Aika moni taitaa tietää tämän pelin. En ole itse perillä siitä, että miten estää kaatumasta ruskeaa tyyppiä, joka on syönyt liimaa. Mistä pitää painaa? Samoin tyyppi, joka ajaa lentokoneella, tippuu ja pää irtoaa. Mistä pitää painaa että ne eivät kuole? :D
Dump ways to die- peli
2
183
Vastaukset
- näinnñnnnnn
Vittu oot vajaa. 1. Sen pelin nimi on dumb ways to die. 2. Se ruskee tyyppi liikkuu sitä mukaa ku käännät puhelinta 3. Se lentokone tasos lukee että "blow to keep plane flying" eli puhaltamalla eli toisin sanoen voit vaan laittaa sormesi peittämään etumakerasi. Tai jos ei ole etu kameraa laita sormi tunnistimien päälle jotka sijaitsevat puhelimen etupuolella. Joten ellet näe niitä laita sormesi pitkittäin peittämään puhelimen etupuolen yläosan joka ei ole näyttöä.
- netti_fobba
FOBBATAPAUS!!
Kiusaamisesta,aliarvioimisesta ja ripuloinnista teen rikosilmoituksen!!! :3
tai meet mun puolest sivulla: https://www.poliisi.fi/nettipoliisi
oon fobba
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174316
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella241211Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885- 106880
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820