Olen aloitteleva metsästäjä, kiinnostuksen kohteena linnustus, niin kanalinnut kuin sorsatikin. Aion hankkia jossain vaiheessa, kun aikaa ja rahkeita riittää metsästyskoiran tehostamaan metsästystä, sekä muutenkin lenkkikaveriksi. Muutaman sopivan rodun olen löytänyt: saksanseisoja, irlanninsetteri tai käyttölinjainen kultainennoutaja, onko kenelläkään kokemuksia näistä roduista ja niiden kouluttamisesta? Kyseessä olisi itselle ensimmäinen koira joten helppo luonne olisi plussaa... Mikä koirarotu siis kannaittaisi noista hankkia, muita hyviä saa myös ehdottaa.
-kiitos
koiran hankintaa
snabbb
2
142
Vastaukset
- Latailija....
Noutajasta ei niin apua kanalinnuille, mutta seisojista hyvinkin ja noutokin toimii. Opetusasioissa suosittelen kääntymään ko koirien kanssa harrastavien puoleen ihan naamatusten.
- Latailija....
Olen tavannut muutaman karhukoira ja laika nartun jotka ovat haukkuneet teeret ja hakeneet sorsat, sivussa vielä supikoiratkin ja minkit hoidelleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105196- 852845
- 462742
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132120- 252011
- 481919
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71853- 421835
Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71771Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171761