Hei,
Olen asunut Suomessa monta vuotta ja koska itse olen Mumbaista kotoisin, jäin miettimään täällä kiinnostusta Intiaan mm. ruoka, bollywood, kultuuria, jne.
Olisi kiva tietää ihmisten kokemuksista, näkemyksistä, ja kiinnostuksista Intiasta.
T.Parvati
Suomi Intia
9
178
Vastaukset
- Intiassa matkannut
Minua on ainakin Intia kiehtonut aina. Olemme perheen kanssa matkustaneet Intiaan monta kertaa ja matkustetaan tulevaisuudessakin. Emme ole matkanneet mihinkän turistipaikkoihin, vaan olemme olleet aivan toisaalla, Ruokaa olemme ostaneet tavallisen kansan joukossa kaupoista ja toreilta. Ruoka on Intiassa hyvää!
Voi bollywood-elokuvat on ihania, harmi vain, että niitä ei näytetä täällä Suomessa juurikaan televisiossa. Matkoiltamme olemme tuonnet mukana bollywood-elokuvia dvd:na, samoin musiikkia cd-levyinä.
Vuosien varrelle on meille tietysti tullut tuttavia Intiasta ja lähes päivittän vaihdetaan jotain kuulumisia mm. facebookissa.Hei,
Kiitos vastauksestasi. Kiva tietää että olette oitäneet intialaisen ruoka ja bollywoodia. Olen itseasiassa perustannut fbssa intialaisen /bollywood ryhmän jotta ihmiset pysyty keskustelemaan asiasta.
T. Parvati- Kiinnostais, mutta
parvati kirjoitti:
Ilmoittaa jos tuo facebookin ryhmä kiinnostaa teitä!
:)
Hyvää juhannusta!
T. ParvatiSiis miten tää sun fb-juttu löytyy fb:sta?? Vai teetkö sitä vasta joskus? En ainakaan löytäny sitä sieltä. Ei oikein taida sopia tälle sakille, kun täällä ollaan anonyymina ja väännetään viisauksia ja kiistellään valmismatkojen aamiaisista.
Kiinnostais, mutta kirjoitti:
Siis miten tää sun fb-juttu löytyy fb:sta?? Vai teetkö sitä vasta joskus? En ainakaan löytäny sitä sieltä. Ei oikein taida sopia tälle sakille, kun täällä ollaan anonyymina ja väännetään viisauksia ja kiistellään valmismatkojen aamiaisista.
Se on nimenä - Intialaisen ruoan ystävät ja toinen on Bollywoodia Suomalaisille
Joten tervetuloa vaan, jos kinnostaa
T.Parvati
- utelias matkaja
Minä pidän lämmöstä ja ystävällisistä ihmisistä intiassa. Turistipaikka goa on minulle mieleen sekä karnatakan osavaltissa olen liikkunut. Halpa hinta, hyvä fiilis ja ystävät ovat saaneet minut uudestaan aina intiaan. Lehin alue on alkanut myös kiinnostaa.intian ruuasta en välitä paitsi kinfisher fisut ja olut.kaikessa kieroudessaan kiva paikka. Miksi ihmiset vaihtaa nimeään ja kukkaan ei tunne enään edellisellä nimellä?
- dkjlkjvn evnnw
Intiassa olen käynyt monta kertaa ja ensi syksynä taas menossa. Rajasthan ja Gujarat on paikkoja joihin ajattelin vielä tutustua.
Viimeksi käväisin Delhi, Kalkutta, Andamaanit; Chennai, Kochi, Goa, Delhi kierroksen tekemässä.
Bollywood ei kiinnosta pätkääkään mutten välitä myöskään holly- enkä nollywoodista. (Nollywood on Nigerian filmiteollisuus, jos ette tienneet). Intialainen ruoka on hyvää ja maa kiinnostava.Kiitos vastauksestasi. Kun olette menossa Rajanthan osavaltion, siinä on erikoisuus siinä mielessä, että osavalio on tosi värikäs ja ruoassa käytetään paljon auringossa kuivattu mausteitä jotta tuo ihan eri maku:)
Siellä kannatta käydä mm. Jaipur, Udaipur, Jaisalmer.
Kuinka pitkä te aiotte olla siellä?
T.Parvati- dkjlkjvn evnnw
parvati kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Kun olette menossa Rajanthan osavaltion, siinä on erikoisuus siinä mielessä, että osavalio on tosi värikäs ja ruoassa käytetään paljon auringossa kuivattu mausteitä jotta tuo ihan eri maku:)
Siellä kannatta käydä mm. Jaipur, Udaipur, Jaisalmer.
Kuinka pitkä te aiotte olla siellä?
T.ParvatiIntiassa aion olla ehkäpä nelisen kuukautta. Kolme kuukautta menee Delhissä jossa minulla on tarkoitus opiskella. Sen jälkeen kenties kuukausi reissaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003324881- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776