Jänis hyppeli metsässä ja vastaan tuli oudon näköinen otus. Jänis kysyi: "Mikäs otus sinä oikein oletkaan?" Johon kummajainen vastasi: "Olen karhukoira! Äitini on koira ja isäni karhu."
Jahas ajatteli jänö ja jatkoi matkaa....Taas tuli vastaan outo kummajainen ja jänis kysyi: "Mikäs otus sinä nyt sitten olet?" Johon otus vastasi: "Olen hirvikoira! Äitini oli koira ja isäni hirvi."
Johan nyt totesi jänis ja jatkoi matkaansa....Taas tassuteli vastaan kummallisen näköinen otus! Jänis kysyi: "Mikä helvetti sinä nyt olet?" Johon otus vastasi ylpeänä: "MINÄ OLEN POLIISIKOIRA!!"
Poliisikoira
Jäniskoira
4
4564
Vastaukset
- blondit
Toi oli sairaan hyvä vitsi!
- -Tom79-
vielä kun matkaa jatkoi..niin vastaan tuli jokin kaksijalkainen otus joka kertoi olevansa.....ruotsalainen kenraaliluutnatti!! :)
- joo
tai sitten unkarilainen pöytälamppu! tai sit vessapaperi tai kännykkälaturi tai piilokamera tai limsapullo tai alushousut tai televisio tai mehutölkki tai kivespussi tai salasana jnejnejnejnejnejnejnejné....
- Kaljami
Ja sitten tuli vastaan everstiluutnantti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6047963Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413053Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3982132- 1281327
- 311283
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51209Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1071126- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651045- 46913