Intia

parvati

Hei,

Olen asunut Suomessa monta vuotta ja koska itse olen Mumbaista kotoisin, jäin miettimään täällä kiinnostusta Intiaan mm. ruoka, bollywood, kultuuria, jne.
Olisi kiva tietää ihmisten kokemuksista, näkemyksistä, ja kiinnostuksista Intiasta.

T.Parvati

7

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ikinä intiaan

Kyllä ei herätä kiinnostusta tai muutakaan positiivisia ajatuksia.mieleen tulee vaan raiskaajat ja ripuli :(

• Yrittäkää katsoa jotain positiivistäkin!

• missIndia

Käynyt Mumbaissa jo neljän vuoden ajan ja EHDOTTOMASTI menen uudelleen niinkuin muuallekkin Intiaan.I love India.

• varasin

Hei!
      Kävin kerran Mumbaissa ja jäi kyllä tosi positiivinen kuva. Toki olin siellä vain yhden yön junamatkalla Delhistä Goalle. Jäi sellainen olo, että olisi paljon nähtävää, todellinen suurkaupunki. :)

• Kandipaatti

Jokainen siellä reissaava kolonisoituu superresistenteillä suolistopöpöillä. Likaista, köyhää, vaarallista, liikaa porukkaa, ruumiita joissa kellumassa, kaaosta, huijareita.

En lähtisi vaikka maksettaisiin

• lapsiperhe

Ei kiinnosta minuakaan, koskaan tosin en ole käynyt, maisemat varmaan hyvät mutta muuten mielikuva että on likaista, epähygieenistä ja turvatonta.

• uullalllaaaa

Kerran käynyt Mumbaissa. Viisi yötä vietettiin hienossa hotellissa, jossa kyllä kaikki oli kohdallaan. Muuten sitten kaikki olikin hieman "rempallaan". Likaista ja paljon kerjäläisiä. Taas toisaalta vastakohtana ökyrikkaita. Suuret luokkaerot.
      Ei mitenkään erityisen ystävällinen kaupunki, mutta parjäsihän siellä. Ruoka hyvää, vaikkakin sen mahapöpn kait saa lähes varmuudella.
      Kaiken kaikkiaan en menisi toiste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      172
      7173
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      68
      2951
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2218
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1405
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      365
      1346
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1284
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      19
      1219
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1030
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1000
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      998
    Aihe