MeMed

Miksi Suomi?

minän en pidä etää meisät kirjotettan täälä juttu.jos sinull hieni ja kivaa mataka turkkin miksi pila se?luule että ei computer turkisaa?me luedan täälä meidään nimi.!miski?te tuleete turki ja alalya muta sit kirjotaa tälä etää ei tykkä mesitä?miksi?

14

2701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • affedersiniz

      Olen muutaman päivän ajan lukenut järkyttyneenä näitä sivuja ja miettinyt ihan samaa. En ole ihan vastaavan laiseen kirjoitteluun aiemmin törmännyt.

      Vaikka seikkailuissanne tuleekin pettymyksiä on silti hävytöntä julkisesti ja nimeltä mainiten lähteä selvittelemään asioitanne. Varsinkin kun itse pysyttelette nimimerkin takan "turvassa"
      Se on ilkeää. Ne pojat siellä ovat työssä, ja paljon rankemmassa kuin teidän todennäköisesti koskaan tarvitsee. Ja jos oli kivaa yhdessä niin ok. Jos ei, so what. Jos täytyy kirvelevää sielua johonkin purkaa niin, please, edes ilman nimiä. Kuvittelitteko te tosiaan että näin härski sivusto kommentteineen ei aukeaisi myös siellä. Kas nettiaikana tieto kulkee. Kaikkialle. Ja kielitaitoisia riittää varmasti. Joku aina saa jostain vinkin ja siinä yhteisössä kaikki tuntevat toisensa ja kohteet ovat selvillä jutuista parissa päivässä. Ja kylläpä sitten ollaan kaikki iloisia kun seuraavan kerran lähdetään matkalle ja vastaanotto on niin viilee, niin viilee...

      Pyydän anteeksi MeMediltä - ja muiltakin koko tämän lauman puolesta. Keskenkasvuisilta ei tosin voi paljon odottaa, mutta kuitenkin jonkinlaiset käytöstavat pitäisi olla.

      • melike

        Bende.


      • Go Turkey

        Oliskohan tää ollu vitsi???? Joku tais pistää sua aika huokeella...heh heh...


      • mikään vitsi
        Go Turkey kirjoitti:

        Oliskohan tää ollu vitsi???? Joku tais pistää sua aika huokeella...heh heh...

        ...jos saivat sen lähettämäni sivun addressin siellä auki. Ja miksipä eivät olisi saaneet. Tarkoitan, että jos ja kun tuollaisia keskusteluja on, on vähintäänkin reilua, että siitä tiedetään myös perillä. Niin v**n ikäviltä ne on näyttäneet. Jos ei järki muuten kerro mikä on sopivaa, voi ainakin miettiä ennen kuin alkaa kaikkia paskapuheita levittämään, että tästä lähiten puheet on myös "vastapuolen" tiedossa ja pienellä arvailulla ehkä kirjoittajatkin. Että silleen.


      • vitsi
        Go Turkey kirjoitti:

        Oliskohan tää ollu vitsi???? Joku tais pistää sua aika huokeella...heh heh...

        Että jos nämä julkiset ilkeät keskustelut nimeltä mainituista ja tai hyvin tarkkaan kuvailluista tunnistettavista henkilöistä näillä avoimilla kaikkien luettavissa olevilla areenoilla, (muillakin kuin tällä) eivät häviä sinne kakaroiden omille suljetuille sivustoille, niin toimitan jatkossakin osoitteet sinne. Paikallinen jakelu toimii. Ikävää meille, mutta ei helvetti tämä mitään itseänsä sivistyneiksi kutsuvien ihmisten touhuja ole


      • melike
        vitsi kirjoitti:

        Että jos nämä julkiset ilkeät keskustelut nimeltä mainituista ja tai hyvin tarkkaan kuvailluista tunnistettavista henkilöistä näillä avoimilla kaikkien luettavissa olevilla areenoilla, (muillakin kuin tällä) eivät häviä sinne kakaroiden omille suljetuille sivustoille, niin toimitan jatkossakin osoitteet sinne. Paikallinen jakelu toimii. Ikävää meille, mutta ei helvetti tämä mitään itseänsä sivistyneiksi kutsuvien ihmisten touhuja ole

        Mä en ole ainakaan kirjoittanut mitään shittiä näistä.. Haluusin vain kertoa tästä mun rakkaastani.. Mulla on niin mieletön ikävä sitä=(.. Love u H....!


        -Melike-


      • tyttö

        Ihan ku ne siellä turkissa ei puhuisi meistä samalla tavalla paskaa!! ihan sama asia..
        kai sitä voi jakaa kokemuksia että kenen kanssa siellä kannattaa pyöria ja kenen ei...


      • alanyan
        Go Turkey kirjoitti:

        Oliskohan tää ollu vitsi???? Joku tais pistää sua aika huokeella...heh heh...

        ja tällä ukolla toimii hienosti ä-kirjain Turkista käsin...wou! :D


      • kedi

        Niillä on ihan samat ennakkoluulot skandinaaveja kohtaan kuin meillä niistä.
        Oma ukkoni on turkkilainen ja puhuu mulle useinkin kuinka "kaverit" hänelle kertoo,millaisia skandinaaviset naiset on. Täällä kuulemma huorataan oikein porukalla ja kukaan ei välitä toisistaan; oltiin naimisissa tai ei. Lapsetkin on meille sivuseikka.
        Oman ukkoni olen saanut (toivottavasti ;) ) kuriin sillä, että olen näyttänyt hänelle kuinka Suomessakin voidaan pitää "kunniaa " arvossa (arvatkaa itse, miten).
        Tämä on ilmeisesti ainoa kieli, mitä turkkilaiset ymmärtää...
        Kova kovaa vastaan, sanon minä, eikös me oltu sukulaiskansojakin ?


      • eikä sinänsä mikään ihme
        kedi kirjoitti:

        Niillä on ihan samat ennakkoluulot skandinaaveja kohtaan kuin meillä niistä.
        Oma ukkoni on turkkilainen ja puhuu mulle useinkin kuinka "kaverit" hänelle kertoo,millaisia skandinaaviset naiset on. Täällä kuulemma huorataan oikein porukalla ja kukaan ei välitä toisistaan; oltiin naimisissa tai ei. Lapsetkin on meille sivuseikka.
        Oman ukkoni olen saanut (toivottavasti ;) ) kuriin sillä, että olen näyttänyt hänelle kuinka Suomessakin voidaan pitää "kunniaa " arvossa (arvatkaa itse, miten).
        Tämä on ilmeisesti ainoa kieli, mitä turkkilaiset ymmärtää...
        Kova kovaa vastaan, sanon minä, eikös me oltu sukulaiskansojakin ?

        Ja siksi sitä kannattaa jatkaa, molemmissa maissa, niinkö? Lissää löylyä, niin oppivat...
        Oikein kun olan takaa toisilleen vittuilee selän takana ja netissä, kohtelee mutenkin kuin halpaa makkaraa, julkistaa kaikki kohdatut vastoinkäymiset ja haukkuu jokaisen epämiellyttävän ihmisen, niin aikanaan ymmärtävät, miten ollaankaan hieno ja sivistynyt pohjoinen kansa! Voihan V.! Ihan varmana lopettavat paskan puhumisen ja oppivat ymmärtämään skandinaavin arvon! Ja kunnioittamaan, jooo!

        Näinhän sitä on aina ystävällisiä suhteita luotu.

        Ennakkoluuloja on varmaan jokaisella jostakin, ja niitä voi pöllyttää netissäkin, mutta mielestäni on edelleen eri asia keskustella (juoruta, riidellä, panetella) perheen sisällä tai ystävien kesken yksittäisistä henkilöistä kuin vetää heidät ja omat käsityksensä heistä koko maailman töllisteltäviksi.

        Se, että joku henkilö tienaa elantonsa turistirysässä ei käsittääkseni tee hänestä julkista riistaa. En usko että nämä kirjoittajat haluaisivat omiakaan kohelluksiaan julkistettavan netissä, nimen kanssa tai muuten tarkkaan kuvattuna...


    • Yelda

      Jos olet Turkista niin kuin väität, miksi et osaa kirjoittaa sanaa "Alanya" oikein?

    • MeMed

      Mula oma kauppa Alanya puhun suome.moni puhua suome alanyasaa.et tiedä.en lue hyvä suomi mutaa puhu suomi.mutaa me ymmärtä teksti mitä kirjotata täälää.tulka vaan turkki ja pidä hausaka turkki mutaa älä sano väärin tälä mesitä.moni turkilainen lapsia ja vaimo turkisa.!

      • ja-miksei

        Sanonko mistä on kotoisin nämä "hauskat" tarinat, joissa kännissä koheloidun illan/ iltojen jälkeen muistellaan ja arvaillaan ja arvostellaan sekä lisätään tapahtumien mehukkuutta (jos ei vaikka satu kaikkea muistamaan). Sitten heitetään kasa epämääräisiä tuntomerkkejä, arvaillaan yhdessä ja päätetään, kukahan se olisi mahtanut olla... JOO, kyl se varmaan oli se...paska tyyppi...nii munkin mielestä.

        Tuon kokoisessa kaupungissa, jossa on kauppoja, baareja, hotelleja pilvin pimein! Loistava keino osua pieleen ja aiheuttaa vahinkoa ulkopuolisille.

        Miten se VOI olla mahdollista että viikon(?) yhdessäolon jälkeen tarvitsee tulla kyselemään SUOMEEN kenen kanssa on ollut ja minkähänlainen se mahtoi olla.

        Ja muutenkin. Jos on niin huoleton että tuntemattoman (ei edes koko nimi selvillä, muista tiedoista puhumattakaan) kanssa harrastaa seksiä ja pitää hauskaa muutaman päivän...

        Niin mihin ihmeeseen ne uskollisuusvaatimukset oikein perustuvat? Omaan käytökseenkö?!!!


      • Yelda

        että puhutteko sellaista skeidaa turisteista, kuin väitetään ja panetteko jokaista muijaa joka sinne matkaa ja antaa? Oletteko pettäjiä, niinkuin sanotaan? Kerro nyt ihmeessä jos kerran olet turkkilainen. Saadaanpahan tähänkin asiaan paikallisen näkökulma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe