Jänis hyppeli metsässä ja vastaan tuli oudon näköinen otus. Jänis kysyi: "Mikäs otus sinä oikein oletkaan?" Johon kummajainen vastasi: "Olen karhukoira! Äitini on koira ja isäni karhu."
Jahas ajatteli jänö ja jatkoi matkaa....Taas tuli vastaan outo kummajainen ja jänis kysyi: "Mikäs otus sinä nyt sitten olet?" Johon otus vastasi: "Olen hirvikoira! Äitini oli koira ja isäni hirvi."
Johan nyt totesi jänis ja jatkoi matkaansa....Taas tassuteli vastaan kummallisen näköinen otus! Jänis kysyi: "Mikä helvetti sinä nyt olet?" Johon otus vastasi ylpeänä: "MINÄ OLEN POLIISIKOIRA!!"
Poliisikoira
Jäniskoira
4
4794
Vastaukset 4
- blondit
Toi oli sairaan hyvä vitsi!
- -Tom79-
vielä kun matkaa jatkoi..niin vastaan tuli jokin kaksijalkainen otus joka kertoi olevansa.....ruotsalainen kenraaliluutnatti!! :)
- joo
tai sitten unkarilainen pöytälamppu! tai sit vessapaperi tai kännykkälaturi tai piilokamera tai limsapullo tai alushousut tai televisio tai mehutölkki tai kivespussi tai salasana jnejnejnejnejnejnejnejné....
- Kaljami
Ja sitten tuli vastaan everstiluutnantti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2532115
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2621239- 211181
- 41786
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125716Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤233695Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa219655- 52500
- 38458
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42442