turkkilaisista miehistä

deedee

Mun on nyt ihan pakko antaa muutama varoituksen sana turkkilaisista miehistä. Olen itse naimisissa ollut useamman vuoden turkkilaisen kanssa.Mun mieheni on mun ja kaikkien muiden mielestä ollut aina luotettava, rehellinen ja täydellinen perheenisukki tyyli mies....ja nyt sitten pamahti vasten kasvoja että mieheni on pettänyt minua (turkissa asuessamme turkkilaisen naisen kanssa)useamman kuukauden. Siis salasuhde. Luuli ettei asia tulisi minun tietooni koskaan. Nyt hän vain selittää että parempi olla kertomatta totuutta kuin kertoa....itse kyllä otan avioeron, oli miten oli.

Kaikki Turkkilaiset miehet joita tiedän, mieheni ystävät, sukulaiset ja kavereiden puolisot pettävät aina, ihan sellaisetkin joista ei olisi voinut koskaan uskoa, kuten minun miehestäni.
Paskamaisinta on vaan se, että lapset jumaloivat isäänsä ja minua kauhistuttaa ajatus siitä ettei hän tule nyt olemaan heidän lähellään enää.Saa kyllä syyttää itseään. Vannoin naimisiin mennessämme että kerrasta poikki jos niin käy, ja mies sen tiesi ja teki silti. Miettikää hyvät vaimot ja naiset!

10

2274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvapää

      miten tämä liittyy matkailuun?!

      • kkk

        sillä tavalla että siellä turkissa on niitä turkkilaisia miehiä kun sinne matkustaa VITUN valopää. vai oletko elänyt käsityksessä että tämä palsta koskee pelkästään matkustamista kirjaimellisesti, eli lento/bussi/junamatkoja.


      • kkk kirjoitti:

        sillä tavalla että siellä turkissa on niitä turkkilaisia miehiä kun sinne matkustaa VITUN valopää. vai oletko elänyt käsityksessä että tämä palsta koskee pelkästään matkustamista kirjaimellisesti, eli lento/bussi/junamatkoja.

        periaatteella voi kirjoittaa vaikka mistä. kyllä jokin aasinsilta aina löytyy.


      • kkk
        karvapää kirjoitti:

        periaatteella voi kirjoittaa vaikka mistä. kyllä jokin aasinsilta aina löytyy.

        idiootti!90% tän palstan kirjotuksista on turkkilaisista miehistä.


      • Ripste

        edelleenkin tää on matkailupalsta. MUTTA niinkuin täälä jo joku toinenkin tais todeta, ne turkkilaiset miehet liittyy Turkin matkailuun melko paljon! Eli ei jakseta juputtaa tollasista asioista.......ei sun tartte lukea niitä juttuja mitkä koskee turkkilaisia miehiä, jos noin vaivaa! Joillekkin meistä se turkin miehistä keskustelu on melko ajankohtaista.....


      • Häpeä
        Ripste kirjoitti:

        edelleenkin tää on matkailupalsta. MUTTA niinkuin täälä jo joku toinenkin tais todeta, ne turkkilaiset miehet liittyy Turkin matkailuun melko paljon! Eli ei jakseta juputtaa tollasista asioista.......ei sun tartte lukea niitä juttuja mitkä koskee turkkilaisia miehiä, jos noin vaivaa! Joillekkin meistä se turkin miehistä keskustelu on melko ajankohtaista.....

        Suomalaisia naisia kyllä saa hävetä.


      • .............
        Häpeä kirjoitti:

        Suomalaisia naisia kyllä saa hävetä.

        Niin......Kyllä suomalaisia miehiä saa hävetä.
        Aika typerää sakkia ; )
        Kun olette lopettaneet viro/Venäjän/Thaimaan huorissa juoksemisen, hirveän alkoholin kittaamisen, ja itsesäälissä piehtaroimisen.
        Voitte tulla tuomitsemaan muita.
        Käykö?

        Viime keväänä Jossakin lehdessä oli tilastot, joiden mukaan suomalaiset naiset kokevat eniten väkivaltaa Euroopassa. Ja moni muukin varmaan luki sen. Asiaa ihmeteltiin paljon..

        Minua loukkaa se, että täällä jaksetaan jauhaa
        siitä miten suomalaiset naiset ovat huorahtavia.
        OTTAKAA NYT IHMISET HUOMIOON, että
        täällä palstoilla ei nyt todennäköisesti kauhean moni suomalainen nainen kirjoittele kokemuksistaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        "feikkejä, sama henkilö, henkisesti sairas ymm..ymm..."


      • Katso peiliin
        ............. kirjoitti:

        Niin......Kyllä suomalaisia miehiä saa hävetä.
        Aika typerää sakkia ; )
        Kun olette lopettaneet viro/Venäjän/Thaimaan huorissa juoksemisen, hirveän alkoholin kittaamisen, ja itsesäälissä piehtaroimisen.
        Voitte tulla tuomitsemaan muita.
        Käykö?

        Viime keväänä Jossakin lehdessä oli tilastot, joiden mukaan suomalaiset naiset kokevat eniten väkivaltaa Euroopassa. Ja moni muukin varmaan luki sen. Asiaa ihmeteltiin paljon..

        Minua loukkaa se, että täällä jaksetaan jauhaa
        siitä miten suomalaiset naiset ovat huorahtavia.
        OTTAKAA NYT IHMISET HUOMIOON, että
        täällä palstoilla ei nyt todennäköisesti kauhean moni suomalainen nainen kirjoittele kokemuksistaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        "feikkejä, sama henkilö, henkisesti sairas ymm..ymm..."

        Suomalaiset miehet ei sentään jaa persettä kaiken maailman karvaisille rantapaviaaneille. Mut turha on kai odottaa että suomityttö tajuaisi hävetä. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.


      • Sara
        Katso peiliin kirjoitti:

        Suomalaiset miehet ei sentään jaa persettä kaiken maailman karvaisille rantapaviaaneille. Mut turha on kai odottaa että suomityttö tajuaisi hävetä. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.

        No niin siinä oli taas viesti joltain isomahaiselta rumalta suomalaismieheltä joka kierii itsesäälissä kun ei ole saanut naista ja komeat turkkipojut korjaa potin!!! Kato kuule sä peiliin ja tee itelles jotain kato voi olla saumoja sillon sullakin.. tai sitten EI!! Kun ei ketään nainen tollasta kateellista paskaa jaksa kuunnella/kattella!! Että revippä siitä ja lähe vaikka lenkille :)


      • Whatever...
        Sara kirjoitti:

        No niin siinä oli taas viesti joltain isomahaiselta rumalta suomalaismieheltä joka kierii itsesäälissä kun ei ole saanut naista ja komeat turkkipojut korjaa potin!!! Kato kuule sä peiliin ja tee itelles jotain kato voi olla saumoja sillon sullakin.. tai sitten EI!! Kun ei ketään nainen tollasta kateellista paskaa jaksa kuunnella/kattella!! Että revippä siitä ja lähe vaikka lenkille :)

        En voi sanoin kuvata, miten ottaa aivoon kun en saakaan omakseni läskiä lähiöblondia, jota 200 tautista ranta-apinaa on käynyt panemassa. Taidanpa vetää itseni kiikkuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe