Kalojen ampuminen

Fisherman's Friend

Onko asiasta säädöstä? Itselläni on tapana laittaa kala hiekka- tai mutarannalle ja lopettaa se kivuttomasti ampumalla. Minulla on sitä varten vanha natsiarmeijan parabellum ja suurempia saaliita varten polisin luvalla myönnetty pumppuhaulikko sekä jatimatic-konepistooli. Ne ovat hyvin tärkeitä kalastustarvikkeita, eikö vain?

8

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei haloo

....ja mitenkäs tuo liiyyuu metsästykseen?
      Yritä saada aika lääkäriin pikaisesti tai mene päivyvtysvastaanotolle.
      Tilanteesi on äärimmäisen kriittinen vaikka sitä et itse havainnoikaan!

• Sääntö-Santtu

Sääntöjä on noudatettava! Tässä tapauksessa kirjoittamaton sääntö tietenkin kuuluu: "Mutarannasta ei sovi mainita metsästyksen yhteydessä, silla mutarannassa metsästäessä muta tartttuu natsin kuonoon, ja tulee asiaa päivystysvastaanotolle." Mitä siitä tulisi jos säännöt isien heitettäisiin yli laidan ja Orimattilassa vallitsisi nuorison holtiton anarkia. Ne pöllisivät vahempiensa asekätköistä kaikki pistoolit ja ampuisivat hevoisia.

• Fisherman's Friend
        Sääntö-Santtu kirjoitti:

Sääntöjä on noudatettava! Tässä tapauksessa kirjoittamaton sääntö tietenkin kuuluu: "Mutarannasta ei sovi mainita metsästyksen yhteydessä, silla mutarannassa metsästäessä muta tartttuu natsin kuonoon, ja tulee asiaa päivystysvastaanotolle." Mitä siitä tulisi jos säännöt isien heitettäisiin yli laidan ja Orimattilassa vallitsisi nuorison holtiton anarkia. Ne pöllisivät vahempiensa asekätköistä kaikki pistoolit ja ampuisivat hevoisia.

Ampumapsykoosilain 41244. pykälän aliossa 70790J todetaan, että joka on hevoisia ampuman, saa myös soittaa pienoa. Saman lain aliossa 7798 säädetään kalojen ampumisesta, että se on suotavaa, koska se ylläpitää asehulluutta.

• Iron Mike (Orim.)
        Fisherman's Friend kirjoitti:

Ampumapsykoosilain 41244. pykälän aliossa 70790J todetaan, että joka on hevoisia ampuman, saa myös soittaa pienoa. Saman lain aliossa 7798 säädetään kalojen ampumisesta, että se on suotavaa, koska se ylläpitää asehulluutta.

Ja tänne ei sakilaiset tule meittien hevoisia ampumaan. Siittä minä pidän huolen.

• Fisherman's Friend

Ei kyllä minä niitä kaloja vain. Joskus tulee kyllä vahingossa ammuttua sillejä haulikolla, jolloin niistä tulee ns kalanruokaa. Hevoisillakin on kova homma raapia niitä jämiä syötäviksi. Siksi tallissa laitankin ne ensin saaviin ja täräytän sinne. Tällöin jämien hajonta on pienempi ja on helpompi syödä.

• knulli-piikki

Tämä lehmien ääntely, ammunta, pyyntimuotona rinnastetaan Tuulastukseen eli naisten kanssa köyrintään. Tuulastusaika on säädetty, ympäri vuoden se ei ole laillista.
      Lisäksi Tuulastajan tulisi olla sinkku, jos ei ole, silloin salaTuulastetaan.

• Fisherman's Friend

Tuulastus on monilla tavoin verrattavissa kalastukseen, sillä molemmissa saa pääosin odotella ja saaliiksi saattaa tulla mitä sattuu. Hevosten ammunta on sen sijaan luontoharvinaisuus, jota kuulee vain kalastettaessa. Olemme juuri tekemässä aiheesta dokumenttia sör deivid ättänböröyn kanssa.

• Tornion poeka
        Fisherman's Friend kirjoitti:

Tuulastus on monilla tavoin verrattavissa kalastukseen, sillä molemmissa saa pääosin odotella ja saaliiksi saattaa tulla mitä sattuu. Hevosten ammunta on sen sijaan luontoharvinaisuus, jota kuulee vain kalastettaessa. Olemme juuri tekemässä aiheesta dokumenttia sör deivid ättänböröyn kanssa.

Voi vithu tätä posken soittoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe