onko kissani sairas????

itkun partaalla!!

Eli meillä on n. 5v maatiaiskolli. kerran kun olin sen kanssa ulkona niin oksensi ja oksennus oli vaaleanpunaista. Kissa on myös hakeutunut enemmän ihmisten seuraan sekä naukuu loputtomasti. kissa myös pesee turkkiaan koko ajan eikä syö melkein yhtään.:'(

7

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiantuntijalle

Kannattaa viedä el.lääkäriin. Oireet sopivat moneen sairauteen. Vältyt turhalta arpomiselta kun käyt kysymässä asiantuntijan mielipidettä.

• kissaaatt

soita eläinlääkärille, se ei maksa mitään.
      Ainoa huolestuttava oire kuvailemistasi on jos kissa ei syö?? koska se on syönyt viimeksi? Onko pirteä?
      omistaja itse kyllä huomaa jos oma lemmikki on sairas ja jos hälyytyskellot soi niin yleensä se on aiheellista.
      oksentaminen ei ole vakavaa.

• itkun partaalla!

Öö, unohdin kertoa, että olen itse 11.v. Oon kertonu siitä mun äidille, mutta se vaan sano, että "ei ole mitään hätää"

• itkun partaalla!
        itkun partaalla! kirjoitti:

Öö, unohdin kertoa, että olen itse 11.v. Oon kertonu siitä mun äidille, mutta se vaan sano, että "ei ole mitään hätää"

Muutenkin musta välillä tuntuu että ei oikein välitä meidän kissoista. Kun ne on varmaan käynyt rokotuksissa ja madotuksissa vaan 2krt elämänsä aikana:'(

• Itkun partaalla!
        itkun partaalla! kirjoitti:

Muutenkin musta välillä tuntuu että ei oikein välitä meidän kissoista. Kun ne on varmaan käynyt rokotuksissa ja madotuksissa vaan 2krt elämänsä aikana:'(

No, kissa ei ole ollut enää läheskään yhtä pirteä. Aamulla söi vähän ja oksensi sen saman tien ulos. Ruoka ei vaan yksinkertaisesti pysy sisällä. Herkutkaan ei oikein enää maistu. No mutta onneksi olemme menossa pian eläinlääkärin perustarkastukseen. Siellä varmaan selviää onko kissa sairas.

• Itkun partaalla!
        Itkun partaalla! kirjoitti:

No, kissa ei ole ollut enää läheskään yhtä pirteä. Aamulla söi vähän ja oksensi sen saman tien ulos. Ruoka ei vaan yksinkertaisesti pysy sisällä. Herkutkaan ei oikein enää maistu. No mutta onneksi olemme menossa pian eläinlääkärin perustarkastukseen. Siellä varmaan selviää onko kissa sairas.

Ja vielä, että kuuluuko kissan nenän olla kylmä vai kuuma ja kuiva vai kostea????

• Kissanystävä
        Itkun partaalla! kirjoitti:

Ja vielä, että kuuluuko kissan nenän olla kylmä vai kuuma ja kuiva vai kostea????

Juttele äidille tai isälle huolistasi ja sano että pelkäät.
        Kyllä sun äiti niitä kissoja rakastaa ja huolehtii kun kerran terveystarkastukseenkin vie :) kissat syö kesällä paljon ruohoa ja se puhdistaa mahaa oksentamisen kautta.
        Kokeile leikkiä kissan kanssa, jos se innostuu niin tuskin sillä on mitään kovasti pielessä ja voit ihan hyvin odottaa terveystarkastukseen.

Kissan nenän lämpötila voi vaihdella, myöskin se onko märkä vai kuiva. Märkä kuono on hyvä merkki, mutta terveelläkin kissalla nenä on kuiva kun se lepäilee tai nukkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1478
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      20
      1282
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      120
      1164
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe