Suomi Intia

parvati

Hei,

Olen asunut Suomessa monta vuotta ja koska itse olen Mumbaista kotoisin, jäin miettimään täällä kiinnostusta Intiaan mm. ruoka, bollywood, kultuuria, jne.
Olisi kiva tietää ihmisten kokemuksista, näkemyksistä, ja kiinnostuksista Intiasta.

T.Parvati

9

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intiassa matkannut

      Minua on ainakin Intia kiehtonut aina. Olemme perheen kanssa matkustaneet Intiaan monta kertaa ja matkustetaan tulevaisuudessakin. Emme ole matkanneet mihinkän turistipaikkoihin, vaan olemme olleet aivan toisaalla, Ruokaa olemme ostaneet tavallisen kansan joukossa kaupoista ja toreilta. Ruoka on Intiassa hyvää!
      Voi bollywood-elokuvat on ihania, harmi vain, että niitä ei näytetä täällä Suomessa juurikaan televisiossa. Matkoiltamme olemme tuonnet mukana bollywood-elokuvia dvd:na, samoin musiikkia cd-levyinä.
      Vuosien varrelle on meille tietysti tullut tuttavia Intiasta ja lähes päivittän vaihdetaan jotain kuulumisia mm. facebookissa.

      • Hei,

        Kiitos vastauksestasi. Kiva tietää että olette oitäneet intialaisen ruoka ja bollywoodia. Olen itseasiassa perustannut fbssa intialaisen /bollywood ryhmän jotta ihmiset pysyty keskustelemaan asiasta.
        T. Parvati


      • Ilmoittaa jos tuo facebookin ryhmä kiinnostaa teitä!
        :)
        Hyvää juhannusta!
        T. Parvati


      • Kiinnostais, mutta
        parvati kirjoitti:

        Ilmoittaa jos tuo facebookin ryhmä kiinnostaa teitä!
        :)
        Hyvää juhannusta!
        T. Parvati

        Siis miten tää sun fb-juttu löytyy fb:sta?? Vai teetkö sitä vasta joskus? En ainakaan löytäny sitä sieltä. Ei oikein taida sopia tälle sakille, kun täällä ollaan anonyymina ja väännetään viisauksia ja kiistellään valmismatkojen aamiaisista.


      • Kiinnostais, mutta kirjoitti:

        Siis miten tää sun fb-juttu löytyy fb:sta?? Vai teetkö sitä vasta joskus? En ainakaan löytäny sitä sieltä. Ei oikein taida sopia tälle sakille, kun täällä ollaan anonyymina ja väännetään viisauksia ja kiistellään valmismatkojen aamiaisista.

        Se on nimenä - Intialaisen ruoan ystävät ja toinen on Bollywoodia Suomalaisille
        Joten tervetuloa vaan, jos kinnostaa
        T.Parvati


    • utelias matkaja

      Minä pidän lämmöstä ja ystävällisistä ihmisistä intiassa. Turistipaikka goa on minulle mieleen sekä karnatakan osavaltissa olen liikkunut. Halpa hinta, hyvä fiilis ja ystävät ovat saaneet minut uudestaan aina intiaan. Lehin alue on alkanut myös kiinnostaa.intian ruuasta en välitä paitsi kinfisher fisut ja olut.kaikessa kieroudessaan kiva paikka. Miksi ihmiset vaihtaa nimeään ja kukkaan ei tunne enään edellisellä nimellä?

    • dkjlkjvn evnnw

      Intiassa olen käynyt monta kertaa ja ensi syksynä taas menossa. Rajasthan ja Gujarat on paikkoja joihin ajattelin vielä tutustua.
      Viimeksi käväisin Delhi, Kalkutta, Andamaanit; Chennai, Kochi, Goa, Delhi kierroksen tekemässä.
      Bollywood ei kiinnosta pätkääkään mutten välitä myöskään holly- enkä nollywoodista. (Nollywood on Nigerian filmiteollisuus, jos ette tienneet). Intialainen ruoka on hyvää ja maa kiinnostava.

      • Kiitos vastauksestasi. Kun olette menossa Rajanthan osavaltion, siinä on erikoisuus siinä mielessä, että osavalio on tosi värikäs ja ruoassa käytetään paljon auringossa kuivattu mausteitä jotta tuo ihan eri maku:)
        Siellä kannatta käydä mm. Jaipur, Udaipur, Jaisalmer.
        Kuinka pitkä te aiotte olla siellä?
        T.Parvati


      • dkjlkjvn evnnw
        parvati kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Kun olette menossa Rajanthan osavaltion, siinä on erikoisuus siinä mielessä, että osavalio on tosi värikäs ja ruoassa käytetään paljon auringossa kuivattu mausteitä jotta tuo ihan eri maku:)
        Siellä kannatta käydä mm. Jaipur, Udaipur, Jaisalmer.
        Kuinka pitkä te aiotte olla siellä?
        T.Parvati

        Intiassa aion olla ehkäpä nelisen kuukautta. Kolme kuukautta menee Delhissä jossa minulla on tarkoitus opiskella. Sen jälkeen kenties kuukausi reissaamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe