Toimiiko Teräasekeskus

perhosiakrhhvatsassa

Eli tuleeko paketit ajallaan ja oikeat tuotteet sisällä ?
Itse tilasin sunnuntaina eikö vieläkään kuulu mitään muuta kuin tilauksen vahvistus ja asun 90km jokelasta eli suhteellisen lähellä
Mikä on sellanen keskimääränen postitoimitus aika ?

12

5159

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimii tai ei toimi
    • perhosiataasjokelast

Ajattelin tossa tänään käydä itse kaupassa kun ohi menisin kuitenkin ihan läheltä ... Mutta joo onko tietoa jos tuotetta ei ole vielä lähetetty niin saanko noutaa sen kaupasta tilauksen vahvistus viestiä vastaan missä on osto tunnus numerokoodi tietenkin henkilötodiste

• perhosiakrhheiollu

Oli tuote tilapäisesti loppu ja tekee juuri tilauksen kiinasta arvio aika 1-2kk

• perhosjumalautaloppu

Juu toista kertaa en lähde tuolta tilaamaan mitään ellen saa jotain oikein pätevää selitystä viivästyksestä ...
      tåssä oon nytten 7 viikkoa oottanu pakettia ja kontin piti tulla(ilmoitti) jo viime (5 odotus )viikon aikana mutta ei...
      ellei pakettia kuulu kohta niin menen ens viikolla morjenstamaan uusiksi niitä perkele vituttaa tällänen eikä mitään ilmottelua

• eipä toimi

Ei niillä oikein toimituspuoli toimi. Kannattaa välttää teräasekeskusta ja tilata muualta.

• Venluska12345

Itselläni ihan sama homma. olen jo kans 6 viikkoa odottanut yhtä prkl pakettia joka piti toimittaa jälkitoimituksena. olen soittanut kyseiseen liikkeeseen josta vastattiin et just tänää tuli paketti. soitin viikon päästä uudestaan ja sieltä sanottiin että ettei sellaisia olekkaan tullut. Ei minkäänlaista pahoittelua tai ilmoittelua heidän suunnaltaan että miksi kestää. paska paikka, en enää ikinä tilaa tuosta liikkeestä.

• Torakka10000

Tilasin sieltä perhosveitsen ja kerkesin kikkailla sillä noin 2 tuntia ja lukko lähti lentäen irti siitä... Laatu täyttä peeaskaa

• S.Y

Nähtävästi eivät ole lauantaina auki, kun oli putiikki kiinni, eikä ole muuta kertovaa lappuakaan ovessa.

• Älkää tilatko sieltä mitään. Itse tilasin aikanaan Spyderco Para Military veitsen ja sitähän ei sitten kuulunut muutamaan kuukauteen. Lupailivat että jouluksi tulee mutta ei, niin peruin sitten kaupat ja sain rahat takaisin. Menkää paikan päälle jos meinaatte jotain ostaa.

• Misää

Missä se liike on?

• Uuni

Iyse tilasin kaksi veistä ja on jo yli viikko kulunut pelkäänpä että kestää vielä monta viikkoa

• Anonyymi00011

Olen odottanut jo kuukauden tlaamaani äänenvaimenninta ilma aseeseen pulju ei vastaa edes tiedusteluihini että tuleeko se koskaan ei kannata tilata mitään ja saako edes rahat takaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      410
      1811
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      147
      1165
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1093
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      88
      1091
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      1024
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      152
      885
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      741
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe