Jänis hyppeli metsässä ja vastaan tuli oudon näköinen otus. Jänis kysyi: "Mikäs otus sinä oikein oletkaan?" Johon kummajainen vastasi: "Olen karhukoira! Äitini on koira ja isäni karhu."
Jahas ajatteli jänö ja jatkoi matkaa....Taas tuli vastaan outo kummajainen ja jänis kysyi: "Mikäs otus sinä nyt sitten olet?" Johon otus vastasi: "Olen hirvikoira! Äitini oli koira ja isäni hirvi."
Johan nyt totesi jänis ja jatkoi matkaansa....Taas tassuteli vastaan kummallisen näköinen otus! Jänis kysyi: "Mikä helvetti sinä nyt olet?" Johon otus vastasi ylpeänä: "MINÄ OLEN POLIISIKOIRA!!"
Poliisikoira
Jäniskoira
4
4763
Vastaukset
- blondit
Toi oli sairaan hyvä vitsi!
- -Tom79-
vielä kun matkaa jatkoi..niin vastaan tuli jokin kaksijalkainen otus joka kertoi olevansa.....ruotsalainen kenraaliluutnatti!! :)
- joo
tai sitten unkarilainen pöytälamppu! tai sit vessapaperi tai kännykkälaturi tai piilokamera tai limsapullo tai alushousut tai televisio tai mehutölkki tai kivespussi tai salasana jnejnejnejnejnejnejnejné....
- Kaljami
Ja sitten tuli vastaan everstiluutnantti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1532500- 1502235
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551973Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171870"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591354Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1971222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää751015Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa191921Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.323920Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24684