Mulla on ongelmia IMVU pelin poistamisessa. Okei, osaan kyllä pistää tietokoneen poistamaan kaikki pelin tiedostot ja itse pelin, mutta ongelma onkin siinä, että pelin poistamisessa kestää niin hirveän kauan. Itselläni se on jummannut tuossa samassa kohdassa jo päälle tunnin (se on siis ladannut siitä jo silmämääräisesti 2/3) eikä se näytä tuosta enää minnekkään liikkuvan.
Onko kelläkään muilla (ollut) samaa ongelmaa?
Ja kaun kyseisen pelin poistamisessa kesti?
Ongelmia IMVUn poistamisessa
Jo epätoivoinen
1
81
Vastaukset
- pahasti epätoivoinen
ei ole vieläkään edennyt yhtään minnekkään ja nukkumaan haluttaisi jo pistää. Odottanut tässä jo 2h tuon poistumista. Kai se on paras jättää tietokone päälle ja itse pistää nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779