Ostin logitechin UE boombox kaiuttimen ja se jostain syystä sammuttaa itsensä noin 20 sekunnin sisällä jos se on yhdistetty bluetoothin kautta. Yhdistän kaiuttimen aivan normaalisti bluetoothin kautta ja alan kuunnella musiikkia noin 20-40 sekunnin päästä kaiuttimesta kuuluu pari kertaa räsähdys ja sitten se sammuu. Olen kokeillut monella eri laitteella eri musiikki lähteistä ja aina sama ongelma. Mutta jos kaiuttimen yhdistää piuhalla puhelimeen niin se toimii normaalisti. Mistä tuo voisi johtua? Ja kaiutin siis on aivan uusi.
ongelmia bluetoothin kanssa
palautukseen?
3
156
Vastaukset
- palautukseen?
Tarkennusta vielä tuohon että ongelma ilmenee vain jos kaiutin ei ole laturissa ja äänenvoimakkuus on n.70% ja siitä ylöspäin
- Boombox
Minulla käy ihan samoin. Veitkö takaisin kauppaan? Miten ottivat vastaan ja saitko uuden tilalle?
- palautukseen?
Boombox kirjoitti:
Minulla käy ihan samoin. Veitkö takaisin kauppaan? Miten ottivat vastaan ja saitko uuden tilalle?
En vienyt takaisin. En tiedä mistä johtuu mutta kaiutin ei enään sammuile kun sitä on käyttänyt jonkin verran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984