Yhä jumittaa

missä vika?

Peukutusten muuttaminen ei korjannut sitä ikävää tosiasiaa, että peukutus, viestien kirjoittaminen ja asiattoman viestin ilmianto jumittavat. Miksei ylläpito korjaa sivuston tärkeimpiä ominaisuuksia? Peukutus taas on sen verran turha, että sen voisi poistaa kokonaan palvelinta kuormittamasta.

7

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turha pois

Kannatetaan. Peukutus on turha ja sillä jotkut kikkailevat.

• thump

Ei kannateta peukutuksen poisoa. Miinukset takas.

• indeeds

Miinukset ehdottomasti takaisin. Peukutus tuskin on resurssisyöppö, eiköhän se vika ole ihan muualla.

• vähän analyysiä

Selitäpä sitten se, että keskustelusivut aukeavat sujuvasti, mutta peukutus ei usein toimi. Oma veikkaukseni järjestelmää tuntematta on, että peukutuksessa kun joudutaan kirjoittamaan dataa järjestelmään niin se on toteutettu huonosti. Ja kysehän ei tietenkään ole vain siitä, paljonko joku operaatio syö resursseja, vaan siitä paljonko se syö suhteessa siihen, paljonko sille on annettu. Käyttäjälle näkyy vain se, kuinka nopeasti toiminto suoritetaan.

• indeeds
        vähän analyysiä kirjoitti:

Selitäpä sitten se, että keskustelusivut aukeavat sujuvasti, mutta peukutus ei usein toimi. Oma veikkaukseni järjestelmää tuntematta on, että peukutuksessa kun joudutaan kirjoittamaan dataa järjestelmään niin se on toteutettu huonosti. Ja kysehän ei tietenkään ole vain siitä, paljonko joku operaatio syö resursseja, vaan siitä paljonko se syö suhteessa siihen, paljonko sille on annettu. Käyttäjälle näkyy vain se, kuinka nopeasti toiminto suoritetaan.

Samaa se tekee viestin tallennuksenkin yhteydessä. Vika on aivan muualla kuten totesitkin ja ei se ongelma korjaannu peukutukset poistamalla. Korjaaminen on kuitenkin edessä jossakin vaiheessa, keskustelut ja tallennukset lisääntyvät väistämättä.

• pelkkää plussaa vaan

eihän narsisti luotsille saa antaa miinuspeukkuja.

• Olen samaa mieltä peukutukset poistoon kokonaan.

Tietysti häiriköt haluavat miinuspeukut takaisin että voivat niillä kikkailla.
      Osa tietysti käyttää niitä oikein mutta YKSI häirikkö riittää kaatamaan koko peukutus-systeemin.
      Mikäli miinus/plus juttua ei voida korjata väärinkäytösten vättämiseksi niin sitten ne ovat turhia eli ö-mappi kamaa.

Palautelomake toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe