Pokémon alpha sapphire ja omega ruby

omakseni saan..

En löytäny ainakaa ite tälläst keskusteluu nii tein sitte :) Eli sapphiresta ja rubysta tulee 3ds:lle uusinta versiot ilmeisesti tämänvuoden marraskuussa. Kannet on jo julkaistu ja tiedossa on ainakin uusia megaevoluutioita. Aijotteko ostaa? Ite en malta odottaa :))

43

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Altaria

      Sama juttu, en malta odottaa! Ensimmäiset pokemon pelit joiden parissa alkoi oikeastaan ymmärtämään pelien idean. :) Toki tuli Yellowia, Blueta ja Rediäkin tahkottua, mutta Ruby ja Sapphire olivat kohdallani se "läpimurto" :) Mielenkiintoisia nuo Mega-evot! Erityisesti tuo juuri julkaistu Sableyen Mega-evo on mieleinen! (Jalokivi kilpenä! Mahtava! :D)

      • Altaria

        Nyt innostuksissani spoilasin tuon Sableyen.. Pahoittelut niille, ketkä yrittävät näitä tietoja välttää..O.o


      • sceptilee!
        Altaria kirjoitti:

        Nyt innostuksissani spoilasin tuon Sableyen.. Pahoittelut niille, ketkä yrittävät näitä tietoja välttää..O.o

        Mistä sait tietää tuon sableyen megaevoluution? Itse en vielä tiedä muuta kuin ne startterit :) minkä niistä muuten ajattelitte ottaa? Ite aijon valita ehdottomasti treeckon! Sillä on paras megaevoluutio (grass, dragon) ja en muutenkaan hirveästi niistä muista välitä


      • Altaria
        sceptilee! kirjoitti:

        Mistä sait tietää tuon sableyen megaevoluution? Itse en vielä tiedä muuta kuin ne startterit :) minkä niistä muuten ajattelitte ottaa? Ite aijon valita ehdottomasti treeckon! Sillä on paras megaevoluutio (grass, dragon) ja en muutenkaan hirveästi niistä muista välitä

        Serebii.net sivuiltahan noita näkee. :) on myös mega Diancie (vai mikä lie) sieltä löytyy jokunen traileri, kannattaa katsoa! :) minullakin suunnitelmissa olisi Treeco! Sillä on tosiaan mahtava tyyppi yhdistelmä! :) jos näihinkin tulisi se Wonder trade, mikä oli X:ssä ja Y:ssä, niin sieltä jos tuota Mudkipia ja tuota tipua saisi tuurilla. :D


      • djdjd
        Altaria kirjoitti:

        Serebii.net sivuiltahan noita näkee. :) on myös mega Diancie (vai mikä lie) sieltä löytyy jokunen traileri, kannattaa katsoa! :) minullakin suunnitelmissa olisi Treeco! Sillä on tosiaan mahtava tyyppi yhdistelmä! :) jos näihinkin tulisi se Wonder trade, mikä oli X:ssä ja Y:ssä, niin sieltä jos tuota Mudkipia ja tuota tipua saisi tuurilla. :D

        Pustyyköhän muuten x:stä ja y:stä vaihtamaan pokemoneja näihin peleihin?


      • Altaria
        djdjd kirjoitti:

        Pustyyköhän muuten x:stä ja y:stä vaihtamaan pokemoneja näihin peleihin?

        Tuota tuskin lienee virallisesti missään infottu, mutta itse uskoisin että pystyy. :) En oikein näe sille minkäänlaista estettäkään.


      • Altaria
        Altaria kirjoitti:

        Tuota tuskin lienee virallisesti missään infottu, mutta itse uskoisin että pystyy. :) En oikein näe sille minkäänlaista estettäkään.

        On ilmeisesti mahdollista saada kaikki samat Megaevot, kuin X:ssä ja Y:ssä, Omega Rubyyn ja Alpha Sapphireen, joten luulisin että ainekin osan näistä saa vain vaihtamalla.. En oikein usko, että Mewtwota esimerkiksi saa kaapattua mistään pelin alueelta. :)


      • pikapika
        Altaria kirjoitti:

        On ilmeisesti mahdollista saada kaikki samat Megaevot, kuin X:ssä ja Y:ssä, Omega Rubyyn ja Alpha Sapphireen, joten luulisin että ainekin osan näistä saa vain vaihtamalla.. En oikein usko, että Mewtwota esimerkiksi saa kaapattua mistään pelin alueelta. :)

        Aivan. Ite aattelin kuitenkin napata ainakin ne 6 "tiimini" pokemonia ihan pelistä. Tuntuu jotenkin huijaukselta jos ne vaihtais kaikki y:stä..


      • Altaria
        pikapika kirjoitti:

        Aivan. Ite aattelin kuitenkin napata ainakin ne 6 "tiimini" pokemonia ihan pelistä. Tuntuu jotenkin huijaukselta jos ne vaihtais kaikki y:stä..

        Sama juttu. :) kun ei tiedä mitä kaikkia näissä tulee saamaankaan, niin eiköhän sieltä kelpo tiimi kasaannu ihan luonnostaan. :) Käsittääkseni on melko kattava valikoma taskuhirviöitä tulossa. Myös siis 4, 5 ja 6 generaatioista. Ainekin näin kuulin, tästä en toki voi
        mennä varmaksi sanomaan. Eipä tuo minua kauheasti haittaisikaan, vaikka valikoima olisikin melko lailla sama kuin alkuperäisissä Rubyssa ja Sapphiressa.


      • Altaria
        Altaria kirjoitti:

        Sama juttu. :) kun ei tiedä mitä kaikkia näissä tulee saamaankaan, niin eiköhän sieltä kelpo tiimi kasaannu ihan luonnostaan. :) Käsittääkseni on melko kattava valikoma taskuhirviöitä tulossa. Myös siis 4, 5 ja 6 generaatioista. Ainekin näin kuulin, tästä en toki voi
        mennä varmaksi sanomaan. Eipä tuo minua kauheasti haittaisikaan, vaikka valikoima olisikin melko lailla sama kuin alkuperäisissä Rubyssa ja Sapphiressa.

        Tulipa tuossa mieleen, kun joskus paljastettiin Latioksen ja Latiaksen megaevot.. Uskoisin että nekin näissä tulisi saamaan. :o


      • pikapika
        Altaria kirjoitti:

        Tulipa tuossa mieleen, kun joskus paljastettiin Latioksen ja Latiaksen megaevot.. Uskoisin että nekin näissä tulisi saamaan. :o

        Nehän saa jo x:ään ja y:hyn. En oo iha varma mut oon online battlessa törmänny


      • Altaria
        pikapika kirjoitti:

        Nehän saa jo x:ään ja y:hyn. En oo iha varma mut oon online battlessa törmänny

        Tuota en tiennytkään. :o en törmännyt pelatessani kertaakaan. Noh.. Uskoisin että myös OR/AS:ssa saa nämä myös. :)


      • Altaria
        Altaria kirjoitti:

        Tuota en tiennytkään. :o en törmännyt pelatessani kertaakaan. Noh.. Uskoisin että myös OR/AS:ssa saa nämä myös. :)

        Nyt ei ole vähään aikaan etsittyä tietoa, joten tietääkös kukaan onko pokemon x:ssä ja y:ssä milloin tulossa event noista kahdesta uudesta legendaarisesta? Siis Volcanionista ja Hoopasta? Diancien itse jo omistankin.


    • pokemon Niko

      Siis ite oon ihan valtava pokemon fani ja kun kuulin että omega ruby ja alpha sapphire on tulossa ennakko varasin heti siis ei jaksa oottaa

      • pokemon Niko

        Pokemon on melkein mun koko elämäni oon nyt 13 ja katoin pokemonia jo 3-4 vuotiaana tiiän peleistäkin paljon mutta or ja as on pelien huipentumat


      • pii pikachuu
        pokemon Niko kirjoitti:

        Pokemon on melkein mun koko elämäni oon nyt 13 ja katoin pokemonia jo 3-4 vuotiaana tiiän peleistäkin paljon mutta or ja as on pelien huipentumat

        Onko sulla pokemon x/y?? Laita friend code jos on!?


      • Vitunjonnetainapitääkest
        pokemon Niko kirjoitti:

        Pokemon on melkein mun koko elämäni oon nyt 13 ja katoin pokemonia jo 3-4 vuotiaana tiiän peleistäkin paljon mutta or ja as on pelien huipentumat

        "pokemon on elämäni" xD joko oli hyvä trolli tai osta hirttosilmukka ja jakkara


    • Pii pikachuuu

      Niin no, kukin taaplaa tyylillään. Ite kyllä rakastan pokemonia paljon, se on mun lapsuus jne. Mutta on mulla kyllä muutaki elämää ei se oo se tärkein juttu todellakaa. Mutta sulla sen sijaa ei taida olla elämää ku jaksat tulla tänne papattaa jotai tollasta turhaa

      • scyther

        Voisi melkeinpä hankkia kun ilmestyy. En usko, että mikään pokemon -peli tulee enään HeartGoldille vetämään vertoja, mutta mielenkiinnolla odotellaan näitä.


      • pii pikachuu..
        scyther kirjoitti:

        Voisi melkeinpä hankkia kun ilmestyy. En usko, että mikään pokemon -peli tulee enään HeartGoldille vetämään vertoja, mutta mielenkiinnolla odotellaan näitä.

        Totta. Heartgold on se juttu. Sen jaksais aina vaa vetää uudellee. Itse olen vielä enemmän innoissani tästä, sillä en ole ikinä pelannut sapphirea tai rubya ja nyt saan uusilla grafiikoilla vieläpä pelata sen läpi.


      • scyther
        pii pikachuu.. kirjoitti:

        Totta. Heartgold on se juttu. Sen jaksais aina vaa vetää uudellee. Itse olen vielä enemmän innoissani tästä, sillä en ole ikinä pelannut sapphirea tai rubya ja nyt saan uusilla grafiikoilla vieläpä pelata sen läpi.

        Jeps. Itselläkin aikaa kun alkuperäisiä versioita pelannut, joten ihan mielenkiintoista nähdä miten on uudistettu. Treeckon voisi ottaa aloitus pokemoniksi.


      • pii pikachuu..
        scyther kirjoitti:

        Jeps. Itselläkin aikaa kun alkuperäisiä versioita pelannut, joten ihan mielenkiintoista nähdä miten on uudistettu. Treeckon voisi ottaa aloitus pokemoniksi.

        Mäki otan koska se on mun lemppari niistä ja sen megaevoluutio on mielenkiintoinen! :) Ei tietääkseni ole muita grass/dragoneita?


      • scyther
        pii pikachuu.. kirjoitti:

        Mäki otan koska se on mun lemppari niistä ja sen megaevoluutio on mielenkiintoinen! :) Ei tietääkseni ole muita grass/dragoneita?

        Ei ainakaan kolmannessa genessä, enkä ole törmännyt myöhemmissäkään muistaakseni.


      • Altaria
        scyther kirjoitti:

        Ei ainakaan kolmannessa genessä, enkä ole törmännyt myöhemmissäkään muistaakseni.

        Nyt onkin julkistettu sitten mega Altaria, joka on fairy/dragon tyyppiä, mega Lopunny joka on fightning/normal tyyppiä ja mega Salamence, jonka tyypistä ei vissiin tiedä vielä.. :P Alkaa pikkuhiljaa olla liian malttamaton OR & AS:sän suhteen. :D


      • pii pikachuu
        Altaria kirjoitti:

        Nyt onkin julkistettu sitten mega Altaria, joka on fairy/dragon tyyppiä, mega Lopunny joka on fightning/normal tyyppiä ja mega Salamence, jonka tyypistä ei vissiin tiedä vielä.. :P Alkaa pikkuhiljaa olla liian malttamaton OR & AS:sän suhteen. :D

        Odotinkin että dragon/fairy tulisi jossakin megaevoluutiossa! Lopunnysta en ole ikinä oikein piitannut. Ja tuo salamence täytyy kyllä ehdottomasti ottaa tiimiin! Tykkään muutenkin siitä, yksi lemppari dragoneista :) kiitos infosta, en olisi itse älynnyt käydä kurkkaamassa noita.


      • Altaria
        pii pikachuu kirjoitti:

        Odotinkin että dragon/fairy tulisi jossakin megaevoluutiossa! Lopunnysta en ole ikinä oikein piitannut. Ja tuo salamence täytyy kyllä ehdottomasti ottaa tiimiin! Tykkään muutenkin siitä, yksi lemppari dragoneista :) kiitos infosta, en olisi itse älynnyt käydä kurkkaamassa noita.

        Nyt sitten tullut Mega Slowbro ja Mega Audino. :D Ilmeisesti vahingossa vuotanut.. Huvittavan näköisiä, tuo Slowbro on siisti. :D


      • ruby ruby ruby...
        Altaria kirjoitti:

        Nyt sitten tullut Mega Slowbro ja Mega Audino. :D Ilmeisesti vahingossa vuotanut.. Huvittavan näköisiä, tuo Slowbro on siisti. :D

        Jeee oonki miettiny et haluun slowbron joskus tiimiimi! :D audiinoo en kyl tajuu ku siit ei oo muuta iloo ku et sa paljo expaa jos sen tappaa xDD


      • Altaria
        ruby ruby ruby... kirjoitti:

        Jeee oonki miettiny et haluun slowbron joskus tiimiimi! :D audiinoo en kyl tajuu ku siit ei oo muuta iloo ku et sa paljo expaa jos sen tappaa xDD

        On se kovin suosittu nettimatseissa eräänlaisena healerinä. O.o ei tosin kuulu omiin suosikkeihini. :D


      • ruby ruby ruby...
        Altaria kirjoitti:

        On se kovin suosittu nettimatseissa eräänlaisena healerinä. O.o ei tosin kuulu omiin suosikkeihini. :D

        No joo oon törmänny.. ärsyttäviä.
        Ärsyttääkö teitä muitakin joutua online battleissa juurikin tälläisiä ns."kokeneita" tai miten sen nyt sanoisi - pelaajia vastaan? Jotka käyttää inhottavia kepulikonsteja ja tekee ottelusta tuskaisen pitkän ja lähes mahdottoman voittaa.. Ite tykkään pelata pokemoneilla joista tykkään, en koska niillä on joku hyvä ability tai ovat muuten vaan ylivoimaisia. En näe voittamisessa mitään kivaa tuolla tekniikalla jos kukaan ylipäätään ymmärsi mistä puhuin


      • Altaria
        ruby ruby ruby... kirjoitti:

        No joo oon törmänny.. ärsyttäviä.
        Ärsyttääkö teitä muitakin joutua online battleissa juurikin tälläisiä ns."kokeneita" tai miten sen nyt sanoisi - pelaajia vastaan? Jotka käyttää inhottavia kepulikonsteja ja tekee ottelusta tuskaisen pitkän ja lähes mahdottoman voittaa.. Ite tykkään pelata pokemoneilla joista tykkään, en koska niillä on joku hyvä ability tai ovat muuten vaan ylivoimaisia. En näe voittamisessa mitään kivaa tuolla tekniikalla jos kukaan ylipäätään ymmärsi mistä puhuin

        Kieltämättä se on pirun ärsyttävää, mutta tavallaan hyvä koska se saa itseni aina yrittämään kehittää parempaa tiimiä, tosin minunkin tiimini koostuu aina tyypeistä joista pidän, joten se hieman rajoittaa mahdollisuuksia.. :D


      • Altaria
        Altaria kirjoitti:

        Kieltämättä se on pirun ärsyttävää, mutta tavallaan hyvä koska se saa itseni aina yrittämään kehittää parempaa tiimiä, tosin minunkin tiimini koostuu aina tyypeistä joista pidän, joten se hieman rajoittaa mahdollisuuksia.. :D

        Tänään julkistettu Mega Sharpedo, Mega Camerupt ja Mega Callade. :P niin ja jotain uutta Primal Groudonista ja Primal Kyogresta.. En kyllä malttais odottaa marraskuuhun millään. :D


      • Altaria
        Altaria kirjoitti:

        Tänään julkistettu Mega Sharpedo, Mega Camerupt ja Mega Callade. :P niin ja jotain uutta Primal Groudonista ja Primal Kyogresta.. En kyllä malttais odottaa marraskuuhun millään. :D

        Ohoh.. Vai olikos se *Gallade.. xP


      • pika pika
        Altaria kirjoitti:

        Ohoh.. Vai olikos se *Gallade.. xP

        mua ihmetyttää välillä että millä perusteella ne keksii noita megaevoluutioita. Tyylii x/y:ssä mm. pinsir, abomasnow, banette jne.. ei tulisi ainakaan itellä ekana tuollasille keskii megaevoluutio, ku vaihtoehtoi ois vaikka millä mitalla :D ja joku cameruptki (onhan se ainakin minusta kiva) mutta aika harvinainen sillain käytössä. Toisaalta ehkä ne just siks haluu tälläsille harvinaisemmille ja unohdetuille tehä että ihmiset alkais niitä käyttää sit enemmä :)
        Kertokaa kaikki muutes, mitä megaevoluutioita ite haluisitte nähä :) Omia ois ainaki ehkä cranidos, togekiss, breloom, donphan, nidoqueen sekä nidoking


      • Altaria
        pika pika kirjoitti:

        mua ihmetyttää välillä että millä perusteella ne keksii noita megaevoluutioita. Tyylii x/y:ssä mm. pinsir, abomasnow, banette jne.. ei tulisi ainakaan itellä ekana tuollasille keskii megaevoluutio, ku vaihtoehtoi ois vaikka millä mitalla :D ja joku cameruptki (onhan se ainakin minusta kiva) mutta aika harvinainen sillain käytössä. Toisaalta ehkä ne just siks haluu tälläsille harvinaisemmille ja unohdetuille tehä että ihmiset alkais niitä käyttää sit enemmä :)
        Kertokaa kaikki muutes, mitä megaevoluutioita ite haluisitte nähä :) Omia ois ainaki ehkä cranidos, togekiss, breloom, donphan, nidoqueen sekä nidoking

        Mikäs vika Cameruptissa? :D usein ollut käytössä. :D hmm.. Haluaisin kyllä nähdä Miloticin megaevon ja ja ja.. Onhan noita, olisi kiva NÄHDÄ kaikkien startterien megaevot, kun nyt osalla ne jo on, mutta tavallaan taas kuitenkaan en haluaisi.. O.o


      • Altaria
        Altaria kirjoitti:

        Mikäs vika Cameruptissa? :D usein ollut käytössä. :D hmm.. Haluaisin kyllä nähdä Miloticin megaevon ja ja ja.. Onhan noita, olisi kiva NÄHDÄ kaikkien startterien megaevot, kun nyt osalla ne jo on, mutta tavallaan taas kuitenkaan en haluaisi.. O.o

        Nyt julkaistu uusi megaevo.. (yllätys yllätys..) Rayquaza. :D ihan hieno tuo minusta on!


      • Altaria
        Altaria kirjoitti:

        Nyt julkaistu uusi megaevo.. (yllätys yllätys..) Rayquaza. :D ihan hieno tuo minusta on!

        Lisää infoa taas (jos näitä nyt kukaan lukee) Mega Beedrill ja Mega Pidgeot julkaistu, lisäksi Alphassa&Omegassa voi lentää Latioksella/Latiaksella erityisiin paikkoihin josta voi pyydystää mm. Dialgan, Palkian, Reshiramin ja Zekromin. En tiedä mitä saa missäkin pelissä tosin.


      • Altaria
        Altaria kirjoitti:

        Lisää infoa taas (jos näitä nyt kukaan lukee) Mega Beedrill ja Mega Pidgeot julkaistu, lisäksi Alphassa&Omegassa voi lentää Latioksella/Latiaksella erityisiin paikkoihin josta voi pyydystää mm. Dialgan, Palkian, Reshiramin ja Zekromin. En tiedä mitä saa missäkin pelissä tosin.

        Ylempään lisäten vielä Mega Steelix ja Mega Glalie..


    • pii pikachuu..

      Huomenna!!!!! ;)

      • Altaria

        Omani tuli jo keskiviikkona postissa. :D


      • poiiikka224
        Altaria kirjoitti:

        Omani tuli jo keskiviikkona postissa. :D

        voitteko tulla tänään pelaamaan? Kertokaa friend codet =3 mul on pokemon y


      • pii pikachuu..
        Altaria kirjoitti:

        Omani tuli jo keskiviikkona postissa. :D

        ..miten??! :D jostain japanistako tilasit vai hä? jenkeissäkin julkaistiin vissiin samana päivänä kuin suomessa ellen täysin erehdy


      • Altaria
        pii pikachuu.. kirjoitti:

        ..miten??! :D jostain japanistako tilasit vai hä? jenkeissäkin julkaistiin vissiin samana päivänä kuin suomessa ellen täysin erehdy

        Jenkeissä julkaistiin viikko ennen Eurooppaa. Omega Rubyn sain, (uskokaa tai älkää) cdon.comista ennakkotilauksella. :O En ikinä uskonut kun tilasin, että voi tulla näinkin ajoissa, mutta niin se vain tuli. Töistä kotiin tullessa olin astua paketin päälle. :D Onneksi en astunu. :D


    • pokefani

      Voitteko ihmiset pistää friend codee ni voidaan pelaa oras yhessä? :) mun fc on 4570-7089-0697 joten ei muut ku addaileen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2325
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1950
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      174
      1750
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1745
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe