aku ankka ja kumppanit n:o 1 (näytenumero) - joulukuu 1951

aku ankka lehti

4

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Disneykeräilijä- 57

Hinta riippuu tietenkin hinnasta ja kunnosta, noita on ollut Huutonetissä myynnissä varsin kohtuuhintaan..jos lehti on täysin lukematon ( tuskin on ) ja ei murtumia, eikä piirroksia, saatat saada näin lama-aikaan ehkä 2500 euroa..pienikin virhe laskee hintaa ja se sisällä oleva tilauskortti pitäisi tietenkin olla paikoillaan ja ehjänä ja kirjoittamatta..
      Eri asia on tietenkin , että onko lehtesi aito lehti vuodelta 1951, niitä on painettu ainakin kahteen kertaan niinsanottuna uusintapainoksena.....

• Anonyymi

Mistä tiedän onko lehteni uusintapainos ?

• Ekonaattori

Mikullakin on kyseinen lehti ja olen kysynyt asian tuntevilta ihmisiltä ja se on aito ja hyväkuntoinen että jos ketään kiinnostaa ostaa niin ottaa minuun yhteyttä(viestillä)Puh 0401608786 niin voimme neuvotella lehden myynnistä toisaalta kysyn vanhemmiltani mitä mieltä he ovat ajatuksesta mutta jos kiinnostaa ostaa niin lähetä viesti nunerooni niin voimme ainakin miettiä kannattaa olla nopea nimittäin nuo tuotteet viedään käsistä.

• Anonyymi

Minulla on Aku Ankka N:o1 (näytenumero) - JOULUKUU 1951 - 1.vsk. - 50 mk onko tämä k.o. lehti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Iina Kuustonen ja Mikko Leppilampi "häähumussa", Mikko-isä kuittaa viiltävästi: "Totaalinen..."

Iina Kuustonen on heittänyt hulvattoman idean Instagramissa. Tällä porukalla on kyllä sarkasmi hallussa! https://www.suomi24.fi/viihde/oho-iina-kuusto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      6714
    2. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      78
      3846
    3. Sohvaperunat starttaa! Tiesitkö tämän uusista perunoista? Kaksi ystäväpariskuntaa tulee pohjoisesta!

Sohvaperunoiden uudet jaksot starttaavat ja tässä ovat uudet (ja vanhat) perunat! Löytyykö suosikkeja tai keitä olisit halunnut mukaan? https://www.su
      Sohvaperunat
      41
      2922
    4. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      1878
    5. Poliisioperaatio kansanedustajan kotona

Riikka Slunga-Poutsalon poika säilytti kovia huumeita ja myyntivälineitä äitinsä asunnossa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a23dec18-05ef-4ab2-b
      Maailman menoa
      305
      1761
    6. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Kertokaas mistä voi huomata miehen kiinnostuksen tai oikeastaan ihastumisen? 🥰 Millä tavoin eroaa jos olet vaikka ujompi mies? Miten käyttäydyt kahde
      Ihastuminen
      156
      1410
    7. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      81
      1232
    8. Olen vähän kahden vaiheilla

Odottaisinko vielä jos meistä tulee jotain. Vai tekisinkö toisenlaisen ratkaisun ja keskittyisin hetkeksi siihen. Ei sekään meitä täysin poissulkisi.
      Ikävä
      85
      1120
    9. Upeaa Sofia jaStefan

Uusi Upea Esoanjan villa .ehkäpä jo jouluksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1097
    Aihe