Eli tuleeko paketit ajallaan ja oikeat tuotteet sisällä ?
Itse tilasin sunnuntaina eikö vieläkään kuulu mitään muuta kuin tilauksen vahvistus ja asun 90km jokelasta eli suhteellisen lähellä
Mikä on sellanen keskimääränen postitoimitus aika ?
Toimiiko Teräasekeskus
11
4341
Vastaukset
- Toimii tai ei toimi
Hyvin toimii !
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4463847 - perhosiataasjokelast
Ajattelin tossa tänään käydä itse kaupassa kun ohi menisin kuitenkin ihan läheltä ... Mutta joo onko tietoa jos tuotetta ei ole vielä lähetetty niin saanko noutaa sen kaupasta tilauksen vahvistus viestiä vastaan missä on osto tunnus numerokoodi tietenkin henkilötodiste
- perhosiakrhheiollu
Oli tuote tilapäisesti loppu ja tekee juuri tilauksen kiinasta arvio aika 1-2kk
- perhosjumalautaloppu
Juu toista kertaa en lähde tuolta tilaamaan mitään ellen saa jotain oikein pätevää selitystä viivästyksestä ...
tåssä oon nytten 7 viikkoa oottanu pakettia ja kontin piti tulla(ilmoitti) jo viime (5 odotus )viikon aikana mutta ei...
ellei pakettia kuulu kohta niin menen ens viikolla morjenstamaan uusiksi niitä perkele vituttaa tällänen eikä mitään ilmottelua- eipä toimi
Ei niillä oikein toimituspuoli toimi. Kannattaa välttää teräasekeskusta ja tilata muualta.
- Venluska12345
Itselläni ihan sama homma. olen jo kans 6 viikkoa odottanut yhtä prkl pakettia joka piti toimittaa jälkitoimituksena. olen soittanut kyseiseen liikkeeseen josta vastattiin et just tänää tuli paketti. soitin viikon päästä uudestaan ja sieltä sanottiin että ettei sellaisia olekkaan tullut. Ei minkäänlaista pahoittelua tai ilmoittelua heidän suunnaltaan että miksi kestää. paska paikka, en enää ikinä tilaa tuosta liikkeestä.
- Torakka10000
Tilasin sieltä perhosveitsen ja kerkesin kikkailla sillä noin 2 tuntia ja lukko lähti lentäen irti siitä... Laatu täyttä peeaskaa
- S.Y
Nähtävästi eivät ole lauantaina auki, kun oli putiikki kiinni, eikä ole muuta kertovaa lappuakaan ovessa.
Älkää tilatko sieltä mitään. Itse tilasin aikanaan Spyderco Para Military veitsen ja sitähän ei sitten kuulunut muutamaan kuukauteen. Lupailivat että jouluksi tulee mutta ei, niin peruin sitten kaupat ja sain rahat takaisin. Menkää paikan päälle jos meinaatte jotain ostaa.
- Misää
Missä se liike on?
- Uuni
Iyse tilasin kaksi veistä ja on jo yli viikko kulunut pelkäänpä että kestää vielä monta viikkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822120
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia611328Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741155- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P29987- 15939