Elikkäs.
Tarkoituksena olisi hiukan pyrkiä päivittämään konetta, mutta en oikein tiedä millaista palikkaa laittaa sisään. Tällä hetkellä pelien kanssa ongelmia tuottaa lähinnä grafiikat, mutta jos näyttiksen vaihtaa, niin sitten pitää vaihtaa kotelo ja virtalähdekin. Tarkoitus olisikin saada tietää suht. edullisia ja hyviä, yhteensopivia vaihtoehtoja. Alla vielä koneen tietoja, jos ne nyt jotain auttaisivat:
Kone: Acer Aspire X3400
Käyttis: Win 7 64bit
Suoritin: AMD Athlon II X2 250 (Tuplaydin, 3,0 GHz)
Näyttis: AMD Radeon HD 5450 (2297 MB) [low-profile, HTPC-kone]
RAM: 4096 MB (DDR3)
Emolevystä ei tietoa, virtalähde muistaakseni 200W. KOne on kohta 3 vuotta vanha, aikoinaan ostettu verkkokauppa.com:sta. Tarvittaessa voin ottaa lisää koneesta, mutta tuossa on nyt ainakin jotain pientä.
Tarvittisin hiukan apua
caradrash
1
103
Vastaukset
- * * * * *
Itse lähtisin aluksi ihan sillä, että ostaisin uuden kotelon ja kunnon virtalähteen. Et sinä 200W virtalähteestä saa mitään tehoja irti, eikä tuohon koteloonkaan voi oikein mitään järkevää asentaa.
Sen jälkeen voitkin sitten päivitellä vapaammin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906