alanyan kitisijöille

jannis
14.6.2014 00:29
0
Olen seurannut tätä palstaa jo kauan aikaa. Kuukausikaupalla, oikeastaan jo vuosia. Tietenkin siksi, että suomi.24 on aloitussivuni. Olen pannut merkille, että lähes aina täällä voivotellaan turkin matkakohteista. Talviaikaan ehkä enemmän kanariansaarista. Milloin on valitusta siitä, että hotellihuoneeseen ei saa viedä sämpylöitä, tyttöjä ahdistellaan tai jotakuta henkilöä on huijattu mattokaupoissa. Ainaista valitusta. Miksi te rakkaat ihmiset ette voisi vaihtaa lomakohdettanne. Olen itse käynyt ihan vieressä 27 vuotta Rodoksella, ja aina kantanut huoneeseeni ruokaa jääkaappiin niin paljon kun olen halunnut. Tarvittaessa jääkaappi on vaihdettu isompaan niin halutessani. Kohtelu on aina ollut ensiluokkaista edes sitä vaatimatta. Vaikka koetan miettiä ja löytää mielestäni negatiivisia asioita, en osaa niitä löytää Rodokselta. Olen myös muutamien paikallisten ihmisten kanssa tullut perhetutuiksi ja he ottavat minut mielellään syömään yhteisille aterioille. Tapaan myös kesäisin siellä n. 30 suomalaista ihmistä heinäkuussa. Samaan aikaan ja melken samassa paikassa. Tietenkin kolhujakin matkalla sattuu, mutta ne on hoidettu suomea puhuvalla lääkärillä asiallisesti. Eikö jotain kerro se, että nämä 30 ihmistä tulevat joka vuosi samaan paikkaan, tapaamaan toisiaan, nauttimaan vieraanvaraisuudesta ja ihanasta ilmapiiristä vuosi vuoden jälkeen. Rodokselle. Enkä puhu vain meidän puolesta, vaan kymmenientuhansien muidenkin suomalaisen mielipiteestä. Ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka ovat saaneet lomakohteessaan alaarvoista palvelua ja haluavat purkaa tuntonsa täällä. Minä en ole yksi heistä. Minä menen Rodokselle

5

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helle2

      Aivan, kuin mun suulla olisit kertonut tuota. Ole käynyt Rodoksella noin 30 kertaa. Yleensä lomailen siellä toukokuussa nyt (11.05-26.05) ja toisen kerran syksyllä (24.10-31.10). Kreikkalaiset ovat paljon ystävällisempiä, kuin turkkilaiset. Ei tarvitse olla koko ajan varuillaan, että mitä tapahtuu, missä asiassa petetään, onko lasku oikein, onko hinnat kohdillaan. Samaa sanon siinäkin, että tuttuja suomalaisia siellä on, ainakin toukokuulla, joka vuosi. Paljon oli meitä vaasalaisiakin, vaikka ei ollut suoraa lentoa, vaan jouduimme matkustamaan Helsingin kautta ja osa jopa yöpymään siellä. Kyllä Rodos on aivan huippukohde suomalaisen lomailla, jos turvallisuutta haluaa.

    • Ja vielä eu-maaks...

      Turkki on IHAN PASKA PAIKKA!!111111!!!1 Varkaita ja juonittelijoita ovat kaikki, niin kauppiaat, rantavahdit kun OMAN hotellin henkilökunta. EI IKINÄ TURKKIIN, enää...

    • matkailija 2014

      Alanya on hyvä paikka. Muualle en enää menekkään :-D Ei mitään negatiivista sanottavaa :-)

    • reko varjo

      Eka ulkomaanreissuni tein Rhodokselle 90-luvulla. Nyt on reissuja muihin maihin paljon takana ja vielä edessäkin, jos hengissä ollaan. Mikä lie hullunväläys lähteä vuosien jälkeen taas katsastamaan Rhodos...kyllä vaan siellä oli edelleen samat naamat, kaljamahat ja pöhötys vaan kasvaneet. 80-90 luvun gimmat ovat edelleenkin ahtautuneina niihin pantterikuosiin ja minimekkoihin, vaikka ikää on jo ainakin 50. Aivan järkyttävää, kyllä taatusti oli viiminen kerta turistihelvetissä.

    • Apo-CaIypso

      Rannalla voi kyräillä rantarosvo...tai sitten joku voinut ruikuta rantaveteen...yääks!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe