Elää muijansa siivellä, juopottelee ja vieroksuu töitä. Pukeutuu huonosti ja hampaaat tippuu suusta.
Taavetin Turhapuro !
10
580
Vastaukset
- Xman
Mitä niitä kaikkia tänne alkaa kirjoittaa ...
- Johtaja Tuura
Noihin tuntomerkkeihin sopii aika liuta Taavetin miehiä.
- Pitkäaikaistyötön rulez
Mulla ei tipu edes hampaat ainut mikä tippuu muutama touhutippa silloin tällöin minä pukeudun armanii ym minusta on kiva ,kun naiseni maksaa vaatteeni ja viihde elämän kokaiinin käyttön ym mikäs tässä on olla vähä yli 200neliöö tilaa asustella jääkaappi täynnä ja baari kaappi myös ...
Eihän se köyhyys häpeää oo mutta vituttaaha se ! Mutta komiat pärjää !
se olisi Thaimaan matka taas syksyllä joka vuotinen perinne jo
T pitkäaikaistyötön
- ...
Taas joku mustasukkainen peräkammarin erkki on avannut ketjun =)
- heh,,hehh
Onko tällä taavetin turhiksella rikas appiukko??
- No on on
On
- Lökäpöksyjä
Tuntomerkkeihin sopii yli puolet ek:n ukoista.
- T.P
Joo tapaus tiedetää vie lapsien tikkaritkii kaupan edessä olkaa varovaisia .... Tuntomerkit tosi törkyinen rasvaletti kauhea pötsi...
- hapeli
T.P kirjoitti:
Joo tapaus tiedetää vie lapsien tikkaritkii kaupan edessä olkaa varovaisia .... Tuntomerkit tosi törkyinen rasvaletti kauhea pötsi...
oisko timppa? ajaa rekkaa toisinaan..
- Aulis64
hapeli kirjoitti:
oisko timppa? ajaa rekkaa toisinaan..
Hihihihihihi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875