alanyan kitisijöille

jannis
14.6.2014 00:29
0
Olen seurannut tätä palstaa jo kauan aikaa. Kuukausikaupalla, oikeastaan jo vuosia. Tietenkin siksi, että suomi.24 on aloitussivuni. Olen pannut merkille, että lähes aina täällä voivotellaan turkin matkakohteista. Talviaikaan ehkä enemmän kanariansaarista. Milloin on valitusta siitä, että hotellihuoneeseen ei saa viedä sämpylöitä, tyttöjä ahdistellaan tai jotakuta henkilöä on huijattu mattokaupoissa. Ainaista valitusta. Miksi te rakkaat ihmiset ette voisi vaihtaa lomakohdettanne. Olen itse käynyt ihan vieressä 27 vuotta Rodoksella, ja aina kantanut huoneeseeni ruokaa jääkaappiin niin paljon kun olen halunnut. Tarvittaessa jääkaappi on vaihdettu isompaan niin halutessani. Kohtelu on aina ollut ensiluokkaista edes sitä vaatimatta. Vaikka koetan miettiä ja löytää mielestäni negatiivisia asioita, en osaa niitä löytää Rodokselta. Olen myös muutamien paikallisten ihmisten kanssa tullut perhetutuiksi ja he ottavat minut mielellään syömään yhteisille aterioille. Tapaan myös kesäisin siellä n. 30 suomalaista ihmistä heinäkuussa. Samaan aikaan ja melken samassa paikassa. Tietenkin kolhujakin matkalla sattuu, mutta ne on hoidettu suomea puhuvalla lääkärillä asiallisesti. Eikö jotain kerro se, että nämä 30 ihmistä tulevat joka vuosi samaan paikkaan, tapaamaan toisiaan, nauttimaan vieraanvaraisuudesta ja ihanasta ilmapiiristä vuosi vuoden jälkeen. Rodokselle. Enkä puhu vain meidän puolesta, vaan kymmenientuhansien muidenkin suomalaisen mielipiteestä. Ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka ovat saaneet lomakohteessaan alaarvoista palvelua ja haluavat purkaa tuntonsa täällä. Minä en ole yksi heistä. Minä menen Rodokselle

5

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helle2

      Aivan, kuin mun suulla olisit kertonut tuota. Ole käynyt Rodoksella noin 30 kertaa. Yleensä lomailen siellä toukokuussa nyt (11.05-26.05) ja toisen kerran syksyllä (24.10-31.10). Kreikkalaiset ovat paljon ystävällisempiä, kuin turkkilaiset. Ei tarvitse olla koko ajan varuillaan, että mitä tapahtuu, missä asiassa petetään, onko lasku oikein, onko hinnat kohdillaan. Samaa sanon siinäkin, että tuttuja suomalaisia siellä on, ainakin toukokuulla, joka vuosi. Paljon oli meitä vaasalaisiakin, vaikka ei ollut suoraa lentoa, vaan jouduimme matkustamaan Helsingin kautta ja osa jopa yöpymään siellä. Kyllä Rodos on aivan huippukohde suomalaisen lomailla, jos turvallisuutta haluaa.

    • Ja vielä eu-maaks...

      Turkki on IHAN PASKA PAIKKA!!111111!!!1 Varkaita ja juonittelijoita ovat kaikki, niin kauppiaat, rantavahdit kun OMAN hotellin henkilökunta. EI IKINÄ TURKKIIN, enää...

    • matkailija 2014

      Alanya on hyvä paikka. Muualle en enää menekkään :-D Ei mitään negatiivista sanottavaa :-)

    • reko varjo

      Eka ulkomaanreissuni tein Rhodokselle 90-luvulla. Nyt on reissuja muihin maihin paljon takana ja vielä edessäkin, jos hengissä ollaan. Mikä lie hullunväläys lähteä vuosien jälkeen taas katsastamaan Rhodos...kyllä vaan siellä oli edelleen samat naamat, kaljamahat ja pöhötys vaan kasvaneet. 80-90 luvun gimmat ovat edelleenkin ahtautuneina niihin pantterikuosiin ja minimekkoihin, vaikka ikää on jo ainakin 50. Aivan järkyttävää, kyllä taatusti oli viiminen kerta turistihelvetissä.

    • Apo-CaIypso

      Rannalla voi kyräillä rantarosvo...tai sitten joku voinut ruikuta rantaveteen...yääks!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe