Moikka!
Löytyykö täältä seuraa ylipäätää mihinkään? Ehkäpä, mutta sittei kuinkaan..
Ois kiva päästä jonnekki tuulettuu, periaattees paikkakunnalla/kaupungillakaa ei nii väli. Periaatteessa onko väli oikeestaa muutenkaa mitä tänne kirjotan, ku ei tähä tuskin kovin kummosta vastausta tule. Toisaalta, en varmaa itekää vastais tähä mitään. Ehkä.
Mutta jos kiinnostaa ees jotenkin, kirjotappa!?
Seuraa jonnekkin!
4
278
Vastaukset
- Apina7
Seuraa kaikki haluavat saavat, jos tasolla ei ole väliä.
- 1+12
Ei välttämättä, kato mite moni tähänki on vastannu. :D
Niin, oon siis aapee. - -kele-tana
Tuletko kanssani helvettiin? Istutaan yhdessä tulisessa järvessä. Grillataan takamuksiamme. Katsotaan kun demonit kinastelevat siitä kuka saa kiduttaa ketä. Potkitaan pikkupiruja perseelle. Juostaan saatanaa pakoon ja kiivetään takaisin maanpäälle.
Kuulostaako kivalta? Ota yhteyttä, olen täällä hevletissä odottamassa. - Nainen 28 vee
No itse tarvitsisin matkaseuraa Summer Sound
-festareille perjantaina 18.7.
Kaverit ja tutut joilta olen kysellyt ovat joutuneet perumaan tulonsa, mutta
en haluaisi silti jättää kesän upeinta tapahtumaa välistä.
Oletko minkä ikäinen, eksralippu löytyy
ja hotellihuonekin ollut varattuna ajat sitten. Nyt puuttuu
vain asiallinen matkakumppani. Et maininnut sukupuoltasi
mutta sillä ei ole toisaalta merkitystä, koska en ole hakemassa
mitään seksiseuraa, vain innostus konemusiikkiin olisi ihan jees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818