Suolistolaisuudesta uskonto

Nimet, jotka tarvitsen, että suolistolaisuudesta tulee uskonto:
Kurpizza []
Troski []
Israelin Tutkija []
Siiliö []
Alice_Dolly []
Hekekeee []
Bersek96 []
Nasse-Setä []
Preppertow []
Nappula []
Veh []
Xslimsladyx []
Biologinalku []
Asianajaja500 []
Motari []
Kiekkoilija []
Jokutyyppi19 []
Sirppi []
Rainbofamouth []
Laittakaa rasti nimenne kohdalle. :)

18

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tunnusta.

      • Nimet, jotka tarvitsen, että suolistolaisuudesta tulee uskonto:
        Kurpizza []
        Troski []
        Israelin Tutkija []
        Siiliö []
        Alice_Dolly []
        Hekekeee []
        Bersek96 []
        Nasse-Setä []
        Preppertow []
        Nappula []
        Veh []
        Xslimsladyx []
        Biologinalku []
        Asianajaja500 []
        Motari []
        Kiekkoilija [X]
        Jokutyyppi19 []
        Sirppi []
        Rainbofamouth []
        Laittakaa rasti nimenne kohdalle. :)


      • HeKeKee'd
        rainbowdash120 kirjoitti:

        Nimet, jotka tarvitsen, että suolistolaisuudesta tulee uskonto:
        Kurpizza []
        Troski []
        Israelin Tutkija []
        Siiliö []
        Alice_Dolly []
        Hekekeee []
        Bersek96 []
        Nasse-Setä []
        Preppertow []
        Nappula []
        Veh []
        Xslimsladyx []
        Biologinalku []
        Asianajaja500 []
        Motari []
        Kiekkoilija [X]
        Jokutyyppi19 []
        Sirppi []
        Rainbofamouth []
        Laittakaa rasti nimenne kohdalle. :)

        Raippari? Kirjoitit nimeni väärin???
        Sulle käy ikävästi.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Raippari? Kirjoitit nimeni väärin???
        Sulle käy ikävästi.

        Nimet, jotka tarvitsen, että suolistolaisuudesta tulee uskonto:
        Kurpizza []
        Troski [X]
        Israelin Tutkija []
        Siiliö []
        Alice_Dolly []
        Hekekee [X]
        Bersek96 []
        Nasse-Setä []
        Preppertow []
        Nappula []
        Veh []
        Xslimsladyx []
        Biologinalku []
        Asianajaja500 []
        Motari []
        Kiekkoilija [X]
        Jokutyyppi19 [X]
        Sirppi []
        Rainbofamouth []
        Laittakaa rasti nimenne kohdalle. :)


    • Minkälainen uskonto?

      "Hän sikisi pyhästä suolesta, jonka lapsi on voittamaton."
      -Ismo Alanko-

      • "Ristiinnaulittiin, suolistettiin ja haudattiin." Eip, olen yhä ateisti.


      • icepicked kirjoitti:

        "Ristiinnaulittiin, suolistettiin ja haudattiin." Eip, olen yhä ateisti.

        Minä uskon suolistoon, kaikkitrolliaseen herraan. Kurpizzaan, Sekopäähän. Joka sikisi nettikummituksesta, syntyi kissasta, kärsi Raipparin aikana. Tehtiin hulluksi, vietiin mielisairalaan ja opetettiin tavoille. Ja pyhään Troskiin, pyhän yhteisen suoliston, pyhän yhteyden, trollien anteeksi annon, ruumin suolistoitumisen ja iankaikkisen suolistoitumisen.


    • Raippari, kohta olet syvissä vaikeuksissa...

    • DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD8


      voi vtun vttu Raiskari 8( kirjotit mun nimen väärin

    • Nimet, jotka tarvitsen, että suolistolaisuudesta tulee uskonto:
      Kurpizza []
      Troski [X]
      Israelin Tutkija []
      Siiliö []
      Alice_Dolly []
      Hekekee [X]
      Bersek96 []
      Nasse-Setä []
      preppertowwz [X]
      Nappula []
      Veh []
      xslim_shadyx [X]
      Biologinalku []
      Asianajaja500 []
      Motari []
      Kiekkoilija [X]
      Jokutyyppi19 [X]
      Sirppi []
      Rainbofamouth []
      Laittakaa rasti nimenne kohdalle. :)

      • HeKeKee'd

        TÄÄLLÄ EI IKÄVÄ KYLLÄ OLE KETÄÄN "Hekekee" NIMISTÄ HENKILÖÄ.

        Ps. Raippari. Anna mun nimimerkki takaisin.


    • Raiskaatko poneja samalla kun kirjoitat?

    • Mun nimee ei tarvi?

      • Ei minunkaan. En tiedä miksi nimiämme ei ole listassa, mutta oletan että sinulla on siihen hyvä selitys!


      • Unohdin teidät :0
        Niin käy kun tekee listaa vakkareist ja yrittää muistaa kaikki vakkarit. Eihätää lisään ne aamul ; D


    • motari

      hahhahhaa :DDD Mun nimi o oikein! käy vessas välil tai ikkunal koska sun paska alkaa nousta päähän! tottakai saat tehdä vitun uskontos! mut et sää palvo poneja? :5

    • biologinalku

      Jaaha, että tällaisia kotkotuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe