Karpalo?

pisutulehdusriesana

Elikkäs onko ok antaa koiralle tuoretta karpaloa? Saako syöttää ihan tuollaisenaan,
vaikka ruuan seassa? Koiralla ikävä alttius virtsatulehduksiin ja jostakin luin, että ainakin karpalotableteista voisi saada vaivaan jotakin apua, pitäisikö suosiolla ostaa tabletteja vai uskaltaako kokeilla suoraan tuoretta karpaloa?

10

9579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos se karpalo koiralle vaan maistuu. Ne tabletit tai jauheet ei ehkä maistu niin kirpakalle. Oma koira syö mieluummin puolukoita.

Kaveripiirissä ja itellä on paljon hyviä kokemuksia virtsatulehduksien ehkäisyssä tai tulehduskierteen katkaisussa, ei voi muuta kuin suositella.

• Tuoreista karpaloista usein on tullut koirille vatsaongelmia, sitä on kokeiltu. Terapeuttisen vaikutuksen saamiseksi, tarvitaan iso määrä karpaloita.
      Karpalotableteissa karpalo on tiivistettyä ja siksi tehokasta ja ei tule vatsanpuruja.
      Kannattaa myös antaa koiralle kunnolla probobiootteja.

• No eipä nuo nyt mahdottomia määriä olleet; yksi sai vaikean virtsatulehduskierteen katkaistua kun aluksi antoi pienen kourallisen marjoja joka päivä keskikokoiselle koiralle, oman koiran eturauhasvaivat loppui kun laitoin sen kourallisen puolukoita pariin litraan koiranruokaa, myöhemmin vähensin määrää... Määrää voi jo sanoa homeopaattiseksi. Tosin näille koirille on annettu muitakin terveyttä tukevia ravintoaineita, puolukka ja karpalo ovat yksi tekijä ruokavaliossa, pääosassa kylläkin.

• Koorak

Meidän koira tuntuu rakastavan lähes kaikkia marjoja.Mustikka ja puolukka etenkin tuntuvat olevan sen suurta herkkua.Ja olen huomannut että marjastus aikana koiran turkkikin näyttää aina tosi hyvältä kun se silloin päivittäin metsästä näitä marjoja suuhunsa popsii menemään ja saa niistä ilmeisesti runsaasti vitamiineja ja hiven aineita.Joten suosittelen.

• Anonyymi

Meillä annetaan karpalo puolukka jauhetta märkäruuan seassa. Koiramme on herkkä virtsatie tulehduksiin

• Anonyymi

Olen miettinyt kanssa jotain virtsateitä tulehduksiin tarkoitettuja jauheita jos nartullani tulee enempikin olemaan tulehduksia🤔

• Anonyymi

Mistä siis ostat puolukka karpalo jauhetta🤔🤔

• Anonyymi

Mistä ostat karpalo puolukka jauhetta🤔🤔

• Anonyymi

Google.

• Anonyymi

Koirat syö kaikkea pullasta sammakoihin niin eiköhän tuo karpalokin mene. Nykyään Hän vain niin herkkä kaikelle omistajan mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe