mun oma pikku lutka

mies89

Olimme tyttöystäväni kanssa etukäteen sopineet että syntymäpäivänäni hän olisi käytännössä minun omaisuuttani ja voisin toteuttaa häneen fantasioitani. Fantasioihini kuului pienimuotoinen alistaminen joka kyllä minua hieman arvelutti koska pidin todella tyttöystävästäni ja halusin pitää suhteemme 'rakkaudentäyteisenä'. Hän kuitenkin vakuutti että asia unohdettaisiin sen jälkeen ja saisin käyttää häntä kuten halusin kunhan tekisin saman palveluksen myöhemmin hänelle. Syntymäpäiväni siis koitti ja olin suunnitellut yksityiskohtaisen ohjelman päivälle jona tyttöystäväni muuttuisi huorakseni. Heräsin aamiaisen tuoksuun jonka hän oli aiemmin käskystäni herännyt laittamaan. Ovi aukesi ja muodokas tyttöystäväni tuli sisään sisäkön asussa ja aamiaistarjotin kädessä. Useinmiten olen hyvin sovinismin vastainen ihminen mutta halusin kerrankin päästää valloilleen sisälläni asuvan 'wifebeaterin'. Hän toi aamiaisen yöpöydälle ja kumartui suutelemaan minua. "Olet nyt omaisuuttani joten tehtäväsi on hoidella aamustondikseni",sanoin. "Kyllä kulta" sanoi tyttöystäväni ja sukelsi herkulliset huulet edellä peiton alle... jatkoa tulee lähiaikoina

5

3658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies89

      Hän alkoi riisua boksereitani hieroen samalla niiden etumusta. Hän otti aamustondiksessa olevan munani suuhunsa ja alkoi runkata sitä kädellään, kävin käsiksi aamiaiseeni: paistettuja munia, pekonia jne. Kun olin saanut syötyä (tyttöystäväni oli koko tuon ajan ottanut minulta suihin) komensin häntä laittamaan kädet selän taakse ja otin hänen hiuksistaan kiinni. Hän totteli kuuliaisesti ja painoin munani hänen suuhunsa. Liikuttelin hänen päätään aluksi rauhallisesti ja kiihotuin pikkuhiljaa enemmän ja enemmän tilanteesta. Lopulta painoin munani syvälle hänen suuhunsa ja pidin siellä. "Kädet selän takana", muistutin ja otin hieman tiukemman otteen hänen hiuksistaan. Painoin munani aivan tyveen asti hänen suuhunsa. Hän alkoi kakoa mutta en antanut periksi. Lopulta nostin hänen päänsä pois sylistäni ilmaan. Hän katsoi minua ja puuskutti ja sanoi: "Hyvää syntymäpäivää kulta" ja iski silmää. Painoin hänen päänsä uudelleen syliini, terskani syvällä hänen nielussaan ja sanoin: "Kato mua silmiin kun imet". Hän lutkutti kuuliaisesti ja nosti katseensa silmiini. Tunsin olevani tulossa ja aloin panna hänen suutaan nopein liikkein. Hän alkoi kakoa ja painoin taas terskani syvälle hänen nieluunsa. Laukesin hänen suuhunsa ja pysyin silti paikallani ja sanoin: "Niele". Hän nieli kaiken sperman katse edelleem silmissäni ja kyrpäni hänen kurkussaan. Päästin vihdoin otteeni hänen päästään irti ja hän nousi ylös. Hänen meikkinsä olivat valuneet joten käskin häntä ottamaan tarjottimen ja menemään siistiytymään jonka jälkeen hänen oli määrä tulla oven taakse odottamaan. Kun hän kumartui ottamaan tarjotinta nostin hänen minihameensa helmaa ja läimäisin hänen paljasta piukeaa pakaraansa, kuului inahdus ja hän käveli ulos huoneesta. Aloin itse tehdä valmisteluja: asensin sänkyyn käsiin ja jalkoihin asetettavat raudat ja kaivoin kaapista piiskan, kaulapannan ja talutushihnan. Avasin oven jonka takana tyttöystäväni jo odotti. Istuin tuoliin ja käskin häntä strippaamaan minulle. Hän tuli lähemmäksi jotta yletin kähmimään häntä ja alkoi avata paidan nappeja seksikkäästi... jatkuu...

      • mies89

        Paita tippui maahan ja sen alta paljastuivat hänen d kuppikokoa olevat seksikkäät pitsirintaliivinsä joita hän alkoi riisua hitaasti. "Odota", sanoin ja napsautin kaulapannan hänen kaulaansa kiinni johon kiinnitin talutushihnan. "Jatka" ,sanoin. Pian rintaliivitkin putosivat maahan ja näin hänenpaljaat pystyt rintansa joiden nännin nöpöttivät terhakasti. Tarrasin kiinni hänen toiseen rintaansa, se tuntui mahtavalle. Seuraavaksi hän riisui hameensa ja jäljelle jäivät pelkät pitsistringit nostin hänet mahalleen syliini ja läiskin hänen persettään avokämmenellä. Hän uikutti. "Hiljaa huora!" huusin ja otin piiskan lattialta... jatkuu edelleen


      • Sany2
        mies89 kirjoitti:

        Paita tippui maahan ja sen alta paljastuivat hänen d kuppikokoa olevat seksikkäät pitsirintaliivinsä joita hän alkoi riisua hitaasti. "Odota", sanoin ja napsautin kaulapannan hänen kaulaansa kiinni johon kiinnitin talutushihnan. "Jatka" ,sanoin. Pian rintaliivitkin putosivat maahan ja näin hänenpaljaat pystyt rintansa joiden nännin nöpöttivät terhakasti. Tarrasin kiinni hänen toiseen rintaansa, se tuntui mahtavalle. Seuraavaksi hän riisui hameensa ja jäljelle jäivät pelkät pitsistringit nostin hänet mahalleen syliini ja läiskin hänen persettään avokämmenellä. Hän uikutti. "Hiljaa huora!" huusin ja otin piiskan lattialta... jatkuu edelleen

        Voisitko jatkaa, tämä on todella hyvä


      • mies89
        Sany2 kirjoitti:

        Voisitko jatkaa, tämä on todella hyvä

        Läiskäisin häntä pari kertaa kovaa piiskalla perseelle. Hän voihki kovaa. Käänsin hänet ja aloin nuolla hänen rintojaan joiden nännit olivat kovettuneet käsittelyssäni. Puristelin hänen rintojaan voimakkaasti miettien seuraavaa siirtoa. Lopulta nousin ylös tuolista ja vedin hänet talutushihnasta sängyn luokse. Hän konttasi sinne vikkelästi kuten kiltin huoran kuuluu. Nostin hänen sängylle ja hain liukuvoiteen jonka annoin hänelle. Hän levitti sitä sekä minun penikseeni että hänen perseeseensä arvaten selvästi mitä oli tapahtumassa. Laitoin käsi- ja jalkaraudat kiinni joten ennen kuin hän ehti huomatakkaan hän oli täysin puolustuskyvyttömässä asennossa mahallaan sängyllä. Laitoin tyynyn hänen lantionsa alle jotta hänen kaunis pyöreä perseenssä tuli paremmin tarjolle. "Meinaatsä panna mua perseeseen", hän kysyi. "Tiedäthän ettei huoralla ole lupaa kysellä", sanoin ja läpsäisin häntä siitä hyvästä piiskalla pakaralle. "Ensin sä saat ottaa multa vielä toisen kerran suihin ja sitten joo", sanoin ja survaisin puoliksi kovettuneen kyrpäni syvälle hänen suuhunsa, otin hänen hiuksistaan kiinni ja aloin samantien panna hänen sutaan hänen kakoessaan ja lutkuttaessaan. Ei kestänyt kauaa kun tunsin olevani tulossa. Laukesin jälleen hänen suuhunsa ja käskin häntä nielemään. Siirryin saman tien hänen taakseen ja työnnyin hänen liukastettuun perseeseensä. Aloin nussia hänen persettään voimakkaasti. Otin hänen hiuksistaan kiinni ja vedin hänen päätään takakenoon. Läimäisin hänen persettään ja tunsin taas olevani tulossa. Laukesin hänen perseeseensä ja puhdistin kyrpäni hänen suussaan. Lähdin suihkuun irrotettuani hänet käsiraudoistaan ja kun tulin suihkusta tyttöystäväni oli kuin mitään ei olisi tapahtunut kuten olimme sopineet.


      • mies89
        mies89 kirjoitti:

        Läiskäisin häntä pari kertaa kovaa piiskalla perseelle. Hän voihki kovaa. Käänsin hänet ja aloin nuolla hänen rintojaan joiden nännit olivat kovettuneet käsittelyssäni. Puristelin hänen rintojaan voimakkaasti miettien seuraavaa siirtoa. Lopulta nousin ylös tuolista ja vedin hänet talutushihnasta sängyn luokse. Hän konttasi sinne vikkelästi kuten kiltin huoran kuuluu. Nostin hänen sängylle ja hain liukuvoiteen jonka annoin hänelle. Hän levitti sitä sekä minun penikseeni että hänen perseeseensä arvaten selvästi mitä oli tapahtumassa. Laitoin käsi- ja jalkaraudat kiinni joten ennen kuin hän ehti huomatakkaan hän oli täysin puolustuskyvyttömässä asennossa mahallaan sängyllä. Laitoin tyynyn hänen lantionsa alle jotta hänen kaunis pyöreä perseenssä tuli paremmin tarjolle. "Meinaatsä panna mua perseeseen", hän kysyi. "Tiedäthän ettei huoralla ole lupaa kysellä", sanoin ja läpsäisin häntä siitä hyvästä piiskalla pakaralle. "Ensin sä saat ottaa multa vielä toisen kerran suihin ja sitten joo", sanoin ja survaisin puoliksi kovettuneen kyrpäni syvälle hänen suuhunsa, otin hänen hiuksistaan kiinni ja aloin samantien panna hänen sutaan hänen kakoessaan ja lutkuttaessaan. Ei kestänyt kauaa kun tunsin olevani tulossa. Laukesin jälleen hänen suuhunsa ja käskin häntä nielemään. Siirryin saman tien hänen taakseen ja työnnyin hänen liukastettuun perseeseensä. Aloin nussia hänen persettään voimakkaasti. Otin hänen hiuksistaan kiinni ja vedin hänen päätään takakenoon. Läimäisin hänen persettään ja tunsin taas olevani tulossa. Laukesin hänen perseeseensä ja puhdistin kyrpäni hänen suussaan. Lähdin suihkuun irrotettuani hänet käsiraudoistaan ja kun tulin suihkusta tyttöystäväni oli kuin mitään ei olisi tapahtunut kuten olimme sopineet.

        Tämä tarina oli kuvitteellinen mutta fantasiani on totta. Haluaisiko joku kokeilla kanssani tälläistä? Laittakaa yhteystietojanne tänne jos olette kiinnostuneita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe