Eli olen saamassa ittelleni hamsteria. Haluaisin varmuuden vuoksi, että joku kirjoittaisi minulle listan mitä tarvikkeita syyrialainen hamsteri tarvitsee.Nimet ovat myös pulassa, eli nimiehdotuksia kaipaan kovasti!Kiitti kovasti jo vastaajille! :)
Hamsterin Nimi- ja tarvikelista!
3
184
Vastaukset
- Hamsutypy
Oot varmaan jo saanut sen hamsterin, mutta laitan listan mitä meidän TALVIKON dunasta löytyy, jos joku tästä hyötyisi jotenkin:
Purua ofc :D
Vessapaperirulla
Puinen mökki
Paperi-iglu
Pahvista tehty lelu
Ruokakuppi jossa siemenseosta
Juomapullo
Silputtua vessapaperia
Kukkaruukku
Oksa
Kalkkikivi
Herkkutikku
Wc
Kylpyhiekkakylpy n. 2-3krt viikossa
Puinen juoksupyörä ( Ø20cm)
:)- Hamsutypy
sillä on vielä semmonen harmaa muovinen kantoboxi :D
Ja se duna on p70xl43xk32cm eli ihan kivasti tonne kaikkea mahtuu :D
- hamsullehamppua
jos joku vielä tätä niin kannattaa käyttää purun sijasta hamppua joka ei a pölise niin paljon ja b ei sotke nii helposti siivotessa terraa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741