Tyttäreni on huora!!!

Huolestunut isä

Satuin tänään uteliaisuudesta lukemaan 16 vuotiaan tyttäreni tekstarin puhelimesta koska hän oli jättänyt sen olkkarin pöydälle, siinä viestissä luki (hän oli itse kirjoittanut sen) että "paljoko maksat tänä yönä, viimekerralla maksoit 1h hoidosta 200e" ja muut tekstarit olivat samantapaista sisältöä!!! Mitä teen??

57

7045

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutunkuuloinen

      Opetus,, ilmianna ne, jotka sun tyttöös on sekaantuneet,, välit menee tyttöös joksikin aikaa,, mutta nekin palaa parissa vuodessa,, ja kevyt aresti,, ei mitään täyttä kuria.. Sanontahan tollaisesta kuuluu,, että maine senkin kasvaa,, mutta kunnia menee.

      • kitupiikki?

        Anna sille kunnon viikkoraha


    • perseen myyntiä

      opeta sille talouden perustiedot ettei myy vitt*aan liian halvalla.

      • ntn

        Laittasitko sen numeron?


    • sisältöä!!!

      Mitä teen??
      —eikö tytön äiti voisi hoitaa asiakkaita yhdessä tytön kanssa?
      Voisit itse vaikka hoitaa vastaanottoa :)

      • tervettäkeskustelua

        Pill** ostaminen on kyllä niin turha rahanmeno,, tavarakin jää aina myyjälle,, ja koskaan ai tiiä mitä saa,, vaikka kupat,, jne,,ite ei oo ko, tavarasta vielä tarvinnu maksaa,, tietysti yksittäisiä paukkuja baareissa..


      • kupat
        tervettäkeskustelua kirjoitti:

        Pill** ostaminen on kyllä niin turha rahanmeno,, tavarakin jää aina myyjälle,, ja koskaan ai tiiä mitä saa,, vaikka kupat,, jne,,ite ei oo ko, tavarasta vielä tarvinnu maksaa,, tietysti yksittäisiä paukkuja baareissa..

        Mistähän sellainen voi johtua etää sait makusulliselta kupat, mutta maksuttomaltaet saanut?


    • pojan isä

      No helevata -Teidän likallekko se poika ne viikkorahat onkin kantanut? Sillä kun on tuota finniä naamassa sen verran ettei tahdo löytää ilmaiseksi ketään...

      Eiköhän me vanhemmat kuitenkin selvitetä tämä asia keskenämme. Sovitaanko, että palauttelet ne edellisten kertojen 5 x 200 takaisin minulle ja puhutellaan sitten kumpikin perhe lapset oikein ankarasti tahoillamme....:)

    • Ota puhutteluun!

      Vaadi veroa tuloista itsellesi...
      Puhelin takavarikkoon.

    • aloittaja1

      Siis se mun tytär on,iha vitun ruma ja en haluu kattoo sellasta huoraa!!! Sillä se lähtee huomenna!

      • horonkäyttäjä

        nitä vikaa huoraamisessa on ..kunnioitan suuresti naista joka auttaa miehiä pahassa puutteessa..lähetä se tyttäres saksaa tienaamaan sielläkun prostituutio on laillista puuhaa josta maksetaan jopa verotkin yhteiskunnalle,kouluta siitä kunnon huora miesten iloksi


      • huomenna!

        Tätä jo vähän epäilinkin tyttö on isänsä näköinen ja isällä on vikaa päässä.


    • Mörkö

      Olen tainnut roiskia lastit tyttäresi nieluun monesti.Anna jatkaa touhujaan.

    • jhuy78

      Voi jumalauta. Isä kysyy täällä mitä pitäisi tehdä kun oma alaikäinen tytär myy itseää. Pienivinkki. Pitäisköhän sun keskustella asiasta tyttäresi kanssa.

    • halsu83

      Moikka huolestunut isä!

      Hyvä puheen aloitus tänne forumiin koska asiasi koskettaa varmasti monta muutakin suomalaista isää. Se vain on ikävä ettei asiaan monesti puututa tarpeeksi kovin ottein & suurimmassa osissa tapauksissa vanhemmat on tietämättömiä lastensa tekemisistä.

      Suosittelen et istut alas ja otat puheeksi tyttäresi kanssa asian. Keskustelet asiasta asiallisesti ilman et hermostut tyttärellesi. Yritä saada tyttäresi ymmärtämään asian vakavuuden. Lupaat pitää asian omana tietona jos puuhat loppuvat muuten suosittelen että puhut tyttäresi äidille asiasta tai vaihtoehtoisesti viranomaisille jotka selvittävät ns.asiakkaat ja katkaisee ainakin hetkeksi kyseisen toiminnan.

      Tänä päivänä viran omaiset ottavat aika vakavasti kyseiset asiat ja antaa koviakin tuomioita alaikäisiin sekaantuville henkilöille!

      Valitettavasti on paljon miehiä jotka kyseistä ostamista harjoittaa mut jos muutamankin
      saa pois kuvioista niin monta nuorta säästyy.

      Hyvät kesän jatkot sinulle toivottavasti saat tyttäresi tajuamaan asiat.

      T:Toni

    • ghjk90

      Selvität keitä miehet ovat. Jos on täysi ikäisiä ilmoitat alaikäiseen sekaantujat poliisille. Juttele tyttäresi kanssa.

      • ujujujujujujujujujuj

        ghjk90, 16-vuotias ei ole alaikäinen. suojaikäraja on 16, ks rikoslaki www.finlex.fi


      • repeteus
        ujujujujujujujujujuj kirjoitti:

        ghjk90, 16-vuotias ei ole alaikäinen. suojaikäraja on 16, ks rikoslaki www.finlex.fi

        Joopa joo, mutta seksin ostaminen alle 18 -vuotiaalta on rikos... ks. rikoslaki www.finlex.fi


    • ncncgjn

      ap, aivan kamalaa, tee itsari

    • gsftjjvh

      Miten laitoit kysymyksen tälle seksipalstalle.Ihan väärä paikka.Täällä sairaita seksihulluja ihmisiä.Tod.näköisesti tyttäresi hyväksikäyttäjiä.Kysele asiaa perhe/lapsi/nuoriso/kasvatuspalstalta,saat mahd.kunnollisia vastauksia.

      • 16 v .on lapsi .

        Pitäisi kustantaa hypnoterapia tyttärelle.yksi kahden tunnin terapia istunto voi jo auttaa purkamaan traumoja.Tyttärelle ei saa olla vihainen.Voit sanoa,että asia selvitetään ja Lasten vika ei ole mikään .Terapia ja työpaikka auttaa.Työssä on siunaus.Ota myös terveydenhoitajaan yhteyttä.


    • gndgngdndg

      Trolli on saanut ihan kyssärin arvoisia neuvoja

    • kokemustaon

      Sano tyttärellesi että halvemmallaki selviäis

    • Irma69

      tyttäresi voi myös antaa sinulle hoidon rahaa vastaan

    • olen kiinnostunut paljollako tyttäresi tulisi Tampereelle päiväksi?

    • Haittaakse?
      16-vuotias ei ole sakkolihaa.
      Ole ylpeä tyttärestäsi teki hän mitä tahansa.

      • On-se

        On se. Kyse on maksullisesta.


    • RunkkariPena

      Saman runkkarin kirjoitus kuin tuo pojan itsetyydytys juttu !!!!!!

      • Ettäsilleens

        Tämä postaus on alunperin kuitenkin yli neljä vuotta vanha. Joku on vastauksillaan vain saanut sen uudeleen tänne framille. Se tytärkin olisi siis jo parikymppinen.


    • Vosulandia

      Äitinsä ei sitten riittänyt varoittavaksi esimerkiksi.

      • Sairastaon

        Äiti edellä tyttö perässä näin se huoraaminen periytyy.. Näkee tuolla ryhmäseksi sivulla miten ukot tekee akoistaan jakorasia huoria..


    • Isäpuoli

      En tiedä tuota periytymistä. Mutta avovaimoni poika käy kaupungilla jakamassa persettä arabeille. Aloitti heti kun sai serkultansa henkkarit lainaksi. Kaveri ei tarvi kun se sai ajokortin.

      • Hyihelvata

        Siis puhut omasta äpärästäsi runkkari


      • Isäpuoli
        Hyihelvata kirjoitti:

        Siis puhut omasta äpärästäsi runkkari

        Kyllä, näin taidan tehdä. Olen kuullut että poika on suosittu ja tekee hyvin minkä tekee.
        Hankala sitä on tuomita. Kun mitään syytä ei ole.


      • Isäpuoli
        Isäpuoli kirjoitti:

        Kyllä, näin taidan tehdä. Olen kuullut että poika on suosittu ja tekee hyvin minkä tekee.
        Hankala sitä on tuomita. Kun mitään syytä ei ole.

        Oltiin viikko lapissa. Poika jäi menomatkalla Ouluun kun sillä onkin kuulema "tuttuja" sielä. Paluu matkalla muut hyppäs Rovaniemellä yöjunaan. Ja minä autolla hakemaan poikaa Oulusta. Oli osoite ja kaikki. Sielä se makas alasti ja arabit siemensi minkä ehti. Kun niille selvis että tarkoitus olisi jatkaa etelään kun saan sen autoon niin varmaan loputkin kaupungin mamut tuli nussimaan sitä. Osa himosta valkoiseen anukseen. Osa ihan vaan kiusallaan kun pääsivät polkasemaan julkkiksuuden henkilön poikaa.


      • Anonyymi
        Isäpuoli kirjoitti:

        Oltiin viikko lapissa. Poika jäi menomatkalla Ouluun kun sillä onkin kuulema "tuttuja" sielä. Paluu matkalla muut hyppäs Rovaniemellä yöjunaan. Ja minä autolla hakemaan poikaa Oulusta. Oli osoite ja kaikki. Sielä se makas alasti ja arabit siemensi minkä ehti. Kun niille selvis että tarkoitus olisi jatkaa etelään kun saan sen autoon niin varmaan loputkin kaupungin mamut tuli nussimaan sitä. Osa himosta valkoiseen anukseen. Osa ihan vaan kiusallaan kun pääsivät polkasemaan julkkiksuuden henkilön poikaa.

        Kaiken jälkeen ja muuta sellaista Poika päätyi opiskelemaan Oulun yliopistoon. Olisi me ostettu sieltä sijoitusasunto sille käyttöön. Mutta halusi kavereiden solukämppään mieluummin. Käytiin alkusyksystä viemässä tavaroita. Kiva paikka ja kivat kaverit, sellaisia maalaispoikia pohjoisesta.
        Kun alkukuusta olin yksin menossa pohjoiseen soitin Pojalle ja uhkailin kylälyllä.
        Hiljaisuutta kesti hetken. Tule vaan mutta et sitten puhu. 
        Ihmettelin kyllä sitten ajellessa. Perillä soitin ovi kelloa niin Poika avasi oven kylpytakissa. Oli jotenkin kämppikset vaihtuneet. Mustia sporttisen näköisiä miehiä tupa täynnä. Sen verran kavereilla pullotti housuissa joten jos eivät olleet naineet niin kohta naisivat.
        Opinnot menee hyvin. Peppua se jakaa kuten ennenkin.


    • Ymmärrän ongelmasi. Yritä hämärää valoa, tekoviiksiä ja uusia erilaisia vaatteita, ja ennen kaikkea suuria pakkioita. Ehkä silleen pääset itsekin ponnahtamaan.

    • YllätysLätys

      Tilaat siltä "hoidon" ja katsot kuinka se yllättyy tavatessanne. Teet treffit ravintolaan....

    • Anonyymi

      Voin maksaa 100€ anaalista.

    • Anonyymi

      Ei toisen puhelinta saa tutkia ääliö.

    • Anonyymi

      Ota provikkaa..

    • Anonyymi

      Kannattaa istua alas keskustelemaan asiasta. Tienauskeino on varma, mutta arvet se jättää nuoreen jopa läpi elämän ja yllätysraskaus tai sukupuolitauti on mahdollinen ehkäisystä huolimatta . Keskustelkaa rahasta ja maineesta ja syistä miksi tyttö haluaa tehdä tuota . Maineen menettää vain kerran ja vaaroja piilee vieraiden miesten tapaamisissa. Kuvien tai veb cameran välitykselläkin voi turvallisemmin tienata. Löytyisikö joku muu harrastus tai työ vaikka kaupan kassalta?

    • Anonyymi

      Minun vaimolla oli saman tyylisiä viestejä. Kerroin kavereille nyt saadaan nainen hotelliin, pojat otti yhteyttä, vaimo ilmoitti menen tyttöjen kanssa viihteelle. Aika oli sovittu klo 20.00. Menin ovelle noin 20-30 avasin sievästi oven vaimon silmät oli isonanäytin sormella että ei tunneta.Kohta vaimo oli taas vauhdissa antoi edestä ja takaa , kaverit nai aikansa ja lähtivät alas oluelle ja tupakalle. Jäin kahden vaimon kanssa käytin kuin rahahuoraa edetä ja takaa imin nännejä kun laskin sisään sanoin tule kotiin kun kerkiät, en suutu. Vaimo tuli kotiin laittoi pöydälle 500€ kysyi haluatko huoraa oli seksi asu päällä laski housut sperma valui sisältä. Kertoi miten pojat oli nainut ja mitä oli tehnyt rakasteltiin kiihkeänä, kertoi että oli antanut pyllyäkin, käänsin vaimon levitin limoja ja panin ensikertaa vaimoa pyllyyn meni sievästi sisään vaimo kertoi siellä on kolmet spermat vaimo makasi vatsallaan pidin käsiä patjalla pään yläpuolella ja kerroin nyt sinua raiskataan pyllyyn sai kovat vipat siitä alkoi estellä mutta työnteli pyllyä ja huusi kun sai orgasmin ja laskin sisään. Tuli kainaloon kertoi että oli saanut ainakin neljästi kunnon orgasmin ja pojat oli tykännyt kun en näytellyt. Mietitään missä seuraavan kerran kokeillaan kun 1500€ kasassa lähdetään ulkomaille.

    • Anonyymi

      Maksullinen ei oikein sytytä

    • Anonyymi

      Kuulin vahingossa tyttäreni yksi kaveri kuulema huoraa sain samalla selville millä nimimerkillä löytyy. Mietin pitkään katselin valmiiksi yhteystiedot, tyttö on käynyt monesti meillä ja illalla olen nähnyt pikkareissa ja paita päällä, vaimokin sanoi katso kuinka on seksikäs kehittyneempi kuin muut tytöt. Illalla vielä härnäsi peiton alla ajattele Sannan pyllyä jos tämän jorman työntäs sisään huutas kyllä kunnolla kiusasi pitkään käänsin vaimon ja levitin jalat kuiskasin tällaiko pitäsi ja työnnyin sisään Riitta ulvoi hiljaa tälläi sun pitäisi. Riitta oli tosi märkä nosteli pyllyä näin teiniä naitas vapisi ja tärisi melkein koko ajan pidin pohjassa ja jännittelin kalua Riitta huusi ja tuli annoin mennä sisään koko lastin Riitta huokaili , olisi se mukavaa olla vielä teini.
      Otin yhteyttä Sannaan sovin että hotellissa koko yö, sanoi mutkitta viisi sataa. Huoneessa paloi muutama kynttilä oli aika pimeää, Sanna astui sisään, oi kun hienoa, istuin sohvalla kuiskasin tanssi, Sanna tanssi eroottisesti pystyt rinnat kohoili ohuen puseron alla pienet stringit päällä osasi esitellä vartaloaan, tuli eteeni suutelin pyllyä Sanna kumartu laskin pikkarit suutelin pyllyaukkoa Sanna huokaililaskeuduin kontalleen nuolin pillua se oli oikeasti märkä laskin omat housut kalu seisoi kuin ei olisi saanut koskaan istutin Sannan kalun kiinni pyllyä heiluttamalla laskeutui voi kun oli tiukka Sanna valitti iso kalu ottaa pientä alkoi liikkua kunnolla Sanna sanoi oikeasti on iso nostin Sannaan ja käänsin URPOOH sinäkö halasi ethän kerro kellekkään suukotin en. Sanna tarttui kaluun suukotti sitä, olen haaveillut tästä satuin näkemään kun tulit saunasta se oli kaarella, nait varmaa eukkoasi. Sanoin oli pakko kun sipsuttelit pikkuhousut päällä. Sanna imi kalua ihanaa saan koko yön, laski kalua sisään hymyili tuntuu että halkean liikkui muutaman kerran kostui kuiskasin olet sinä kivan kiimanen vaimokin kehui sinun vartaloa ja kiusasi minua sitten pyllisti ja sanoi nai teiniä arvaa nainko kunnolla Sanna hyppäsi ja meni lattialle tosi seksikäs teinin pylly oli tiukka jaliukas Sanna ulvoi ei koskaan ole ollut näin kiiimasta kerroin kuisnka kohta tulen Sanna kuiski pane teiniä pane laukesin pitkillä ruiskauksilla Sanna makasi lattialla vein paperia, tuli kainaloon. Loikoiltuaan jonkin verran kysyin lähteekö mun tyttö syömään mutta laita vähän ei seksikästä päälle. Ruokaillessa osa miehistä katsoi onkohan oma tyttö. Kun päästiin huoneeseen Työnsin Sannan seinää vasten sinä härnäsit miehiä nostin puseron ja imin nännejä Sanna huokaili oli pakko kun halutti,nostin hametta hitto Sanna paljas pillu laskin housut ja otin seinää vasten Sanna kiljui kun sai isoa kalua. Rakasteltiin vielä illemmalla ja aamulla.
      Sanna sanoi lopettaneensa huorailun jaoltiin aika tasaisin välein yhdessä kunnes löysi kaverin, kun oli kolmannella kuulla raskaan rakasteltiin kertoi että on nähnyt unta että se on minun silloin pantiin useasti.

    • Anonyymi

      Mitäs valittamista.24-vuotias tekee mitä haluaa.

    • Haittaak se?
      Jos tyttäresi ei käytä päihteitä, ei ole ahdistunut.
      Toimii kuten muutkin ikäisesi.

    • Anonyymi

      Ja kesti taas kahdeksan vuotta nostaa tämä ykköseksi! Olen nähnyt tämän aloituksen jo aiemmin, mutta vastaan varmaan jo toisen kerran ehkä eri linjassa! Toisten puhelimen ja viestinnän seuraaminen on rikos! Viestintäsalaisuuden murtamista! Enkä tiedä tai usko onko aloitus edes totta!

      • Anonyymi

        Oletko sinä muka joku palstavartija, kun aina kitiset että joku, yleensä mainosbotti joka on jo ehditty poistamaan, on nostanut ketjun ylös.

        Hanki vitun ääliö elämä.


    • Anonyymi

      🐶🐶🐶🐶🐶

    • Anonyymi

      Et ole vielä kahdeksaan vuoteen nähnyt asian valoisaa puolta. Hän hankkii itse elantonsa ja tienaa moninkertaisesti enemmän kuin sinä.

    • Anonyymi

      🤤🤤🤤🤤

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      He­i! Ku­­tsum­­­me sinu­­t kä­­ym­­­ään u­ude­­ss­­a chatissa! Meitä on yl­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://4129555.com/H/kO10x 👈

    • Anonyymi

      Uu­­s­­i s­­­ek­­­sitea­­tteri avautu­u Suome­­­en! Ku­tsu­­mme kai­kk­­i­. Ilmo­­ittau­­­tum­inen ryhmä­ämm­e tääl­­­l­­­ä - http://4130555.com/H/2Zku 👈

    • Anonyymi

      Sain tyttäreni 16v kiinni samasta asiasta näin teksti viestit jossa kehui kaverilleen kuinka oli imenyt kalua ja nauttinut siitä. Tytär tuli eräänä perjantai iltana humalassa kotiin pidin puheen ja kerroin että pitäs vähän katsoa mitä kirjoittelee kavereille jos riitaannutte voi jutut levitä ja mitä äiti kin sanoisi, onneksi ei nyt ole kotona.
      Sari kävi saunassa minun jälkeen tuli sieltä vähän selvinneenä vaalea kihara tukka ja ilman meikkiä katseli ruskeilla silmillään vähän surullisena, sanoin tule syliin pikkuinen.
      Sovittiin että pitää asiat omana tietonaan, otin kossu sekoitusta lasista Sari nappasi lasin ja joi kokonaan nauroi aloitetaan huommenna uusi elämä ja nousi hakemaan juomaa minulle, katsoin kuinka pillu vilahteli kävellessä kuvittelin kenkähän kalua imenyt.Sari tuli takaisin ja istui syliin tunsi varmaan paljaalla iholla kalun kun painui haarojen väliin. kolmannen lasin jälkeen kun tuli istui vasten syliin, katsoi silmiin ja sanoi odota ja tuli lähemmäs kalu oli paljaan pillun alla Sari kuiskasi se on valtava ja halasi istuttiin ja puhuttiin miehistä Sari liikkui kuin vahingossa siten että kalu työntyi pillun viereen. Sari otti kalulasta kiinni ja alkoi kuiskaamaan korvaan ja samalla ohjasi kalun pilluun työnsi kokonaan sisään.
      Tuntui että nahka irtoaa oli niin tiukka Sari valitti korvaan ihanasti repii minua olet sinä iso ihanan iso katsoin Saria ja suudeltiin Sari pyysi että panen kuin vierasta työntelin syvälle Sari huusi välillä ja sanoi heti jatka kertoi että on hullua haluaa vain koko ajan isoa Sari sai orgasmin kuiski älä lopeta älä panin hullun lailla ja kun tulin painoin syvälle laskin pohjaa vasten spermaa Sari huusi koko ajan oltiin pitkään vastakkain, Sari nousi ja kävi pesulla tuli viereen kainaloon.
      Myöhemmin mentiin yhdessä makuuhuoneeseen heräsin yöllä tunteeseen joku imee katsoin peiton alle Sari hymyili oli pakko haluan ottaa tämän yksin ja pani peiton päälle.
      Se tunne että oma tytär imee ja näin hyvin sai kalun täyttymään aivan täyteen kielen käyttö kalussa ja syvälle imeminen sai räjähtämään kunnolla kesti tovin ennenkuin Sari nousi kainaloon kuiskas olinko hyvä sanoin olet paras Sarin käsi oli koko ajan kalussa kiinni silmät kirkastu kuiskasi isä , isä sinä haluat ja nousi päälle ohjasi kalun sisään laskeutu ja kuiskasi isä olen sinun huora aamuun asti tiukka lantio keinui kiivaana pienet tiukat rinnat oli kiihottavat antoi hieroa nännejä kuiski vain anna kurpää ihanaa ja sai orgasmin laskeutu rintaa vasten liikuin hiljaa Sari kuiskas ihanan tuntuinen saanhan minäkin eikä vain äiti silitin ja sanoin saat ja työnnyin syvälle liikuin hiljaa ja laukesin voimalla, Sari nukahti päälle siirsin viereen.
      Aamulla sanoin tämä ei käy jatkossa, olen äitisi kanssa liitossa.
      Sari tuli syliin niin olet isä mutta saanhan minäkin joskus, meni muutama sekuntti ja naitiin hurjana kun laukesin Sari kuiskas en saa pojilta koskaan näin hyvää en koskaan.

      • Anonyymi

        Saisinpa naida tuota upeaa tytärtäsi sinun kanssasi.


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe