Tervehdys arvon tuunaajat!
Haemme tyylikkäitä, enemmän tai vähemmän tuunattuja autoja tuomaan lisävoimaa mm. TopGear - merkkisten tuotteiden markkinointiin. Huom! Autojen ei tarvitse olla varsinaisia näyttelyvehkeitä vaan ihan kaikenlaiset kulkineet kiinnostavat. Toki asenne ja persoonallisuus on eduksi.
Eli kaikenlaiset autot kiinnostavat, iällä ja hintaluokalla ei ole merkitystä.
Laita kuva(t) autosta ja pieni selostus auton historiasta, erityisominaisuuksista, tekniikasta ym. osoitteeseen [email protected]
Kampaniaan valittavien autojen omistajat/haltiat saavat luonnollisesti asianmukaisen korvauksen.
Ja sitten vain kuvia tulemaan tänne päin, kiitos!
Tuning-autoja avuksi mainontaan!
5
413
Vastaukset 5
- auto-Algren
mul olis volvo turbo takaveto sleepperi.... kelpaaks? viriteetty on ja aluvanteet. Malli 740
- Top Gear!
Sleeper-henkiset kulkineet ovat erittäin jees - ei muuta kuin kuvaa/infoa tulemaan...
- kustom
Kampaniaan valittavien autojen omistajat/haltiat saavat luonnollisesti asianmukaisen korvauksen.
-kertoisitko viellä ihan selkokielellä että mitä se asianmukainen korvaus on.tossa jokunen vuosi sitten autoani olisi halutta käyttää eräässä elokuvassa jossa sillä olisi poljettu kun vanhaa huoraa ja tästä olisin saanut korvaukseksi muutaman vapaalipun kyseiseen elokuvaan ja elokuvan mainospaidan,arvaa oliko autoni kyseisessä elokuvassa,no ei todellakaan. - Varo koijareita
Älkää ihmiset menkö lankaan. Kohta katoaa autoista stereot ja vanteet.
- NoGEAR
Jos Top Gearin pitää etsiä "edustus" autoja jossain Suoli24 foorumilla niin terve.
Lopettakaa nyt samperi. pilaatte hyvän ohjelman maineen jo tällä pelleilyllä.
Jos jotain teidän pitäis tehdä niin palkata henkilöstöä jotka ymmärtää autoilusta edes perusteet niin teidän jutuissa vois olla joskus jotain perääkin.
Kaikissa artikkeileissanne paistaa 100km päähän että siellä ei ymmärretä tekniikasta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552