Olen seurannut tätä palstaa jo kauan aikaa. Kuukausikaupalla, oikeastaan jo vuosia. Tietenkin siksi, että suomi.24 on aloitussivuni. Olen pannut merkille, että lähes aina täällä voivotellaan turkin matkakohteista. Talviaikaan ehkä enemmän kanariansaarista. Milloin on valitusta siitä, että hotellihuoneeseen ei saa viedä sämpylöitä, tyttöjä ahdistellaan tai jotakuta henkilöä on huijattu mattokaupoissa. Ainaista valitusta. Miksi te rakkaat ihmiset ette voisi vaihtaa lomakohdettanne. Olen itse käynyt ihan vieressä 27 vuotta Rodoksella, ja aina kantanut huoneeseeni ruokaa jääkaappiin niin paljon kun olen halunnut. Tarvittaessa jääkaappi on vaihdettu isompaan niin halutessani. Kohtelu on aina ollut ensiluokkaista edes sitä vaatimatta. Vaikka koetan miettiä ja löytää mielestäni negatiivisia asioita, en osaa niitä löytää Rodokselta. Olen myös muutamien paikallisten ihmisten kanssa tullut perhetutuiksi ja he ottavat minut mielellään syömään yhteisille aterioille. Tapaan myös kesäisin siellä n. 30 suomalaista ihmistä heinäkuussa. Samaan aikaan ja melken samassa paikassa. Tietenkin kolhujakin matkalla sattuu, mutta ne on hoidettu suomea puhuvalla lääkärillä asiallisesti. Eikö jotain kerro se, että nämä 30 ihmistä tulevat joka vuosi samaan paikkaan, tapaamaan toisiaan, nauttimaan vieraanvaraisuudesta ja ihanasta ilmapiiristä vuosi vuoden jälkeen. Rodokselle. Enkä puhu vain meidän puolesta, vaan kymmenientuhansien muidenkin suomalaisen mielipiteestä. Ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka ovat saaneet lomakohteessaan alaarvoista palvelua ja haluavat purkaa tuntonsa täällä. Minä en ole yksi heistä. Minä menen Rodokselle.
Alanian kitisijöille
7
397
Vastaukset
- "27 vuotta
Rodoksella"...voiko tylsämielisempää olla;)
t. yli 40 maassa vieraillut. - Pysy sinä Rodoksella
Hyvä, että menet Sinne... Minä voin mennä Marmarikseen, Madeiralle, Malcesineen, Marrakechiin, Maastrichtiin tai ihan minne vaan, paitsi Rodokselle sinua tapaamaan. Kävin Rodoksella joskus vuonna 1980, ja se kerta riitti. Marmariksessa olen käynyt kymmenen keraa ja aina olen VIIHTYNYT.
- Rodoksella
piraattituotteistakin, pyydettiin maltaita kesällä 2013.
Yritin tehdä yhdestä lapsen Ed Hardyn puvusta kauppoja, onnistumatta. ei edes 30€ hänelle kelvannut vaan 45€ olisi pitänyt saada, uskon että hänellä on edelleen tämä puku hyllyssään..
No ei hätää teimme Marmarikseen retken ja sieltä sain saman asun 14€ hinnalla..
Tupakka noussut paljon, 5v sitten kartongin sai ostettua 20€ nyt oli halvimmasta alkaen vähn yli 30€ alkaen.. no taas tuo Marmaris kannatti 15€ kartonki..
Ja erään kauppiaan kanssa en viitsinyt jäädä kinaamaan mielestäni jos ostan 3 pyyhettä hintaan 4€ kpl ja Ojalan laskuopin mukaan tekee 12€ mutta hänen laskuoppinsa mukaan 18€, enpä noita euroja jäänyt suremaan oli ensimmäinen ostoni Rodoksella, pitäkööt... - Mennäänkö
huomenna uistelemaan?
- matkaaja
27v "rohdoksella"...voi tsiisus, täytyy olla juntti karjakkohuivi jne.Yhdessä mestassa käyminen avartaakin maailmaa...Oon mäki käyny siellä, oisko ollu vuos 1998,oli ihan ok, mut kyllä 1x / kohde riittää, maailmassa on niiiin paljon nähtävää.
- Paskattaako sinua
matkaaja kirjoitti:
27v "rohdoksella"...voi tsiisus, täytyy olla juntti karjakkohuivi jne.Yhdessä mestassa käyminen avartaakin maailmaa...Oon mäki käyny siellä, oisko ollu vuos 1998,oli ihan ok, mut kyllä 1x / kohde riittää, maailmassa on niiiin paljon nähtävää.
Minulla on intialaista vessapaperia. Voin antaa siivun.
- Turkkinator
Tämä on väärä foorumi hehkuttaa Rodosta. Olen käynyt siellä kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Hyvää matkaa vaan sinulle, mutta maailmassa on muitakin paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612
