Pitsiä ja fantasiaa

Pitsiä ja fantasiaa

Hei!
Olen kolmikymppinen neljän lapsen äiti, jonka rahahuolet pääsivät yllättämään. Ajattelin kokeilla löytyisikö tästä ratkaisu asiaan.

Kerron nyt kuitenkin ensin itsestäni vähän enemmän. Olen 170cm pitkä, en ole lihava, mutta muodokas. Pidän rinnoistani (D) ja pyllyäni on kehuttu.

Pidän seksistä, joku voisi kuvailla minua kai jopa nymfoksi. Olen seksin suhteen kokeilunhaluinen ja pidän monista jutuista. Tykkään olla domina ja johtaa, mutta myös alistua ja antaa miehen viedä. Rakastan ottaa suihin ja peppuleikeistä saan sellaiset kiksit, ettei tosikaan. Olen harrastanut seksiä monissa erilaisissa paikoissa, ollut kahden miehen käsittelyssä, leikkinyt roolileikkejä ja toteuttanut "raiskausfantasiani".

Sitten... Mitä myyn?
Tässä kohden täytyy tuottaa pettymys. En myy seksiä. En ainakaan varsinaista.

Ajatus lähti siitä perinteisestä: Haluaisitko ostaa pikkuhousuni suoraan päältäni? Ajattelin kuitenkin, että taatakseni sinulle kokonaisvaltaisemman tyydytyksen, pakkaan pikkuhousujen mukaan kolme mieltymyksiesi mukaan otettua/valittua valokuvaa minun ja dildoystävieni viimeisimmistä seikkailuista sekä kertomuksen viimeisimmästä seksikerrastani tai fantasiastani. Tämä paketti maksaa 50e.

Lisäksi tarjoan kuukausipakettia, jossa maksamalla 200e saat pikkuhousupaketin lisäksi seuraavan kuukauden aikana sähköpostiisi kaksi tarinaa ja kaksi kuvapakettia. Lisäksi lähetän sinulle 15 seksisävytteistä tekstaria. Ajattele minkä kuumotuksen saakaan aikaan, kun kesken työpäiväsi muistutan olemassaolostani?



Jos hinnoista sovitaan, voin järjestää sinulle esim. webcam itsetyydytysesityksen tai säännöllisempääkin viestien vaihtoa. Mutta irl-seksiä ei tarjoa.

Jos kiinnostaa, laita sähköpostia: [email protected].

4

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dioscjfidvjfi

      Kahellasadalla saa jo pillua sexwork.netistä

    • vittuuntunut 454

      siinähän ryvet rahapulassas lol.. hirveet on puheet mutta ne teot...

      • Kiinnostuin

    • rodeli

      Veäkkö paskarannut pikkareihin jos hinnasta sovitaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3773
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      376
      1529
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1232
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1033
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1021
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      859
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      41
      800
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      775
    10. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      768
    Aihe