Tässä pähkäilen talouden kanssa, nainen yli 60 v, luulin että kun jään eläkkeelle niin minullahan onkin jo muutama kymppitonni tai vähintään satatonnia tilillä.
Niin sitä nuorena luulee, nyt kun asia on ajankohtainen tilillä on muutama kymppi.
Näkeekö kukaan oikeneeko tämä polku joka on ollut mutkia ja vastoinkäymisiä täynnä.
Juu ja vielä kärttyisä ukko matkassa, sekin tuli nuoruuden huumassa otettua ja ihan todella tuntuu siltä että tätäkö se sitten oli. En tiedä mitä itsekkään tästä ajattelen, mutta nyt on ollut aikaa vähän miettiä. No lapset on sentään olemassa.
Näkijälle..
2
99
Vastaukset
Hei
en tiedä kuka on veera, mutta rohkenen kirjoittaa sinulle pari sanaa.
enkä tahdo hyppiä kenenkään varpaille, jos tuntemasi veera olisi paikalla!
sanotaan näin: nuoruutesi unelmat ovat tuoneet sinulle paljon kestävää hyvää. sinulla on lapset ja he ovat aidosti hieno asetelma ja tunnelma hitaasti etenevälle vanhuudelle. sanon hitaasti etenevälle, koska sinussa on vielä paljon potkua.
miehesi energiat eivät taida olla aivan kunnossa. oletko huolissasi hänestä? tälle kärttyisyydelle on olemassa syy. sinä olet löytänyt oman henkisyytesi ja sitä ei voi mitata rahassa. meille kaikille tulee aika, jolloin laitamme asioita vaakakuppiin. sinulla on elämänkokemusta ja viisautta, sitä ei voi ostaa eikä vaihtaa.
on mies, joka näyttää kiinnostuneelta sinun tarinallesi. oletko koskaan miettinyt kirjoittamista? sinulla olisi siihen lahjoja. muutaman mutkan kautta sinä käyt mukavalla reissulla, siitä poikii hyviä ideoita ja ei ole mahdottomuus, että saisit sitä kautta laitettua kotiisi uutta ja kaunista. tämä on viestini sinulle, että älä ole vaatimaton ja kyllästynyt, vaan potki eteenpäin ja löydä se kipinä, mikä sinussa asuu. kirjoita ylös tunteitasi, vaikka se ei aluksi järkevältä tuntuisikaan. sinussa asuu vahva sydän ja sillä on paljon asiaa.....
t. Keskiyö- Kiltti veera
Oi kiitos kerrassaan, että joku huomioi "valitukseni", okei lapset on onni monellakin tapaa, onneksi jaksoin heitä neuvoa ihan taaperosta saakka elontielle ja ihmisen oikeudenmukaiselle käytökselle jota pidän ensisijaisen tärkeänä.
Tuo vanhuuden eteneminen on tietysti väjäämätön asia, mutta en tunne sen olevan vielä läsnä, olenhan sen verran eteeni tehnyt kuntopuolella. Mutta vuosien kertymistä ei kukaan voi estää, jos elää saa.
Aivan, mieheni energiat ei ole oikein kasassa, hän elää vain sitä elämää minkä näkee, hän ei henkisiä asioita usko, eikä osaa jakaa vieläkään asioita eikä tavaraa, onhan hän ollut ainoa lapsi ja saanut kaiken itselleen aikoinaan. OIkeastaan voin sanoa, että olen koettanut puhua esim. ilkeydestä ym. hänen mielisanansa oli "kosto" aikoinaan, jota nyt joka normi ihminen vierastaa. Ihan kauheaa kun ihminen ei osaa istua sille pallille mikä on annettu vaan koettaa haroa muita palleja jossa ei ole istuinsijaa.
Tällä tarkoitan mm, sitä oman henkisen puolen kasvatusta enkä sitä miten voisi toisten sanan antaa takaisin pahemmin kuin itse on saanut, tälläinen syö häntä itseään ja sekä aikoinaan myös minua. Ja vanhojen asioiden kaivelu sekin syö ihmistä kun jatkuvaan kuulee mitä pitäisi tehdä sille ja sille asialle.
Tuntuu että elän vieläkin kehittymättömän ja itsekkään ihmisen kanssa, lapset on henkisesti etäällä kuin itä lännestä isäänsä nähden.
Sain aikoinaan koulusta kirjoituspalkintoja ja minulla olisi todella sanottavaa. Olen joskus miettinyt että voisin kirjoittaa monta opasta elämään ja asioiden puntarointiin ja lapsesta saakka kun jouduin kaikenlaisten tehtävien eteen. Nääs silloin ei ollut vapaapäiviä, ei lapsillakaan, ainakaan meidän perheessä.
Reissu olisi tarpeen, sillä minulla olisi jo kohde johon "kutsutaan", olen siellä käynyt 3 kertaa, nimittäin Rodos ja siellä kirkko joka oli remontissa, kävin siellä sisällä ovesta sai katsoa niitä mahtavia Pyhimyksiä jotka suorastaan kutsui uudelleen.
Kirkko oli täysremontissa ja telineitä ym. täynnä. Tämä asia jäi todella painavasti mieleeni. Positiivinen oli vastauksesi ja otan sen nöyrästi vastaan ja koetan mennä henkisesti eteenpäin niillä taidoilla mitä minulla on ja tietysti täytyy löytää se kipinä, eihän tästä muuten valkea mitään.
Kiitos ja hyvää kesää ja onnellista elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414