xperia Z2 vs iphone 5s

Avuton12

kumpi näistä olisi teidän mielestänne parempi omat android ttuotteet ovat laganneet aika paljon mutta olen kuullut toista iphoneista onko se totta vai osunut vain mminun kohdalleni että samsungit lagaavat aika paljon puolken vuoden käytön jälkeen ? :(

6

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottaisin Sonyn. Siinä on parempi rauta ja avoimempi käyttis kuin Iphonessa. Iphonessa on suljetumpi käyttis elo sitä ei voi muokata niin hyvin omanlaisekseen.

• Jepujep

iTuoteet ovat helppokäyttöisiä. Android-pohjaiset tuotteet ovat HUOMATTAVASTI monipuolisemmin muokattavissa käyttäjänsä näköisiksi. Z2 on puhelimena iso verrattuna 5S:ään. Molempiin saa ladattua ohjelmia vähintään riittävästi. Raudan suhteen molemmissa on potkua normikäyttäjille riittävästi.

Eli makuasioita, toinen tykkää tyttärestä, toinen äidistä.

• Helppokäyttöisyys riippuu hieman. Ei se aina ole helppokäyttöinen jos ongelmia tulee.

• Sepon Oraakkeli

Voiko iphonen heittää järveen ilman että tarvii ostaa uutta? Sonyn voi. Sonylla voi myös ottaa uskomattoman hyviä kuvia, ja z2 taitaa olla ainut puhelin, jolla voi ottaa uhd-tasoista videota. Mainittakoon vielä jo z1stä tuttu sisäänrakennettu kaiutin, jonka äänenlaatu on ehdottomasti puhelinmarkkinoiden paras, lyö jopa pienimmät kannettavat matkakaiuttimet.
        Itselläni on z1, enkä kyllä ymmärrä miten laite ei ole saavuttanut suurempaa suosiota. Apple on hyvä, mutta ei paini samassa sarjassa sonyn lippulaivan kanssa. Sen huimaat kokemalla, et maksettuja arvosteluja selaamalla..

• rubinho
        Sepon Oraakkeli kirjoitti:

Voiko iphonen heittää järveen ilman että tarvii ostaa uutta? Sonyn voi. Sonylla voi myös ottaa uskomattoman hyviä kuvia, ja z2 taitaa olla ainut puhelin, jolla voi ottaa uhd-tasoista videota. Mainittakoon vielä jo z1stä tuttu sisäänrakennettu kaiutin, jonka äänenlaatu on ehdottomasti puhelinmarkkinoiden paras, lyö jopa pienimmät kannettavat matkakaiuttimet.
        Itselläni on z1, enkä kyllä ymmärrä miten laite ei ole saavuttanut suurempaa suosiota. Apple on hyvä, mutta ei paini samassa sarjassa sonyn lippulaivan kanssa. Sen huimaat kokemalla, et maksettuja arvosteluja selaamalla..

Jos oikein muistan niin LG G3:lla voi ottaa UHD videota, eikä häviä muiltakaan ominaisuuksiltaan Z2:lle. Hintakin on edullisempi ja ainakin ennakkotilaajille tulee langaton laturi kaupan päälle.
        Se vesi ja pölysuojaus siitä puuttuu, mutta niin puuttuu monista muistakin.

• rubinho
        Sepon Oraakkeli kirjoitti:

Myös samsung galaxy s5:llä pystyy ottamaan uhd videota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe