Ostin logitechin UE boombox kaiuttimen ja se jostain syystä sammuttaa itsensä noin 20 sekunnin sisällä jos se on yhdistetty bluetoothin kautta. Yhdistän kaiuttimen aivan normaalisti bluetoothin kautta ja alan kuunnella musiikkia noin 20-40 sekunnin päästä kaiuttimesta kuuluu pari kertaa räsähdys ja sitten se sammuu. Olen kokeillut monella eri laitteella eri musiikki lähteistä ja aina sama ongelma. Mutta jos kaiuttimen yhdistää piuhalla puhelimeen niin se toimii normaalisti. Mistä tuo voisi johtua? Ja kaiutin siis on aivan uusi.
ongelmia bluetoothin kanssa
palautukseen?
3
191
Vastaukset
- palautukseen?
Tarkennusta vielä tuohon että ongelma ilmenee vain jos kaiutin ei ole laturissa ja äänenvoimakkuus on n.70% ja siitä ylöspäin
- Boombox
Minulla käy ihan samoin. Veitkö takaisin kauppaan? Miten ottivat vastaan ja saitko uuden tilalle?
- palautukseen?
Boombox kirjoitti:
Minulla käy ihan samoin. Veitkö takaisin kauppaan? Miten ottivat vastaan ja saitko uuden tilalle?
En vienyt takaisin. En tiedä mistä johtuu mutta kaiutin ei enään sammuile kun sitä on käyttänyt jonkin verran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815