Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Outo fetissi

Ähky

Onko outoa että poikaystäväni haluaa silloin eniten seksiä kun olen syönyt itseni ähkyyn?
Se pitää kun mahani hieman pullottaa syömisen jälkeen ja haluaa silitellä ja suudella sitä. Kun syömme yhdessä se joskus yrittää vartavasten saada minut syömään itteni ähkyyn. En tee sitä usein koska en halua lihoa mutta joskus kun tilaamme pizzaa ja cokista niin syön ähkyyn. Sitten se käy päälle. Juuri silloin minua ei edes haluta kun on ähky olo. Monesti suostun kuitenkin imuihin mutta en muuta.

10

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi fetissi tuokin

      Jotkut vain syttyvät siitä että toinen on ähkyssä syötyään juuri hyvää ruokaa ja vatsa pömpöttää. Ainoat haittapuolet ovat epämukava olo seksiin tai ylipäätänsä muuhunkaan, koska ähkyssä ei jaksa tehdä mitään. Teidän kannattaakin keskustella tästä, ettei se ala häiritsemään syömis- ja seksitapojanne, mikä saattaa johtaa juuri tyytymättömyyteen sinun osaltasi ja jopa kehosi ja terveytesi tärvelemiseen syömällä itsesi usein liian täyteen. Eikä sinun ole pakko suostua mihinkään, jos et itse halua.
      Fetissit kullakin, mutta sano kumppanillesi, että ei makeaa mahantäydeltä! ;D

      • Ähky

        En minä syö itseäni liian usein täyteen, vain pari kertaa kuussa kun tilaamme pizzaa. Syönnin jälkeen on juuri epämukava olo eikä jaksa mitään. Kuiteski poikakaverini ei syö niin täyteen itseään joten se jaksais jopa panna. Ei se minua seksiin painosta, kyllä se ymmärtää kun en halua. Suostun kuiteski sen mieliksi joskus syönnin jälkeen koska se pitää siitä niin paljon.

        Kyllä me muuten ihan normaalisti syödään ja harrastetaan seksiä, tuo oli vain sellainen yksittäinen juttu. Ajattelin vain kysyä että oiskohan muidenkin poikakavereilla tai itsellä samaa mieltymystä.


      • Anonyymi
        Ähky kirjoitti:

        En minä syö itseäni liian usein täyteen, vain pari kertaa kuussa kun tilaamme pizzaa. Syönnin jälkeen on juuri epämukava olo eikä jaksa mitään. Kuiteski poikakaverini ei syö niin täyteen itseään joten se jaksais jopa panna. Ei se minua seksiin painosta, kyllä se ymmärtää kun en halua. Suostun kuiteski sen mieliksi joskus syönnin jälkeen koska se pitää siitä niin paljon.

        Kyllä me muuten ihan normaalisti syödään ja harrastetaan seksiä, tuo oli vain sellainen yksittäinen juttu. Ajattelin vain kysyä että oiskohan muidenkin poikakavereilla tai itsellä samaa mieltymystä.

        Nussiiko poikas sua koskaan persreikään, kun siltä tuntuu.


    • Anonyymi

      Poikaystäväsi tahtoo että ulostat hänen naamalleen ja pakotat syömään kakkaa. Se kiihottaa häntä.

    • Anonyymi

      Mä ymmärsin että normaalisti anaaliseksiä jossa huuhtelu.

    • Anonyymi

      Hanskoilla pano tuntuu täyttävältä kun ruokaa vielä mahassa.

    • Anonyymi

      Pari kertaa kuussa syötynä pitsarasvat kertyy pyllyyn ja reisiin.

    • Anonyymi

      Mä luin että yksi tilauspitsa ja Coca Colaa.

    • Anonyymi

      Pitsa on vielä mahassa, kun hanskat ja urheilujuomapullo jossa liukkaria.

    • Anonyymi

      Fetissit yhdistävät. Aja tukka siiliksi koneella ja ota magneettikorvikset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe