Eli onko G&G cm16 carbine combo High Speed hyvä? Eniten kiinnostaa että kestääkö tämä ja lähteekö kovaa? :)
Onko hyvä?
13
137
Vastaukset
- 12+9=20
Kestää ihan mukavasti ja lähdöt kaupatkin kertovat, muistaakseni ihan tarpeeksi kovat lähdöt.
- aloittttajaa 4321
Lisää vastauksia!!!
- Hurrdurr
aloittttajaa 4321 kirjoitti:
Lisää vastauksia!!!
Siis...
Ase on hyvä tuossa hintaluokassa, ainoa huono puoli on oikeastaan V2 rataslaatikko.
Mutta sitä en tajua, miksi luot uuden ketjun kun tuostakin aseesta on tehty reippaasti ketjuja tälläkin palstalla? Vaikkei kaikki näy, ne löytää silti googlella. Hakuun vaikka "g&g ar15 combo" tai "g&g m4 combo". - quickairsoft
minulla olisi tuo g&g cm16 carbine high speed combo hyvä ase mutta haluaisin että olisi korkeampi sarja tuli ja lähtönopeus jotain 130m/s 0,25 g kuulilla mitä pitää ostaa?
- 19+1=19
ver 2 mecha ei todellakaan ole huono puoli. Sorbolla mikä tahansa rataslaatikko kestää, melkein jopa muoviset (mut ei ihan kuitenkaan) eli älkää ny vttu jauhako tätä samaa paskaa ettei kannata ostaa asetta jos siinä on kakkosen rataslaatikko... Pistät pienen kumin käikäleen ja kestää vakiona helposti vuosikymmenet... ehkä jopa koko elämäsi jossei ruostu tms.
- Hurrdurr
En tarkoita todellakaan että V2:sen takia asetta ei kannaa ostaa. V2:seen on paljon vara- ja viriosia, ja pienellä vaivalla siitäkin saa erittäin hyvän, niin kuin aiemmin sanottiinkin. Se ei vain ole paras.
Lopputulos: Osta jos hinta, ulkonäkö ja ulkoiset ominaisuudet miellyttää.
- Advisor
Huhhuh, aikamoista sorbon ylistämistä ja perseennuolua. Joo, sorbo lisää kestävyyttä, mutta se ei ole ainoa tekijä. Eikä mikään rataslaatikko kestä ihmisen elämänaikaa, jos sitä käytetään jatkuvasti. Käyttämättömänä säilyy kaikki ofc. Shimmit, rasvat, osien laatu ja materiaali vaikuttavat vakiopyssyjen kestävyyteen. Omasta mielestäni kaikki rataslaatikot on tasavertaisia, poislukien V1.
Tuota GGn combopyssyä en suosittele, mieluummin Cyma tai Lonex. - 4+7=10
Niin niin, mutta kun joku meni töräyttää että v2 on paska ja nyt kaikki junnut luule et ne on paskoja ja hylätään mp5:set ja m4:set koska niissä kakkosen laatikko. Ei se laatikko siinä mikään ongelma ole jos ny vähän tajuaa mitä on tekemässä... Ostakaa se ase joka silmää miellyttää, kaikki saa kestäviksi ja tehokkaiksi, tarkoiksi yms .. ds.v.sd.vse.db.sb.sfdbf
High Speed aseita ei missään nimessä jumiutuvatten helpolla, rattaat kuluu helpolla ja hajoaa helpolla. Mielummin Cyma M4 tai AK.
- Tarr'ampuja
Kaverin High Speedistä on työnnetty kuulaa läpi 15-17K ja mitään muuta ei oo ollu ku kerran (Black out) ne vitun liipasinjutut oli likaantunu tms.. Puhistamalla sekin selvis. Ihan saakelin jämäkkä muovirunkoiseks
- aloitttwqqaaajaa
Tarr'ampuja kirjoitti:
Kaverin High Speedistä on työnnetty kuulaa läpi 15-17K ja mitään muuta ei oo ollu ku kerran (Black out) ne vitun liipasinjutut oli likaantunu tms.. Puhistamalla sekin selvis. Ihan saakelin jämäkkä muovirunkoiseks
Haahaaa ostin Ton cm16 äskö tai tilasin 8) laitan viikon päästä arvioo.
- cm16
aloitttwqqaaajaa kirjoitti:
Haahaaa ostin Ton cm16 äskö tai tilasin 8) laitan viikon päästä arvioo.
Juu tänää tuli ase ja aika mehukas Kyl on:33 lähtee Nii pirun kovaa :) suosittelen CM16 :)
- qwertyuiooåasdfgh
cm16 kirjoitti:
Juu tänää tuli ase ja aika mehukas Kyl on:33 lähtee Nii pirun kovaa :) suosittelen CM16 :)
Jos tuo on "pirun kovaa", et taida olla paljoa pelaillut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514