Onko hyvä?

Aairsoft!

Eli onko G&G cm16 carbine combo High Speed hyvä? Eniten kiinnostaa että kestääkö tämä ja lähteekö kovaa? :)

13

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+9=20

      Kestää ihan mukavasti ja lähdöt kaupatkin kertovat, muistaakseni ihan tarpeeksi kovat lähdöt.

      • aloittttajaa 4321

        Lisää vastauksia!!!


      • Hurrdurr
        aloittttajaa 4321 kirjoitti:

        Lisää vastauksia!!!

        Siis...
        Ase on hyvä tuossa hintaluokassa, ainoa huono puoli on oikeastaan V2 rataslaatikko.
        Mutta sitä en tajua, miksi luot uuden ketjun kun tuostakin aseesta on tehty reippaasti ketjuja tälläkin palstalla? Vaikkei kaikki näy, ne löytää silti googlella. Hakuun vaikka "g&g ar15 combo" tai "g&g m4 combo".


      • quickairsoft

        minulla olisi tuo g&g cm16 carbine high speed combo hyvä ase mutta haluaisin että olisi korkeampi sarja tuli ja lähtönopeus jotain 130m/s 0,25 g kuulilla mitä pitää ostaa?


    • 19+1=19

      ver 2 mecha ei todellakaan ole huono puoli. Sorbolla mikä tahansa rataslaatikko kestää, melkein jopa muoviset (mut ei ihan kuitenkaan) eli älkää ny vttu jauhako tätä samaa paskaa ettei kannata ostaa asetta jos siinä on kakkosen rataslaatikko... Pistät pienen kumin käikäleen ja kestää vakiona helposti vuosikymmenet... ehkä jopa koko elämäsi jossei ruostu tms.

      • Hurrdurr

        En tarkoita todellakaan että V2:sen takia asetta ei kannaa ostaa. V2:seen on paljon vara- ja viriosia, ja pienellä vaivalla siitäkin saa erittäin hyvän, niin kuin aiemmin sanottiinkin. Se ei vain ole paras.

        Lopputulos: Osta jos hinta, ulkonäkö ja ulkoiset ominaisuudet miellyttää.


    • Advisor

      Huhhuh, aikamoista sorbon ylistämistä ja perseennuolua. Joo, sorbo lisää kestävyyttä, mutta se ei ole ainoa tekijä. Eikä mikään rataslaatikko kestä ihmisen elämänaikaa, jos sitä käytetään jatkuvasti. Käyttämättömänä säilyy kaikki ofc. Shimmit, rasvat, osien laatu ja materiaali vaikuttavat vakiopyssyjen kestävyyteen. Omasta mielestäni kaikki rataslaatikot on tasavertaisia, poislukien V1.
      Tuota GGn combopyssyä en suosittele, mieluummin Cyma tai Lonex.

    • 4+7=10

      Niin niin, mutta kun joku meni töräyttää että v2 on paska ja nyt kaikki junnut luule et ne on paskoja ja hylätään mp5:set ja m4:set koska niissä kakkosen laatikko. Ei se laatikko siinä mikään ongelma ole jos ny vähän tajuaa mitä on tekemässä... Ostakaa se ase joka silmää miellyttää, kaikki saa kestäviksi ja tehokkaiksi, tarkoiksi yms .. ds.v.sd.vse.db.sb.sfdbf

    • High Speed aseita ei missään nimessä jumiutuvatten helpolla, rattaat kuluu helpolla ja hajoaa helpolla. Mielummin Cyma M4 tai AK.

      • Tarr'ampuja

        Kaverin High Speedistä on työnnetty kuulaa läpi 15-17K ja mitään muuta ei oo ollu ku kerran (Black out) ne vitun liipasinjutut oli likaantunu tms.. Puhistamalla sekin selvis. Ihan saakelin jämäkkä muovirunkoiseks


      • aloitttwqqaaajaa
        Tarr'ampuja kirjoitti:

        Kaverin High Speedistä on työnnetty kuulaa läpi 15-17K ja mitään muuta ei oo ollu ku kerran (Black out) ne vitun liipasinjutut oli likaantunu tms.. Puhistamalla sekin selvis. Ihan saakelin jämäkkä muovirunkoiseks

        Haahaaa ostin Ton cm16 äskö tai tilasin 8) laitan viikon päästä arvioo.


      • cm16
        aloitttwqqaaajaa kirjoitti:

        Haahaaa ostin Ton cm16 äskö tai tilasin 8) laitan viikon päästä arvioo.

        Juu tänää tuli ase ja aika mehukas Kyl on:33 lähtee Nii pirun kovaa :) suosittelen CM16 :)


      • qwertyuiooåasdfgh
        cm16 kirjoitti:

        Juu tänää tuli ase ja aika mehukas Kyl on:33 lähtee Nii pirun kovaa :) suosittelen CM16 :)

        Jos tuo on "pirun kovaa", et taida olla paljoa pelaillut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe