tupperia

ali

Mitenkäs onnistuu mieheltä tupperware tuotteiden myyntiyö? Itseäni kinnostaisi, mutta onkohan vähän liian naismaista hommaa..Onkos täällä muuten kukaan miespuoleinen kokeillut?

16

1431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs vain

miehisillä aloilla naisiakin ja toisinpäin. Mukavaahan se voisi olla naisille järjestää kutsuja ja toimia "naisten naurattajana" tiedä vaikka samalla saisit muutakin kuin vain lisätienistiä!? ;)

• Tasa-arvon puolesta

Veljeni myi 80 luvulla tuppereita, ja sai muuten myytyä mahottomasti, ksoka oli mies.
        naiset olivat aivan innoissaan, ja itsekkin tykkäsi työstään.Mutta vaatii se esiintymiskykyisen ja innostuneen persoonan.parhaat kokit on miehiä, ja kosmetiikan myyjät usein on meihiä.
        Että siitä vain, kokeilemaan

• tupperi

Teretulemast vaan joukkkoon kirjavaan! Sehän ois mahtavaa saada myös miehiä niin naisvaltaiselle myyntialalle, kun mitä just Tupperware on. Jos vain olet ulospäin suuntautunut ja supliikki suustasi, niin luulen, että pärjäät hyvinkin. Vielä, jos sinulla on yhtään hajua ruuanlaitosta, niin sinähän saat TOT-esittelyillä myytyä vaikka paidan päältäsi... Oma serkkupoika kokeili joskus, mutta hän oli vähän ujonlainen, niin mahtoikohan hän saada edes sitä aloituslaukkua maksettua, en muista, kun jo lopetti. Eli jos vaan olet hyvä suustasi ja muutenkin myyntihenkinen luonteeltasi, niin hyvin varmasti pärjäät!

• Tiimi

Itse edustan hyvinvointi ja kosmetiikka tuotteita suoramarkkinointi periaatteella ja se on toiminut ihan hyvin jossa pääasiana on itse tuotteet.

• Oriflamelainen

Niimpä! Eipä ole riskejä, jotta tuotteet jäisivät myymättä eikä liittyminenkään maksa mitään. Ja jokainen saa olla niin paljon mukana kun itse huvittaa.

• tupperi
        Oriflamelainen kirjoitti:

Niimpä! Eipä ole riskejä, jotta tuotteet jäisivät myymättä eikä liittyminenkään maksa mitään. Ja jokainen saa olla niin paljon mukana kun itse huvittaa.

Yritätkö Tiimi väittää, ettei Tupperware ole suoramarkkinointia...? Ei se oikein verkostomarkkinoinnin konseptiinkaan istu... Tupperwaressa ei makseta rahaa ylälinjalle sinun tienesteistäsi, eli minä väitän sen hyvinkin olevan suoramarkkinointia vaikka itse käytän mielummin nimitystä jälleenmyyntityö.

Ja tiedoksi Orifalmelaiselle, ettei Tupperwaressakaan aloitus maksa mitään ja hommaa saa tehdä omaan tahtiin. Eikä ne esittelytuotteetkaan ole monelta jäänyt kappiin lojumaan, vaikka homman olisi lopettanutkin. Tai minä ainakin jättäisin mielelläni ne ennemmin omaan käyttööni... Ei siis riskejä Tupperwaressakaan. Ja tuon myyntivoiton päälle tulevat "provikat" annetaan Tupperwaretuotteina ( nuo tuotteet ovat yleensä sellaisia extratuotteita, mitä ei myydä asiakkaille ) tai jonakin muuna tavarana, joten niistä ei tarvitse maksaa veroakaan. Ja selvennykseksi täytyy vielä mainita, että myyntivoitosta tietysti meksetaan verot normaalisti.

• Oriflamelainen
        tupperi kirjoitti:

Yritätkö Tiimi väittää, ettei Tupperware ole suoramarkkinointia...? Ei se oikein verkostomarkkinoinnin konseptiinkaan istu... Tupperwaressa ei makseta rahaa ylälinjalle sinun tienesteistäsi, eli minä väitän sen hyvinkin olevan suoramarkkinointia vaikka itse käytän mielummin nimitystä jälleenmyyntityö.

Ja tiedoksi Orifalmelaiselle, ettei Tupperwaressakaan aloitus maksa mitään ja hommaa saa tehdä omaan tahtiin. Eikä ne esittelytuotteetkaan ole monelta jäänyt kappiin lojumaan, vaikka homman olisi lopettanutkin. Tai minä ainakin jättäisin mielelläni ne ennemmin omaan käyttööni... Ei siis riskejä Tupperwaressakaan. Ja tuon myyntivoiton päälle tulevat "provikat" annetaan Tupperwaretuotteina ( nuo tuotteet ovat yleensä sellaisia extratuotteita, mitä ei myydä asiakkaille ) tai jonakin muuna tavarana, joten niistä ei tarvitse maksaa veroakaan. Ja selvennykseksi täytyy vielä mainita, että myyntivoitosta tietysti meksetaan verot normaalisti.

Oli, että kirjoitit sinäkin tuon tänne :) inhottaa varmaan "teitäkin" jos teidät sotketaan verkostomarkkinointiin.
        Jonkinlainen mielikuva Tupperista on jäänyt aiemminkin, ettei se olisi verkostomarkkinointia.

• Eräs vain
        tupperi kirjoitti:

Elikkäs suoramarkkinointia esim. suoramainonta, eli kaikki postiluukusta kolahtava.

Lienette tarkoittaneet tällä suoramarkkinoinnilla suoramyyntiä, jossa tuote myydään suoraan asiakkaalle.

Myös verkostomarkkinointiperiaatteella tapahtuva suoramyynti on suoramyyntiä.

Mikä sitten on verkostomarkkinointia? Jos hankit uusia myyjiä esim. Tupperware:en tai Oriflame:en ja saat näiden myyjien myynnistä provisiota tai bonusta, on toiminta rinnastettavissa verkostomarkkinointiin.

• Simpauttaja
        tupperi kirjoitti:

verottajalta kysymään, niin joutuisit näistä myyntivoiton päälle tulevista tuotteista veron maksamaan sen mukaan minkä arvoisia ne ovat.

• Oriflamelainen
        Eräs vain kirjoitti:

Elikkäs suoramarkkinointia esim. suoramainonta, eli kaikki postiluukusta kolahtava.

Lienette tarkoittaneet tällä suoramarkkinoinnilla suoramyyntiä, jossa tuote myydään suoraan asiakkaalle.

Mikä sitten on verkostomarkkinointia? Jos hankit uusia myyjiä esim. Tupperware:en tai Oriflame:en ja saat näiden myyjien myynnistä provisiota tai bonusta, on toiminta rinnastettavissa verkostomarkkinointiin.

Orfilame kuuluu Suoramarkkinointiliittoon! "Reilun pelin jäsen".
        Tuppereista en tiedä kuuluvatko he? Varmaankin, luulisin.

Ja silloin, kun ylenet Oriflamella muutut yrityksen perustajaksi ja sitä kautta maksat verot yms. En sitten tiedä miten nämä jutut menevät ns. verkosto yrityksillä.

Ja minusta toiminta on aivan eri asia kuin verkostomarkkinointi! - Ihmiset vain sotkevan sen verkostomarkkinointiin-ikävä kyllä :( eikai sinne suoramarkkinointiliittoon päästä tyhjin perustein :)

• tupperi
        Eräs vain kirjoitti:

Tosiaan, nyt meni käsitteet sekaisin... SuoraMYYNTIÄhän tämä Tupperware on, eli ei missään nimessä verkostomarkkinointia, sillä emme saa rahallisia provisioita hankkimistamme uusista jälleenmyyjistä, saatikka heidän myynneistään. Ryhmänjohtajat taitavat saada jonkun pienen koulutuspalkkion. En ole varma, joten älkää käykö kimppuun... ;)

Ja kyllä, Tupperware kuuluu suoramarkkinointiliittoon - on aina kuulunut. Se kun taitaa olla ensimmäisiä suomeen rantautuneita suoramyyntiperiaatteella toimivia yrityksiä.

• oriflamelainen
        tupperi kirjoitti:

Tosiaan, nyt meni käsitteet sekaisin... SuoraMYYNTIÄhän tämä Tupperware on, eli ei missään nimessä verkostomarkkinointia, sillä emme saa rahallisia provisioita hankkimistamme uusista jälleenmyyjistä, saatikka heidän myynneistään. Ryhmänjohtajat taitavat saada jonkun pienen koulutuspalkkion. En ole varma, joten älkää käykö kimppuun... ;)

Ja kyllä, Tupperware kuuluu suoramarkkinointiliittoon - on aina kuulunut. Se kun taitaa olla ensimmäisiä suomeen rantautuneita suoramyyntiperiaatteella toimivia yrityksiä.

kiitellä :) pakko oli korjata kun rupesi inhottamaan nämä tekstit täällä...

milloin Tupperi muuten tuli Suomeen? Onko sekin r
        Ruotsista??
        Oriflame perustettiin Ruotsissa v. 1967 ja tuli seuraavana vuonna Suomeen eli v. 1968. Toimii tällä hetkellä 60 eri maassa.
        Lähti 5 tuotteella ja tällä hetkellä tuotteita on n. 600 markkinoilla.

• tupperi
        oriflamelainen kirjoitti:

kiitellä :) pakko oli korjata kun rupesi inhottamaan nämä tekstit täällä...

milloin Tupperi muuten tuli Suomeen? Onko sekin r
        Ruotsista??
        Oriflame perustettiin Ruotsissa v. 1967 ja tuli seuraavana vuonna Suomeen eli v. 1968. Toimii tällä hetkellä 60 eri maassa.
        Lähti 5 tuotteella ja tällä hetkellä tuotteita on n. 600 markkinoilla.

Lyhyt oppimäärä Tupperwaren historiasta… ;)

Tupperware on saanut alkunsa Orlandossa, Floridassa. Kemianinsinööri Earl Tupper perusti vuonna 1938 Plastics Company nimisen yhtiön. Vuonna 1945 Tupper Plastics - yhtiön tuotteet tulivat myyntiin kauppoihin.

( Kaikki alkoi Ihmekulhoista, joissa on täysin neste- ja ilmatiivis kansi ja jotka ovat muuten yhä edelleen myynnissä! )

Vuonna 1951 Tupperwaressa kuitenkin tehtiin päätös, että kaikki tuotteet vedetään pois vähittäiskaupan myynnistä ja aloitetaan myynti suoramyyntimenetelmällä eli kotiesittelymyynti. Esittelyissä kuluttaja saa parhaat mahdolliset tiedot siitä, miten tuotteita käytetään ja parhaan asiakaspalvelun.

Tästä pienestä Orlandossa sijainneesta yrityksestä Tupperware on kasvanut maailmanlaajuiseksi yritykseksi, jonka tuotteita myydään nyt yli 100:ssa valtiossa.

Tuotteet valmistetaan Tupperwaren omilla tehtailla. Maailmassa on 18 eri tehdasta, joista 5 sijaitsee Euroopassa. Suomeen sekä muihin Skandinavian maihin tuotteet tulevat Belgiassa sijaitsevasta tehtaasta.

Tupperwaren harvinaisen korkean tason takana piilee raaka-aineiden korkea laatu ja erittäin tarkat valmistus – ja laatuvalvontamenetelmät. Jokaisessa tehtaassa sijaitsee erillinen laaduntarkkailuosasto. Suurimpien tehtaiden, kuten esim. Belgian tehtaan yhteydessä on myöskin suunnitteluosasto, joka jatkuvasti suunnittelee uusia tuotteita ja materiaaleja.

Tuotteille myönnetään elinikäinen takuu koskien materiaali – ja valmistusvirheitä. Lisäksi tuotteisiin voi ostaa erillisiä varaosia.

Tupperware on ollut edustettuna Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa vuodesta 1962. Suomeen Tupperware tuli 1965 ja Islantiin 1989.

Kaikki pohjoismaat kuuluvat yhteiseen myyntiryhmittymään:
        Tupperware Scandinaviaan.
        Pohjoismaissa on tällä hetkellä 48 maahantuojaa / tukkumyyjää ja n. 13 000 jälleenmyyjää.
        Suomessa maahantuojia on 10 ja jälleenmyyjiä n. 3500.
        Jokaisella maahantuojalla on oma varasto, jonne tuotteet tulevat Belgian tehtaalta.
        Maahantuoja toimii tukkumyyjänä jälleenmyyjilleen, jotka hoitavat vähittäismyynnin kotiesittelyissään.

Lisää tietoa Tupperwaren nettisivuilta; http://www.tupperware.dk/Finland/company/21.html

• tikru

Tupperware sopii sekä naisille että miehille.Kummatkin pärjää jos vain haluaa!

Ne ketkä eivät ymmärrä suoramarkkinoinnin perusteita voivat olla hiljaa, vääriä tietoja ei pidä levitellä.

Ottakaa selvää asioista ennen kuin alatte arvostelemaan

• ehdottaja

ota yhteyttä: [email protected], minulla on ehdotus.

Pistä viestin aiheeksi suomi24/tupper

• Tiimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2511
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe