Moikka!
Löytyykö täältä seuraa ylipäätää mihinkään? Ehkäpä, mutta sittei kuinkaan..
Ois kiva päästä jonnekki tuulettuu, periaattees paikkakunnalla/kaupungillakaa ei nii väli. Periaatteessa onko väli oikeestaa muutenkaa mitä tänne kirjotan, ku ei tähä tuskin kovin kummosta vastausta tule. Toisaalta, en varmaa itekää vastais tähä mitään. Ehkä.
Mutta jos kiinnostaa ees jotenkin, kirjotappa!?
Seuraa jonnekkin!
4
320
Vastaukset
- Apina7
Seuraa kaikki haluavat saavat, jos tasolla ei ole väliä.
- 1+12
Ei välttämättä, kato mite moni tähänki on vastannu. :D
Niin, oon siis aapee. - -kele-tana
Tuletko kanssani helvettiin? Istutaan yhdessä tulisessa järvessä. Grillataan takamuksiamme. Katsotaan kun demonit kinastelevat siitä kuka saa kiduttaa ketä. Potkitaan pikkupiruja perseelle. Juostaan saatanaa pakoon ja kiivetään takaisin maanpäälle.
Kuulostaako kivalta? Ota yhteyttä, olen täällä hevletissä odottamassa. - Nainen 28 vee
No itse tarvitsisin matkaseuraa Summer Sound
-festareille perjantaina 18.7.
Kaverit ja tutut joilta olen kysellyt ovat joutuneet perumaan tulonsa, mutta
en haluaisi silti jättää kesän upeinta tapahtumaa välistä.
Oletko minkä ikäinen, eksralippu löytyy
ja hotellihuonekin ollut varattuna ajat sitten. Nyt puuttuu
vain asiallinen matkakumppani. Et maininnut sukupuoltasi
mutta sillä ei ole toisaalta merkitystä, koska en ole hakemassa
mitään seksiseuraa, vain innostus konemusiikkiin olisi ihan jees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292855- 1091132
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749