naminannaa...

Aina silloin tällöin tulee hyviäkin uutisia tässä vaikeahkossa koko maailman tilanteessa:

http://yle.fi/uutiset/taysimaaraisia_petokorvauksia_ei_vielakaan_luvassa/7296219

Eipä silti. Parasta olisi tässäkin asiassa, kun ahneille ihmisporsaille (aslakeille) ei annettaisi yhtäkään euroa korvausta uljaitten susien ja karhujen tekemisistä. Sen sijaan pitäisi määrätä vain ylimääräistä, raskasta veroa typerien sarvipäitten hoivaamisesta.

22

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suobungi

      Vitsi:
      Lapin suunnalla pikkukylässä ukko täytti 100v.Paikallisradio lähetti toimittajan haastattelemaan miestä.Toimittaja:sinullle kun on kertynyt tuota ikää,kerroppa joku hauska juttu vuosien varrelta.
      Ukko:Noh kerran naapurilta karkasi sika,ja me kokosimme etsintäpartion sitä etsimmhän.Kun löysimme sen panthiin sitä pershheeseen.
      Toimittaja:Hullu äijä,eihän tollasta voi radiossa kertoa,kerroppa jotain mukavaa.
      Ukko:kerran naapurilta karkasi tyttö,taas kokosimme etsintäpartion,kun löysimme tytöön me panthihin sitäkin persheeseenn.
      Toimittaja:hullu,hullu ukko,ei tollasta voi radios kertoa.Kerroppa nyt sitte ikävä muisto.
      Ukko:No kerran mie sitte ithe eksyin methähän ja kyläläiset kokosi etsintäpartion...


      Onkos susanalyitikko joskus eksynyt Laphin koska niin kaihoillen aslakeja muistelee?

    • Oi, ihana Mestari...

      sinä taas osaat heiluttaa sanan säilää niin taitavasti.
      Osaat varmasti heiluttaa sitä toistakin säilää, ihan mies miestä vasten :-)

      Voisitko taas ottaa esille ne "namikumit" ja "märmelit". Ne kuulostavat niin ihanan kivoilta kun muutenkin tykkään kovasti pukeutumisesta ja asusteista.

      Voisimme yhdessä hiukan tutkailla niitä, ja voisit sonnustautua komeisiin metsästystamineisiin.

      Tykkäisimme varmasti: http://www.normihomolehti.fi

      • Mee niitten poikakavereittesi kanssa sinne jahtihommiin ja anna minun olla rauhassa. Minä jahtaan vaan kaikista kauneimpia Naisia. On sitä joskus kyllä tullut "viihdytettyä" maalaiseinarin muijiakin sillä välin kun pojat ovat olleet jahdissa, mutta nuo tahtoo olla vähän liian lupsakoita ja löllöjä minun makuuni.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Mee niitten poikakavereittesi kanssa sinne jahtihommiin ja anna minun olla rauhassa. Minä jahtaan vaan kaikista kauneimpia Naisia. On sitä joskus kyllä tullut "viihdytettyä" maalaiseinarin muijiakin sillä välin kun pojat ovat olleet jahdissa, mutta nuo tahtoo olla vähän liian lupsakoita ja löllöjä minun makuuni.

        Niin että on sitä tullut hommailtua kaikenlaista kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten hikisillä ja syrjäisillä paikkakunnillamme.


      • näin on
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mee niitten poikakavereittesi kanssa sinne jahtihommiin ja anna minun olla rauhassa. Minä jahtaan vaan kaikista kauneimpia Naisia. On sitä joskus kyllä tullut "viihdytettyä" maalaiseinarin muijiakin sillä välin kun pojat ovat olleet jahdissa, mutta nuo tahtoo olla vähän liian lupsakoita ja löllöjä minun makuuni.

        Taitaapa käydä sinullakin luonnon päälle tuo pelkkä jahtaaminen, kaatoja ei saa vaikka kuinka jahtaa. Ehkä tumppupuoli toimii, koska aikasi riittää näillä sivuilla roikkumiseen jatkuvasti, vai roikkuuko pelkästään jokin muukin? Jonka roikkuminen määrää katkeruutesi ja uhosi määrän; ellet sitten ole tenuri, joka on saanut varoitusten jälkeen kenkää duunista ja joka huuruissaan kertoo paranoidisia kuvitelmiaan vieraillen muillakin palstoilla, yhtä huonolla menestyksellä kuin täällä.


      • Nam Nam...
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Niin että on sitä tullut hommailtua kaikenlaista kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten hikisillä ja syrjäisillä paikkakunnillamme.

        "Niin että on sitä tullut hommailtua kaikenlaista kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten hikisillä ja syrjäisillä paikkakunnillamme."

        http://www.normihomolehti.fi


      • Nam Nam... kirjoitti:

        "Niin että on sitä tullut hommailtua kaikenlaista kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten hikisillä ja syrjäisillä paikkakunnillamme."

        http://www.normihomolehti.fi

        Heh heh, tuommonen apina (sinä) tunkee banaanitkin peräsuoleensa ja sitten apinapoikakavereittesi kanssa namuttelette niillä ruskeahkoilla banaaneilla.


      • Nam Nam... kirjoitti:

        "Niin että on sitä tullut hommailtua kaikenlaista kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten hikisillä ja syrjäisillä paikkakunnillamme."

        http://www.normihomolehti.fi

        Heh heh, niin yleensähän banaanit ruskistuvat kypsyessään ja vanhetessaan, mutta teidän leikeissänne jo vihreäkin (raaka) banaani on ruskea hyvin äkkiä. Ja tuleehan sitten siihen vielä se "aromikas" maku ja haju kaupan päällisiksi. Raaka banaanihan tosin sopii hyvin leikkeihinne. Ajatteleppa kuinka vaikeata on työntää löllöä ja ylikypsää banaania sinne! heh heh.....


      • Oi ihana Mestari
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, niin yleensähän banaanit ruskistuvat kypsyessään ja vanhetessaan, mutta teidän leikeissänne jo vihreäkin (raaka) banaani on ruskea hyvin äkkiä. Ja tuleehan sitten siihen vielä se "aromikas" maku ja haju kaupan päällisiksi. Raaka banaanihan tosin sopii hyvin leikkeihinne. Ajatteleppa kuinka vaikeata on työntää löllöä ja ylikypsää banaania sinne! heh heh.....

        tuohan lisää suhteeseemme ihan uutta ulottuvuutta... Ruokapuoli on tärkeä, ja aivan selvästi olet Mestari maistanut tuota aromisoitua herkkua noilla salaperäisillä retkilläsi.
        Banaanin työntämisen vaikeudestakin Sinulla, Oi Mestari, on selvä näkemys ja hyvä tuntuma.
        Tulisitko meidän seuraksemme hiukan sovittelemaan banaaneita sopiviin paikkoihin? Oma banaanisikin varmasti haluaisi jälleen huolenpitoa.

        Terveiset meiltä kaikilta!

        http://www.normihomolehti.fi


      • heksametri
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, niin yleensähän banaanit ruskistuvat kypsyessään ja vanhetessaan, mutta teidän leikeissänne jo vihreäkin (raaka) banaani on ruskea hyvin äkkiä. Ja tuleehan sitten siihen vielä se "aromikas" maku ja haju kaupan päällisiksi. Raaka banaanihan tosin sopii hyvin leikkeihinne. Ajatteleppa kuinka vaikeata on työntää löllöä ja ylikypsää banaania sinne! heh heh.....

        Kerrot asiat niin kuin omalle kohdallesi on ilmeisesti sattunut.
        Loistavaa anaalianalysoimista analyytikolta taas kerran.
        Jatka toki samaarataa tiedä vaikka polly saa keksin....


    • TimoVirtanen

      .Ei mitään oivaltavaa, ei mitään hauskaa, ei mitään.

      Tarkoituksena lienee ainoastaan lieventää nimimerkin "Susianalyytikko" sieluntuskaa ja kärsimystä. Ei se mitään, saat huomiota täältä, tuntemattomilta ihmisiltä netistä. Tuntuuko nyt paremmalta? Juttele koulupsykologin/äitisi tai jonkun muun aikuisen kanssa, jos nuo olot jatkuvat pidempään.

      • Enhän minä mikään hauskuuttajapelle olekaan. Sivallan ruoskallani armottomia iskuja päin tyhmää susipelkuria, metsästäjäeinaria, aslakkia, maalaishörhöä jne....


      • Oi ihanaa Mestari
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Enhän minä mikään hauskuuttajapelle olekaan. Sivallan ruoskallani armottomia iskuja päin tyhmää susipelkuria, metsästäjäeinaria, aslakkia, maalaishörhöä jne....

        Pidätkö ruoskaleikeistä? Tosi söpöä ja niin kutkuttavaa.

        Olet varmasti siellä reissuillasi törmännyt "alan miehiin" märmeliesi ja muiden ihanuuksiesi, kuten valtavan hauiksesi kanssa.

        Voisimme yhdessä kokeilla piiskaleikkejä, kun olet niissä metsästystamineissa siten, että vain parhaat paikat ovat reilusti esillä.

        Tykkäisimme niin kovasti: http://www.normihomolehti.fi


    • Minäkö se olen?! Kun näin jälkeenpäin katselen näitä kirjoituksiani, niin en voi muuta kuin ihailla itseäni. Tämä on neroutta, suorastaan häikäisevää kauneutta. Apina on ihan kyykyssä ja parkuu hädissään.

      • Kylläpä meni metsästäjäpojut hiljaisiksi. Eipä ihme. Hi hi hi, lähtä nyt sorsajahtiin muka ruuan toivossa. Kaikkihan sen tietävät mitä siellä hommaillaan akalta piilossa.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Kylläpä meni metsästäjäpojut hiljaisiksi. Eipä ihme. Hi hi hi, lähtä nyt sorsajahtiin muka ruuan toivossa. Kaikkihan sen tietävät mitä siellä hommaillaan akalta piilossa.

        Täsmennän vielä tähän, jotta kaikkihan sen arvuuttavat, mitä siellä tapahtuu. Kokemusta kun ei normifiksulla ihmisellä ole. Ihan hyikäilyttää tuommoset patruunairstailut ja metsästäjänaperoitten hyväksikäytöt. Yök yök, mulla oksettaa.


      • Oi, jälleen uusi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Täsmennän vielä tähän, jotta kaikkihan sen arvuuttavat, mitä siellä tapahtuu. Kokemusta kun ei normifiksulla ihmisellä ole. Ihan hyikäilyttää tuommoset patruunairstailut ja metsästäjänaperoitten hyväksikäytöt. Yök yök, mulla oksettaa.

        oivallus... "patruunairstailu".

        Voi Mestari, kekseliäisyytesi tällä valitsemallasi saralla on loputon... Tulisitko kanssamme opettamaan meille, että miten tuo "patruunairstailu" oikein tapahtuu? Se kun kuulostaa tosi kiehtovan jännittävältä ja sinua selvästi miellyttää.
        Samoin tuo "metsästäjänaperoitten hyväksikäyttö". Meilläpäin "napero" tarkoittaa pikkupojan pippeliä, joten ihan värisyttää tässä odotellessa.

        Voi, meillä on Sinulta vielä paljon opittavaa.

        http://www.normihomolehti.fi


      • Oi, jälleen uusi kirjoitti:

        oivallus... "patruunairstailu".

        Voi Mestari, kekseliäisyytesi tällä valitsemallasi saralla on loputon... Tulisitko kanssamme opettamaan meille, että miten tuo "patruunairstailu" oikein tapahtuu? Se kun kuulostaa tosi kiehtovan jännittävältä ja sinua selvästi miellyttää.
        Samoin tuo "metsästäjänaperoitten hyväksikäyttö". Meilläpäin "napero" tarkoittaa pikkupojan pippeliä, joten ihan värisyttää tässä odotellessa.

        Voi, meillä on Sinulta vielä paljon opittavaa.

        http://www.normihomolehti.fi

        Heh heh, patruunanhan voit vaikka tunkea poikakaveriisi "sinne" ja räjäyttää sen sitten ja naperoa miettiessäsi vaikkapa kiedo juuri syntyneen poikalapsen napanuora pippelisi ympärille ja lutkuta menemään välillä hinkatessasi pikku pippeliäsi haulikon piippuun. Tuommosen "lapsen" mela sinne kyllä mahtuukin. Metsästäjän sairaallollisuudella ei ole mitään rajoja.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, patruunanhan voit vaikka tunkea poikakaveriisi "sinne" ja räjäyttää sen sitten ja naperoa miettiessäsi vaikkapa kiedo juuri syntyneen poikalapsen napanuora pippelisi ympärille ja lutkuta menemään välillä hinkatessasi pikku pippeliäsi haulikon piippuun. Tuommosen "lapsen" mela sinne kyllä mahtuukin. Metsästäjän sairaallollisuudella ei ole mitään rajoja.

        Nih nih...ja heh heh....jokos oot jotain tunkenut jonnekin ja kokeillut? Hyi kun fiksua hyikäilyttää metsästäjien sairas maailmankuva. Sitten vielä lihanhimossaan teurastetaan läjäpäin metsässä lojuvia lehmiä ja taistellaan viinapäissään toistensa kanssa näistä lihapalasista. Sitten taas jo kohta ollaan irstailemassa sorsametillä vaikka lihasta ei ole tietoakaan. Joku vielä muka jänistä jahtaa poikakaverin mela jo haarojensa välissä ja sitten vielä tyhmä apina sylkee haulejan päissään vasten kaverinsa naamataulua. Näistähän saadaan jatkuvasti lukea lehdistä. Fiksu ja koko maapallon hyvinvointia ajatteleva kypsä kansalainen (kuten minä) sen sijaan yrittää vähentää lihan syöntiä. Ahne paskamöykky ei tällaisesta ajattelusta ymmärrä yhtään mitään. Hän kiihottuu sadoista kiloista hirvilihaa ihan samallalailla kuin pikku metsästäjäkaverinsa kankusta verhoiltuna maastokuvioon, heh heh. Hyi, yök yök ja heh heh.


      • Taitaa kohta olla
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Nih nih...ja heh heh....jokos oot jotain tunkenut jonnekin ja kokeillut? Hyi kun fiksua hyikäilyttää metsästäjien sairas maailmankuva. Sitten vielä lihanhimossaan teurastetaan läjäpäin metsässä lojuvia lehmiä ja taistellaan viinapäissään toistensa kanssa näistä lihapalasista. Sitten taas jo kohta ollaan irstailemassa sorsametillä vaikka lihasta ei ole tietoakaan. Joku vielä muka jänistä jahtaa poikakaverin mela jo haarojensa välissä ja sitten vielä tyhmä apina sylkee haulejan päissään vasten kaverinsa naamataulua. Näistähän saadaan jatkuvasti lukea lehdistä. Fiksu ja koko maapallon hyvinvointia ajatteleva kypsä kansalainen (kuten minä) sen sijaan yrittää vähentää lihan syöntiä. Ahne paskamöykky ei tällaisesta ajattelusta ymmärrä yhtään mitään. Hän kiihottuu sadoista kiloista hirvilihaa ihan samallalailla kuin pikku metsästäjäkaverinsa kankusta verhoiltuna maastokuvioon, heh heh. Hyi, yök yök ja heh heh.

        semmoinen meno sysilyytikolla päällä, että valkotakkinen setä hakee pariksi viikoksi "maakuntamatkalle".


    • kjkogio52fmjihji

      Eikö tua susilyytikko voisi kattella tuata ittensä kaltaasta seuraa johonaki muulla palstalla? Eikö tuala normihomoleheres oo seuranhakupalstaa? Alakaa inhottamahan jatkuvasti lukia nuata sairahia vihijauksia!

      • Vastahan kyykytin nyrkkeilypalstalla nimimerkillä Lasinyrkki ja sen jälkeen nöyryytin ahneita ihmisporsaita (juutalaisia) heidän palstallaan omalla nimimerkilläni. Nämä olivatkin tosi nameja juttuja. Kannattaa tutustua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe