Olen 18-vuotias lukiolaistyttö ja tarjoan lastenhoitoapua. Olen ystävällinen ja sosiaalinen. Minulla on monipuolisesti kokemusta lasten kanssa olemisesta. Olen toiminut usean vuoden ajan partiossa ohjaajana. Lisäksi olen hoitanut lapsia keikkaluontoisesti eri perheissä nyt reilun 3 vuoden ajan. Joissain perheissä useammin - periaatteessa aina kun tarvitaan. Kokemusta on niin 1-vuotiaan kuin teini-ikääkin lähenevän lapsen hoitamisesta. Minua voi kysyä lyhyelläkin varoitusajalla lapsenvahdiksi. Palkka on neuvoteltavissa. Voin myös tulla etukäteen tutustumaan lapsiin.
Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostilla [email protected].
Lastenhoitaja Pori-Luvia-Eurajoki-Rauma ja lähialueet
mkristii
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472