Hyviä kouluanimeja

berserk96

Joo tiiän et hyvin moni anime liittyy kouluympäristöö mutta kertokaas semmossia kunno kouludraamoja jossa ollaan oppitunneila jne. esim Bleachissa on sitä koulua jonku verra mut suuri osa ajasta seikkailaa muualla :D

6

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chinchill@h

Mmm... K-on. Se kertoo tytöistä jotka on koulun musakerhossa. Mut ei se oikeen sellanen ku haluut oo. Mäki oon ettiny kunnon koulumangaa.. Ootko säki anime/mangafani? Entä piirrätkö sä mangaa?

Ja muuten Maaginen Suklaapuoti on musta mahtava!!!

Onko sulla Whatsappia? Mulla on. Voitaisko jutella siellä jos sul on? :)

• corpsaaja

Corpse party tortured souls on aika hyvä kouludraamaanime. siinä on noin 4 jaksoa jotka kestää noin 25 minsaa kappale. youtubesta löytyy kaikki jaksot jos kirjoitat corpse party tortured souls :) Se on ihan sairaan pelottava!!!

• Harima-kun

Shcool Rumble on nimensä mukaisesti täyttä koulusekoilua! Siinä koulun "pahis" on ihastunut tollonpuoleiseen ja autuaan tietämättömään päähenkilöön, joka on ihahtunut yhteen jääkalikkaan pojaksi, joka pitää... Currysta? Joo, koko sarjassa ei ole mitään järkeä, mutta penteleen hauska se on! En tiedä onko mangaa suomeksi, mutta netistä voi lukea englanniksi, animea voi ostaa DVD-bokseissa suomenkielisellä tekstityksellä.

• Meow :3

baka to test. Siinä ollaan lähes koko ajan koulussa. Siitä animesta ei oikeen saa selkoa mut ainakin naurukohtauksia saa.

Ja Kimi ni todoke on aika kiva. Siinä ollaan koulussa. Se on pääosin sellasta romanssijutskaa...

• Nekkux

Tuo Corpse Party tossa aikasemmassa viestissä on mahtava! Itekkin etin kouluanimee / mangaa!

• Kokeilesvaa

Azumanga Daioh :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe