Klo 8.25 liikkeessä ei ollut muita asiakkaita kun minä.
Näytin kassalle mainoslehdestä tarvikkeita ja kysyin mistähän
näitä löytää. Kassahenkilö viitasi kädellä ja sanoi tuolta.
Kassan neuvomassa paikassa niitä ei kuitenkaan olut
Seuraavaksi kysyn hyllyä täyttävältä henkilöltä vastaus oli
en minä tiedä.
Näin kassan ympärillä 5-6 henkilökuntaa kuluvaa ketään
heistä ei kiinnostanut se mitä minä olin ostamassa.
(Lieneekö syy siinä että olin suomenkielinen?)
Mikrokulma
6
1773
Vastaukset
- aijai sentään
Keksitty juttu,olisit mennyt samalle henkilölle joka aluksi neuvoi Sinua??!!Nopeasti ehdit nettisivuille kuitenkin,alle parissa tunnissa ja vielä sataakin on päiväsi TÄYSIN pilalla.Sadekin on varmaan kielestä johtuva?
- jag pratar finska
Hyvin Mikrokulmassa suomenkielisen raha tähän saakka kelvannut ja apuakin olen saanut, kun sitä olen tarvinnut. Hinnat ovat edelleenkin ainakin niissä tuotteissa mitä hakenut, ollut jopa edullisemmat kuin Suomen suurimmassa ja kauneimmassa verkkokaupassa, jota muuten ihmettelin suuresti kun oli 30% eroa. Tuskin tappiolla myivät?
- panomiäs
Mikrokulma on hyvä kauppa, sekä suomeksi että ruotsiksi!
- Miten sen nyt näkee
Ostin sieltä kännyn autolatausjohdon jossain 90-luvun puolivälissä, turkaleen kalliin vielä, joka osoittautui sitten halpamaaversioksi. Toimi ehkä viikon. Hain uuden viallisen tilalle. Se toimi pari viikkoa kunnes meni vaihtoon. Neljättä johtoa en enää hakenut, katsoin itselleni tulevan halvemmaksi, etten enää avaa sen liikkeen ovea.
Siihen aikaan henkilökunta oli kaksijakoista, osaa kiinnosti asiakkaiden palvelu ja osaa ei mutta puhutulla kielellä ei ollut merkitystä.- kobelcomies1
Mä käyn vain Mikrokulmassa paskalla kun kaivetaan siinä vieressä.
- eienäämk
Halpaa rojua...myyjiä kiinnostaa enemmän omien kavereiden kanssa jutustelu ku palveleminen. Kaikkea mitä mikrokulmassa myydään saa muualtakin,ei ole tarvetta käydä kyseisessä kaupassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353821
- 453410
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082346
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799