Mun kaverin äiti on 45 ite oon 24 ja meillä on seksisuhde onko se väärin. Kaverini asuu vielä kotona ja eilenkin kun kavefini sammui alkoi häne äippä imee mun mulkkua siitä se lysti alkoi riisuin sen mutsin nuolen kans mua häiritsee kun se koko ajan tilaisuuden tullen tarraa kyrvästä kiinni ja pelkään et jäädään kiinni. Eka kerta se anto 500e et panen sitä,otin rahan enää en halua. Se mitä sen mekon alla on ja ne asennot... Miten selitän ettei kono ajan esittele rintojaan tai nosta hametta missä on sheivattu pillu. Rakaatelin sitä niiden kellarissa tunnin frendi kohta alkaa epäilee ku oon siellä pian muna suussa tai jossai muussa. Oon taas viettämäss frendil iltaa ja se mude avaa jalkojaan joku silkki yö-paita päällä mulla stondaa ja kaveri vois sammuu jo. Hahaa se on mustis pyys keittiöö laitto käden sen rintaan ja kysy text.mä jonku muijan kaa. Onks tää oikein? Halus et työnnyn kerra sisää no siin oli kolkyt. Koht ei frendii?
Kaverin äitiä
Kaverklle kans
2
6240
Vastaukset
senkus panet,kavereita saa aina uusia :D:D:D:D:D
- seksitarinat
kuumia tarinoita löydät: http://seksitarinat.adults.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk547752Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207374Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1716921Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta536752Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.425761Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k765720Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015476Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m243185- 50886
- 59865