Farming Simulator 15

hoiwoon

This year, the phenomenon Farming Simulator is back with a harvest of new content, vehicles and equipment!

Farming Simulator 15 invites you into the challenging world of farming life, including animal husbandry (cows, chicken and sheep), crops and sales. Manage and develop your farm with new infrastructure in two huge open worlds, including an all-new Nordic environment.

Discover also a whole new activity in Farming Simulator: wood cutting! Manage the forest using the new vehicles and machineries available, such as tree harvesters, chainsaws, chippers and trailers. New big brands from the industry will also be available like New Holland, Ponsse and more! To keep your vehicles clean, use wash stations regularly. Meet the inhabitants who will provide you with missions to complete, and prove that you are a farmer with multiple talents!

Farming Simulator 15 also comes with online modes and services. Manage a farm with up to 10 friends online, or via local network. You can also share mods, vehicles and equipment with players from all over the world, providing virtually unlimited content and countless hours of gameplay!

http://www.youtube.com/watch?v=Q-9UYGzzeYQ&feature=youtu.be

julkaisu ehkä syksyllä

13

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvljhjhv

      Tuo video ei sitten ole pelistä, vaan pelkästään renderöity Ponssen omasta mainosfilmistä ja tarkoituksena vain mainostaa sitä että FS15:a on lisätty metsurointi.

      Peli ei siis tule missään tapauksessa näyttämään noin hyvältä, tai puut liikkumaan noin upeasti tms.

    • hoiwoon

      Eiks demon pitäny tulla
      vai mitä paskaa ne jauhaa

      • fs hullu

        Osaako kukaan neuvoa miten ladataan modi jossa on exe tiedosto? Vastatkaa mahdollisimman pian!


      • C25N7F72
        fs hullu kirjoitti:

        Osaako kukaan neuvoa miten ladataan modi jossa on exe tiedosto? Vastatkaa mahdollisimman pian!

        Tähän Farming Simulator 2015 ei ole map tai työkone modeja exe tiedostoina, että ei kannata etsiä niitä ei löydy.


      • fs hullu
        C25N7F72 kirjoitti:

        Tähän Farming Simulator 2015 ei ole map tai työkone modeja exe tiedostoina, että ei kannata etsiä niitä ei löydy.

        Joo, mutta mulla on myös fs11 niin miten siihen ladataan exe tiedosto?


      • fs hullu
        C25N7F72 kirjoitti:

        Tähän Farming Simulator 2015 ei ole map tai työkone modeja exe tiedostoina, että ei kannata etsiä niitä ei löydy.

        Voitko linkata mulle pari hyvää fs15 mappia ja jontikoita. Mapit suomalaisia kiitos.


      • C25N7F72
        fs hullu kirjoitti:

        Voitko linkata mulle pari hyvää fs15 mappia ja jontikoita. Mapit suomalaisia kiitos.

        Olen etsinyt, mutta valitettavasti niitä ei löydy. Ei exe tiedostoja vain Zip tiedostoja löytyy. Valitan.


      • fs hullu
        C25N7F72 kirjoitti:

        Olen etsinyt, mutta valitettavasti niitä ei löydy. Ei exe tiedostoja vain Zip tiedostoja löytyy. Valitan.

        Ei mutta zip tiedostotkin käy. En osaa ladata exejä.


      • fs hullu
        fs hullu kirjoitti:

        Ei mutta zip tiedostotkin käy. En osaa ladata exejä.

        Niin, siis en osaa ladata exe-tiedostoja. Joten zip-tiedostot on mieluisampia. Joten jos olet löytänyt suomalaisia mappeja ja john deerejä, voitko linkata minulle niitä kaksi tai kolme. P.S. Minulla ei ole ls-fin tiliä niin ei kiitos sieltä.(valtratkin käy.)


      • modimies

        haha et osaa ladarta exe modeja exe on helpoin


    • exemods
    • Jonttuuuuuuuuuuuuuuiu

      linkatkaa mulle joku hyvä farming simualtor 15 suomi mappi

      • Aktiivipelaaja1234

        Liity mukaan LS-FIN yhteisöön niin sieltä saat ladata hyviä SUOMI mappeja useita. Liittyminen ei maksa mitään. Voit tehdä liittymisen osoitteessa www.LS-FIN.com niin tein itse myös tässä syksyn aikana ja nyt pelaan mm. Teerivuori, Kotiseutu v2, Rikantila, Valkeala ja Kuusirinne v2 - mappeja näissä on paljon jo tekemistä ja niitä parhaimpia Suomi mappeja ja täysin ilmaisia yhteisön jäsenille. Tekijän oikeus syistä en voi laittaa itse mappien latausosoitteita tänne, mutta kun sinäkin liityt mukaan yhteisöön niin siellä on sitten latauspainikkeet mistä voit ladata ne omalle koneellesi, myös yhteisössä on paljon Modeja eri koneista ja työvälineistä joita myös voit ladata yhteisön sivuilta sekä voit osallistua yhteisön foorumin keskusteluihin. Kannattaa liittyä kaikkien Farming Simulator 15 omistajien ja pelaajien ja keskustelu on suomen kielellä siellä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe