitsi, kun venäläisset naiset.. Heh.. YÖK!!!), kun ovat saamerinmoisia juoppoja ja idiootteja..


        -melike-

        Kaikkea hyvää teille Melike.Ihana nähdä kun joku on onnellinen.Kuinka kauvan olette tuntenut ja minkä ikäisiä olette?Meinaatko muuttaa Turkkiin?Turkkilaiset mihet ovat mielestäni aivan mahtavia.Turkin vanhoollinen kulttuuri kiehtoo minua.Turkissa arvostetaan vielä vanhempia ja tehdään töitä kotona...


      • Joopa joo
        melike kirjoitti:

        Kyllä mä saan suomalaisia miehiäkin jos haluan.. Mutta ei niitä kukaan huoli (paitsi, kun venäläisset naiset.. Heh.. YÖK!!!), kun ovat saamerinmoisia juoppoja ja idiootteja..


        -melike-

        Kyllä näin on, turkkilaisessa miehessä suomalainen nainen löytyy älyllisesti samalla tasolla olevan kumppanin...


      • tuo
        Joopa joo kirjoitti:

        Kyllä näin on, turkkilaisessa miehessä suomalainen nainen löytyy älyllisesti samalla tasolla olevan kumppanin...

        tämän palstan parhaimpia letkautuksia. Pitää vielä paikkansakin.


      • ***
        Joopa joo kirjoitti:

        Kyllä näin on, turkkilaisessa miehessä suomalainen nainen löytyy älyllisesti samalla tasolla olevan kumppanin...

        suomalainen mies sitten suosii kun suomalainen nainen ei kerran kelpaa?

        Ja ehkäpä tähän voisi vastata myös, että jossain aasialaisessa, virolaisessa tms. naisessa suomalainen mies löytää älyllisesti samalla tasolla olevan kumppanin..


      • Sarifa
        Voi ihmettä kirjoitti:

        elän vain siinä tiedossa, että mitä sinä olet jakanut eri palstoille.. Kun täällä sinä kerrot toista ja muualla muuta, niin uskottavuutesi kärsii melko paljon!

        Jos haluat, niin minä voin laittaa tänne linkkejä siitä, että mitä olet muualla kertonut.. Miten on?

        Olis ihan kiva nähdä muitakin tekstejä kyseisestä henkilöstä - hän nimittäin on terrorisoinut sähköpostiani jo aika pitkän aikaa. Eli laitapa vaan linkkiä tänne!


      • *****
        Sarifa kirjoitti:

        Olis ihan kiva nähdä muitakin tekstejä kyseisestä henkilöstä - hän nimittäin on terrorisoinut sähköpostiani jo aika pitkän aikaa. Eli laitapa vaan linkkiä tänne!

        Siis mitä tämä kyseinen henkilö on tehnyt???


      • mielenkiintoista
        Sarifa kirjoitti:

        Olis ihan kiva nähdä muitakin tekstejä kyseisestä henkilöstä - hän nimittäin on terrorisoinut sähköpostiani jo aika pitkän aikaa. Eli laitapa vaan linkkiä tänne!

        Melike = Mirjam??


      • Sarifa
        ***** kirjoitti:

        Siis mitä tämä kyseinen henkilö on tehnyt???

        hän sai tietää minun viettäneen samanlaisen lomaromanssin "Marcon" kanssa, kuin itsekin vietti. Eipä sen kummempaa. Nyt on vuorossa sähköpostiosoitteen vaihto. Olisi vain ollut ihan kiva tietää, mitä "melike" muilla saiteilla itsestään ja "kihlatustaan" kertoilee..


      • ****
        mielenkiintoista kirjoitti:

        Melike = Mirjam??

        kulta? onko sekin joku kebabinvääntäjä?


    • Kirppu

      Niin mäkin olen erittäin onnellinen,vaikka en omista Turkkilaista miestä!!ne on huijareita kaikki!!!!!Säälittävää huutaa täällä että se Harun on niin ihana..mistä voit olla varma ettei tämä sinun kullan-nuppusi petä sinua??kysynpä vaan!onhan sinne matkaa,ja valehdella ne osaa!sehän on normaalia että oma on kotona ja toinen iskusssa!Hävetkää suomalaiset jotka annatte pettää itseänne!

    • Artturi

      Soitin hotelli Sifalariin Marcolle.
      Ei ole käynnyt suomessa eikä tule käymään.
      Lähetti terveiset kaikille ja sanoi
      HÖPÖ! HÖPÖ!

    • mielenkiintoista

      Mielenkiintoinen tyttönen tämä Melike. Karkeasti ottaen hän on

      - tavannut ihastuksensa 14-vuotiaana
      - ovat olleet yhdessä (?!?) kuusi vuotta (oletan, että Melike on kuitenkin asunut koko ajan Suomessa, ihastuksensa Harun Turkissa)
      - ovat menneet kihloihin jo kolme vuotta sitten
      - viettävät kuitenkin kihlajaisia vasta tulevana viikonloppuna Suomessa ja ihastuksensa Harun tulee Suomeen 29.10.
      - Kenen onkaan Meliken lapsi? Harunin? Maksaako hän myös elatusmaksut?

      Olisikohan kannattanut käydä koulut loppuun ja vaikkapa opiskella hieman. Äiti ja isukki ovat varmaan tyytyväisiä.

      Kuulostaa täysin keksityltä jutulta - ei suomalainen 20-vuotias nainen yksinkertaisesti voi olla noin yksinkertainen ja hyväuskoinen hölmö!

      • ¨¨¨¨¨¨

      • *****
        ¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        se Harun nyt sitten kuitenkin jo on täällä kun sen kerran piti tulla vasta 29.10.? Ainakin tässä viestissä Melike kertoo Harunin olevan jo täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000163&posting=22000000004940653
        Ja kyllä tuo kihlajaisjutussakin pussiin puhuminen ihmetyttää. Selvä provohan tämä juttu on. Ei oikeesti voi kukaan kirjoitella tuommoista tosissaan.

        Ihan samaa ajattelin mäkin. Tää on ihan hullua! Ei kukaan voi olla noin yksinäinen ja ehkä vähän epätoivoinenkin, että jauhaa asioitaan näillä palstoilla! Huh Huh :-)


    • Elli

      ...kyseessä sama Marco alias Harun alias..... joka tekee joka vuosi useemman naisen kanssa treffit Suomeen ja lupailee kuun taivaalta ?!?!??! Ollu töissä ainakin yhdessä laukkukaupassa ja kenkäkaupassa..ja "kihloissa" useammankin suomalaistyttösen kanssa. Voi voi, eikö sekään raukka ole vielä saanu tarpeekseen...

      • Kerttu

        Voi hyvänen aika sentään. Älkää te tytöt omiko minun Marcoani. Olen ollut Markon kanssa kirjeenvaihdossa viime vuoden syksystä asti kun ensi kerran hänet tapasin. Vietin ihanan loman hänen kanssaan ja olen taas ensi kuussa menossa tapaamaan häntä ja kukaties ostamme sormukset...


    • kyselijä

      että turkkilaisen miehen nimi on Marco ?

      • Sarifa

        uudelleen turisteja varten. Siksi.


    • Lopettakaa jo

      Aivan uskomatonta teinityttöjen kinailua!

      Tämä teidän kaikkien - niin ihannoima Marco - on saanut teidän kilpasille, ja Melike on puhunut täysin itsensä pussiin!!!

      6.10. Tunteeko kukaan Alanyasta (Melike) kertoo olevansa Marcon kanssa kihloissa
      9.10. Melike vastaa Jolandalle, että tulevat viettämään tulevana viikonloppuna kihlajaisia...

      well, taitaa olla tyttö hukassa... herää vain kysymys, että mahdatkohan edes oikeasti tuntua tuota Marcoa?

      Toisaalta Jolandakin taisi väittää olevansa Marcon kanssa kihloissa, niin mitäs sitten? Mitä te siitä tappelette kenen kaikkien kanssa tämä "just yours Marco" on kihloissa. Islamin uskosillahan saa olla useita vaimoja, joten yrittäkäähän nyt sietää toisianne.

      Onnea tuleville jalkavaimoille ja ex-vaimoille!

    • mirva

      miten joku voi olla noin aaaaargh..
      tyhmä ja luulee että ihmiset uskoo tommosta paskaa!!!!

      • Sarifa

        tyttö on saanut huomiota ja koko palstan kommentoimaan - sinutkin ;)

        Luulen, että juurikin tätä hän toivoo, huomionkipeä pikkutyttö.


    • Kerttu

      Lopettakaa tytöt jo nuo Marco jutut ja myöntäkää, että Marco kuuluu vain minulle. Tiedän sen varmasti, koska Marcon vakuutti minulle, ettei ole muita kuin minä, eikä tule koskaan olemaankaan. Rakastan Marcoa ja luotan häneen. Hän on luvannut myös esitellä minut perheelleen ensi kerralla kun menen Alanyaan.
      Kyllä kai tämä jo kertoo, että hän on tosissaan.

      • EIO

        JUMALAUTA!


      • q-west

        Mee hyvänainen lääkäriin jo,sairasta sun juttusi...


      • dxfad

        marcon perhe ei kylläkään (anteeksi vain) ole alanyassa... pitkän matkaa saat ajella jotta heidät tapaat. itse olen heidät tavannut vuonna 2001, ennenkuin marco lähti armeijaan. joten antakaas asian jo olla... heh heh...


      • melike

        Ihan vaan tämmöinen pikkuseikka, Sen perhe ei asu alanyassa.. Sä oot huono feikki.. Hah..


      • mä taas
        melike kirjoitti:

        Ihan vaan tämmöinen pikkuseikka, Sen perhe ei asu alanyassa.. Sä oot huono feikki.. Hah..

        sä oot ite viel huonompi feikki, sua ennen oli kirjotettu jo tänne et ilkayn (marcon)perhe ei asu alanyassa... ja sit sä vasta sen kirjotit... voihan V mikä lehmä sä oletkaan... jos marco vaan näkis kaikki nää sun tekstis täällä niin tuskin sulle enää puhuis... eipä kyl taida puhella paljo muutenkaan kun sun tääl täytyy asiasta jauhaa... taidankin ensi viikolla marcon nähdessäni viedä hänet nettikahvilaan lukeen nää sun selostukset... kehtaatko sille enää naamaas näyttää sitten :DD ei jumalauta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe