Estalagem da ponta do soliin apua

Sarana

Moikka. Tarkoitus olisi tulevan vaimon kanssa lähteä kyseiseen hotelliin hääreissulle lokakuun puolen välin tienoilla. Osaatteko kertoa hotellista? Huomasin alemman keskustelun myös kyseisestä hotellista, mutta tietoa oli aika niukasti. Onko ponta do solin alueella yleisesti halvempaa kuin esimerkiksi funchalissa? Entä miten varkaudet ynnä muut pontan alueella? Onko mitä levadoita suosittelette? Itse olen puutarhurina Suomessa, eli kasvien kaveri. Olen kuullut paljon positiivista alueen kukkien paljoudesta ja niiden kauneudesta, mutta onko joku paikka, mikä kannattaa erikseen käydä tarkastamassa? Kiitos jo etukäteen.

1

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokapaikanmatkaaja

      Suosittelen kyllä ennemmin Funchalia, mainitsemasi paikka on pieni . Funchalissa on paljon enemmän ja vaikka mitä mahdollisuuksia, se on myös paras paikka asua, jos aikoo kiertää saarta vaikkapa busseilla.
      Funchalissa on useita puistoja, myös kasvitietellinen puutarha ja Funchalin "yläpuolella" olevassa Monten kylässä upea Monte Palacen puutarha, joka on kyllä maksullinen, mutta hintansa väärti, sinne pääsee joko bussilla tai kondoolihissillä, jota suosittelen, hissistä upeat näkymät.
      Suosittelen Ribeiro Frio - Portela levadaa, ottakaa jotain pientä purtavaa mukaan ja tietty vettä, hyvät kengät ja goretex takki reppuun, se on toistakymmentä km pitkä.
      Mitä hintatasoon tulee se riippuu aina paikasta.. kaikki on kyllä reilusti halvenpaa kuin Suomessa, tietysti luksushotellien hinnat ovat joka paikassa suolaiset.
      Madeira on turvallinen verrattuna melkein mihin vain, mutta ainahan pitää huolellinen olla.
      Levadoita on vaikka kuinka, mutta jos olette eka reissulla ja ehkä viikon niin siinä ei mahdottomia ennätä.
      Hyvän paikan olette valinnet häämatkakohteeksi ... oikein mukavaa matkaa teille molemmille.
      ( itselläni oli vuodenvaihtessa jo kahdeskymmeneskolmas reissu, joten koukussa ollaan ... kohteessa on juuri se "vaara" ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe