Hei!
Olen kolmikymppinen neljän lapsen äiti, jonka rahahuolet pääsivät yllättämään. Ajattelin kokeilla löytyisikö tästä ratkaisu asiaan.
Kerron nyt kuitenkin ensin itsestäni vähän enemmän. Olen 170cm pitkä, en ole lihava, mutta muodokas. Pidän rinnoistani (D) ja pyllyäni on kehuttu.
Pidän seksistä, joku voisi kuvailla minua kai jopa nymfoksi. Olen seksin suhteen kokeilunhaluinen ja pidän monista jutuista. Tykkään olla domina ja johtaa, mutta myös alistua ja antaa miehen viedä. Rakastan ottaa suihin ja peppuleikeistä saan sellaiset kiksit, ettei tosikaan. Olen harrastanut seksiä monissa erilaisissa paikoissa, ollut kahden miehen käsittelyssä, leikkinyt roolileikkejä ja toteuttanut "raiskausfantasiani".
Sitten... Mitä myyn?
Tässä kohden täytyy tuottaa pettymys. En myy seksiä. En ainakaan varsinaista.
Ajatus lähti siitä perinteisestä: Haluaisitko ostaa pikkuhousuni suoraan päältäni? Ajattelin kuitenkin, että taatakseni sinulle kokonaisvaltaisemman tyydytyksen, pakkaan pikkuhousujen mukaan kolme mieltymyksiesi mukaan otettua/valittua valokuvaa minun ja dildoystävieni viimeisimmistä seikkailuista sekä kertomuksen viimeisimmästä seksikerrastani tai fantasiastani. Tämä paketti maksaa 50e.
Lisäksi tarjoan kuukausipakettia, jossa maksamalla 200e saat pikkuhousupaketin lisäksi seuraavan kuukauden aikana sähköpostiisi kaksi tarinaa ja kaksi kuvapakettia. Lisäksi lähetän sinulle 15 seksisävytteistä tekstaria. Ajattele minkä kuumotuksen saakaan aikaan, kun kesken työpäiväsi muistutan olemassaolostani?
Jos hinnoista sovitaan, voin järjestää sinulle esim. webcam itsetyydytysesityksen tai säännöllisempääkin viestien vaihtoa. Mutta irl-seksiä ei tarjoa.
Jos kiinnostaa, laita sähköpostia: [email protected].
Pitsiä ja fantasiaa
Pitsiä ja fantasiaa
4
309
Vastaukset
- dioscjfidvjfi
Kahellasadalla saa jo pillua sexwork.netistä
- vittuuntunut 454
siinähän ryvet rahapulassas lol.. hirveet on puheet mutta ne teot...
- rodeli
Veäkkö paskarannut pikkareihin jos hinnasta sovitaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516284
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381394- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3201001Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845