Kattoko kukaan Harper's Islandia?

fnfnfn

Se oli niin kamala sarja :D Vihasin sen kattomista niin paljon, mutta en silti voinut lopettaa. Loppua kohden kun kaikki oli selvillä, se ei ollut enää niin jännittävää, mutta varsinkin siinä keskivaiheilla se aiheutti kamalasti verenpaineen nousua kun joutu koko ajan olemaan ihan varuillaan. Muistan, kun katoin sitä mun siskon kanssa ja se vaan nauro, koska olin kattonu sitä kädet suun päällä silmät ammollaan. Varsinkin se kohtaus, jossa ne ihmiset oltiin hirtetty sinne puuhun ja kun se yksi tyttö löydettiin sieltä jostain onkalosta... Hyh.

Ehkä se ei enää olis niin jännä, kun oon vanhempi :D Pelkäsin sitä jotain Kauhukartanoakin, kun olin jotain 9.

Teidän pelottavimpia kokemuksia kauhun parissa?

- fnfn

5

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoin 11-vuotiaana äidin kanssa Silent hill -nimisen kauhuelokuvan. Elokuvan jälkeen menin ihan normisti nukkumaan ja sain unenkin, mutta heräsin sitten yöllä enkä uskaltanut liikahtaakaan peiton alta mihinkään... XD

      Sitten katsoin jonkun lapsille suunnatun elokuvan "Monsteritalo"... Karmea elokuva, mutta nyt kun katsoin sen uudelleen vuosi sitten, ei ollutkaan niin kauhea... Ymmärrettävää...

      Ja Harper's Islandia en ole seurannut...

      • fnfnfn

        Silent Hill... Olen tainnut kuulla tuon joskus :D

        Pelkäsin muuten joskus myös Scary Movie -elokuvia. Oh my. Ainakin sitä kolmosta.

        Katoin joskus 14-15-vuotiaana sen Halloween-leffan, mikä oli kyllä ihan surkea ja me jopa naurettiin sille, mutta sitten kun menin kotiin ja jouduin olemaan siellä YKSIN koko yön, olin ihan hirveän säikkynä ja pelkäsin, että se tyyppi tulee ja murhaa minut :D. Vilkaisin mun siskon huoneeseen ja olin saada sydärin, kun mun varjo vilahti seinällä. Tärisin peiton alla siihen asti, kunnes mun isoveli tuli joskus aamuyöllä kotiin. Se Halloween-leffan intro karmii vieläkin mun selkäpiitä :D

        Ja hassua myöskin, pelästyin myös sille Simpsonien Yvan eht nioj-takaperin kohtaukselle ihan kamalasti :D Se oli jotain jäätävää, tuli ihan puskista...

        http://www.youtube.com/watch?v=sStX2khhWu0

        - fnfn


      • fnfnfn kirjoitti:

        Silent Hill... Olen tainnut kuulla tuon joskus :D

        Pelkäsin muuten joskus myös Scary Movie -elokuvia. Oh my. Ainakin sitä kolmosta.

        Katoin joskus 14-15-vuotiaana sen Halloween-leffan, mikä oli kyllä ihan surkea ja me jopa naurettiin sille, mutta sitten kun menin kotiin ja jouduin olemaan siellä YKSIN koko yön, olin ihan hirveän säikkynä ja pelkäsin, että se tyyppi tulee ja murhaa minut :D. Vilkaisin mun siskon huoneeseen ja olin saada sydärin, kun mun varjo vilahti seinällä. Tärisin peiton alla siihen asti, kunnes mun isoveli tuli joskus aamuyöllä kotiin. Se Halloween-leffan intro karmii vieläkin mun selkäpiitä :D

        Ja hassua myöskin, pelästyin myös sille Simpsonien Yvan eht nioj-takaperin kohtaukselle ihan kamalasti :D Se oli jotain jäätävää, tuli ihan puskista...

        http://www.youtube.com/watch?v=sStX2khhWu0

        - fnfn

        XD
        En voi nyt katsoa tuota, sillä kuulokkeet sanoivat sopimuksensa irti...

        Me seiskalla koitettiin kavereiden kanssa pitää kauhuelokuvamaraton... Katsottiin jotain Scary Movieta, mutta alkoi häiritsemään kuukävelynimitointi ja vahdettiin Jali ja suklaatehtaaseen...

        Mama ei myöskään lisännyt minulla unenlahjoja ja Hohto (kirjana)... Inhoan pensaseläimiä enkä uskalla mennä pimeään vessaan.. XD

        Olen sitten kahdesti saanut painajaisia Barbie Tähkäpää -elokuvasta...


    • Aikoinaan näin painajaisia, kun katsoin ihka ensimmäisen Resident Evil- elokuvan joskus 7-vuotiaana. Ja toinen oli The Night Of The Living Dead.

    • Typeryyttäni menin ja katsoin shokkielokuvan Megan is missing viime talvena. Itse elokuva ei ollut kovin hyvä, mutta yhdestä kohtauksesta (kuollut, puoliksi mädäntynyt ja limainen tytönruumis tynnyrin pohjalla) minulle iski joku puolustusreaktio aivoissa päälle, niin etten yhdessä vaiheessa muistanut, miksi olin ahdistunut. Samaan tapaan, kuin traumatisoituneet joskus unohtavat traumansa syyn.

      Uinu uinu, lemmikkini -elokuvassa pelkäsin kissa Churchia, joka aina hiipi esiin varjoista karmivasti. Kirjassa kuvailtiin myös, miten päähenkilö Louisin unessa kissan mouruna kuuluu syvältä maan alta, jonne Louis on haudannut kissan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe