Onko tuo joutsan keskustan huttulan asema joku ihme poikien paikka?
me muutkin haluttais jossain käydä, eihän täällä muutakaan iltapaikkaa ole
huttula
20
1654
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt se loppuu sekin. Samaan kastiin vuodeosaston kanssa, juu.
- Anonyymi00002
Huono juttu kun loppuu.
- Anonyymi00003
Huttulan viimeiset ajat on ohi!
- Anonyymi00004
Monia kivoja kahvihetkiä siellä vietetty vuosikymmenien aikana. Surullista, että loppu tulee…Mitä tilalle? Löytyykö uusi yrittäjä?
- Anonyymi00005
kuulin hiljatai että tähän liiketilaan tulis jokin pika huoltoasema jostain viroosta ja myytävät tuotteet olisivat kilpailukykyisijä verratunna nyky huoltamoiden hintoihin suomessa ja tietenkin pientä naposteltavaa tulisi kiinteistöön saas nährä
- Anonyymi00006
No niin varmaan.
- Anonyymi00008
Huttulassa viima käy!
- Anonyymi00009
Onko joutsa laisilla nii paljo kotona viihe elektroniikkaa ettei tarvii enää huttulassa köydä
- Anonyymi00010
Pysytkö sinä ees jaloillasi?
- Anonyymi00011
Jerry jee Cotton kurvaa punaisella kuormurilla Huttulan pihaan ja pelastaa paikan!
- Anonyymi00012
Ei enää vierailla Huttulassa...
- Anonyymi00013
Juu ei. Jerry Cottonkin joutuu käymään Luhangan Leidin luona. Tuleehan se hieman kalliimmaksi per työntö.
- Anonyymi00014
Kahvipaikoja kyllä löytyy edelleen kuten Karoliinan Kestikievari, Cafe Meijerinliiteri, Hypoteekki, Jukolan Cafeteria, ABC ja mitäs vielä?
- Anonyymi00015
Noissa voi törmätä tyttöihin . Ne on kaameeta sakkia
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Noissa voi törmätä tyttöihin . Ne on kaameeta sakkia
Mikäs niistä nyt niin kaameita tekee?
- Anonyymi00017
Missä on
Jukolan Cafeteria?
Servon kuppila auki vain kesäisin pari kuukautta, ei se paljon talvella lämmitä. - Anonyymi00018
Jerry Cotton ei käy apsilla. Se on sosialistinen paikka!
- Anonyymi00019
Tuleeko mitään tilalle? Esim Lidl oisi tuossa hyvällä paikalla. Ankea katsella tyhjää kiinteistöä vaikka aika tyhjä olen itsekin.
- Anonyymi00020
Lidl tarvitsee suuremman asiakaspohjan kuin mitä Joutsa pystyy antamaan.
Lidlin alkuaikoina maajussit kävivät vaivihkaa Lidlissä. Nolotti nääs. - Anonyymi00021
Lidlin valikoimapäällikkö Sal Monella ei usko pelkkiin suomalaisiin. Pitää olla käyttökelvottomia, joiden vatsa ei pienistä bakteereista hätkähdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761767
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471318- 671217
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html240990- 46940
- 58859
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244539754- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660