Hei, olen nuori nainen ja asun vanhempieni kanssa omakotitalossa missä on iso piha ja olenkin nyt tänäkesänä oppinut ensinmäistä kertaa nauttimaan siitä. Pihallamme on amme suojaisan aitauksen ympäröimänä, on aurinkotuoli ja penkkiä, on grilli ja mainittakoon vielä, että sisällä on jo puulämmitteinen sauna. Langattomat kuulokkeet on myös jo ja käytänkin niitä aina ulkona ollessani.
Onko mitään muuta ns. "luxusta"?, mukavuuden tuojaa mitä voisi laittaa tai kehittää ulos? Jos et tuohon osaa vastata niin olisin kiitollinen jos auttaisit minua miettimään ja vastaisit tähän: mistä mukavuudesta et ikinä luopuisi sisällä/ulkona?
Miten lisätä mukavuuksia?
8
200
Vastaukset
Mahtuuko pihallenne uima-allas?
- mainio idea
Huussi
- osasin vastata
Oma afrikkalainen palvelija. Siinä on mukava istuskella aurinkotuolissa ja parilla taputuksella tuo nöyrä palvelija uuden drinkin/kaljan.
- plösö
Kitke rikkaruoja,leikkaa nurmikko,haravoi...
- Viinarypäle
Hommatkaa palju, kesäkeittiö on myös tosi mukava, tai joku mahdollisesti lasiseinäinen kesähuome jossa voi grillata, se voi toimis osin kasvihuoneena ym.
- tässä alkuun
Terassi (ehkä katettu), kangaskatos metallirungolla, päivänvarjo, pöytä ja tuolit, kesäruokailupaikka, kasvimaa, kasvihuone, kukkaistutuksia, koristepensaita, marjapensaita, pihalaattoja, uima-allas, poreallas, kylpytynnyri, keinu, riippumatto, päivänvarjo, huvimaja, pihavalot, savustuspaikka jne..
Mistäkö en luopuisi sisällä ja ulkona..?
Sisällä se taitaisi olla pyykinpesukone ja ulkona katettu terassi grilleineen. - Kesäkeittiö+olohuone
Meillä on pihalla, kasvihuone, jossa kasvattelen mansikkaa, tomaattia, sokeriherneitä, kurkkua, salaattia, paprikaa ja erilaisia yrttejä. Katetulla terassillä on pari sohvaa, joissa voi nukkua hyvin päikkärit, ruokapöytä, tuolit, sähkösavustin, kaasugrilli ja stereot.
- dedfd
Kommentoiko aiheen aloittaja enää tähän ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039