16 vuotta ja pääsi ripiltä

mummi on hillunut kuukauden niitä juhlia ja leiponut pakastimen täyteen
minun piti ostaa 300 euron kultaristi, mutta se ei kuulemma riitä, vielä
pitäis olla satonen kirjekuoressa, eikö hömpötyksellä ole rajaa
1142
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

PERKELE, MUN HORNETIT LENSI URKU AUKI SUOMEN ILMATILAAN!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

vi tun juhlijat kirjoitti:

mummi on hillunut kuukauden niitä juhlia ja leiponut pakastimen täyteen
minun piti ostaa 300 euron kultaristi, mutta se ei kuulemma riitä, vielä
pitäis olla satonen kirjekuoressa, eikö hömpötyksellä ole rajaa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu