Jänis hyppeli metsässä ja vastaan tuli oudon näköinen otus. Jänis kysyi: "Mikäs otus sinä oikein oletkaan?" Johon kummajainen vastasi: "Olen karhukoira! Äitini on koira ja isäni karhu."
Jahas ajatteli jänö ja jatkoi matkaa....Taas tuli vastaan outo kummajainen ja jänis kysyi: "Mikäs otus sinä nyt sitten olet?" Johon otus vastasi: "Olen hirvikoira! Äitini oli koira ja isäni hirvi."
Johan nyt totesi jänis ja jatkoi matkaansa....Taas tassuteli vastaan kummallisen näköinen otus! Jänis kysyi: "Mikä helvetti sinä nyt olet?" Johon otus vastasi ylpeänä: "MINÄ OLEN POLIISIKOIRA!!"
Poliisikoira
Jäniskoira
4
4515
Vastaukset
- blondit
Toi oli sairaan hyvä vitsi!
- -Tom79-
vielä kun matkaa jatkoi..niin vastaan tuli jokin kaksijalkainen otus joka kertoi olevansa.....ruotsalainen kenraaliluutnatti!! :)
- joo
tai sitten unkarilainen pöytälamppu! tai sit vessapaperi tai kännykkälaturi tai piilokamera tai limsapullo tai alushousut tai televisio tai mehutölkki tai kivespussi tai salasana jnejnejnejnejnejnejnejné....
- Kaljami
Ja sitten tuli vastaan everstiluutnantti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134598Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583879Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363476Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193128Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122563- 2802380
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3221807- 1001802
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi471493Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81183